Herran suuria ihmeitä!

Herran suuria ihmeitä!

ViestiKirjoittaja rita4 » 16.07.2014 12:37

Haluan laittaa tänne kiitosaiheisiin tällaisen uuden aiheen, koska se juuri on sitä sydämen kiitosta, joka syntyy, kun kokee miten Isä auttaa lastaan. :D

Todellakin tänään oli niin odottamaton ja ihmeteltäväkin IHME, jonka en olisi koskaan enään uskonut tapahtuvan, kun tyttäreni tuli kahdestaan tyttärensä (3v) kanssa täällä käymään, jossa nyt olemme nuorimmaiseni kanssa keskimmäisen poikani talonvahteina.

Kun erosin aikoinaan, niin tyttäreni sanoi, ettei anna sitä minulle koskaan anteeksi, kun jätin isänsä. Hän ei suostunut kuuntelemaan mielipidettäni, syytä.. Ja vävyni, joka on erittäin uskonvastainen sai lopetettua heidän käyntinsä meillä, niin ettei tyttäreni uskaltanut edes pitää minuun yhteyttä, eikä ainakaan yksin käydä luonani.

Näin lapsenlapseni vuoden paussin jälkeen, kun silloin kävivät tässä, kun olin silloin täällä talonvahtina ja ruohonleikkuri ei lähtenyt käyntiin, niin pyysin silloin vävyäni tuleen auttaan. Ja tulikin pitkin kirein hampain. Tyttö oli jo valmiiksi silloin peloteltu minulla ja se tärisi ja .. :-(

Mutta kaikesta kokemastani ja surustani viileiden ja etäisten väliemme suhteen tyttäreeni, niin olen iloinen ja kiitollinen Taivaan Isälle, kun sain nähdä lapseni ja lapsenlapseni. He viihtyivät, kunnes tyttärelleni tuli viesti vävyltäni, ja silloin he lähtivät kotiinsa kuin ois vähintään tulipalokiire ollut. HM? Mutta tästäkin vähästä ja ihmetapahtumasta olen tosi kiitollinen tyttärelleni ja Isälle! Kiitos Jeesus! :P ;)

Sinä, jolla on huolia, surua läheistesi takia, niin tahdon rohkaista; Jaksa rukoilla ja olla kärsivällinen ja odottaa kiitosmielellä kaikesta huolimatta. Sillä ihmeitä tapahtuu ja muutosta varmasti aina samalla tapahtuu. Meitä koetellaan eri tavoin, mutta niin kuin sanotaankin, niin aina "lopussa kiitos seisoo." :D

Kiitos Jeesus, kiitos Isä, joka soit minulle tämän hetkisen kestävän ilonaiheen ja annoit samalla, etten ihan sanoisi; valoit uskoa minuun epäuskoiseenkin sydämeeni, että: kaikki vielä muuttuu, korjaantuu välimme tyttäreeni ja saan vielä olla äiti ja isoäiti, anoppikin. ;)

Sef. 3:17 Herra, sinun Jumalasi, on sinun keskelläsi, sankari, joka auttaa. Hän ilolla iloitsee sinusta, hän on ääneti, sillä hän rakastaa sinua, hän sinusta riemulla riemuitsee."

Halleluja, tunnet sydämeni..! :)
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Re: Herran suuria ihmeitä!

ViestiKirjoittaja Agalliao » 27.07.2014 23:55

Kiitos Herralle! :)
Agalliao

ViestiKirjoittaja rita4 » 26.02.2019 19:11

:thumbup: :clap: :D Todellakin tänäänkin olen saanut kokea monenkinlaisia suuria Jumalan ihmeitä, mutta ehkä suurin ja vaikuttavin niistä oli kuitenkin erään rakkaaksi tulleen naisihmisen käynti aivan yllättäen luonani ja mikä siinä oli vieläkin ihmeellisempää, niin kun hän toi minulle dvd,tä, joissa oli avaamattomana telttakokouksia vuosilta 2017 sekä 2018. Ja hän ei ole tunnustava uskova. Mutta jotenkin koin hänen olevan herätyksessä, etsikkoajassaan ja kuinka Herra Jeesus vetää häntäkin omakseen, pelastukseen sekä saamaan avun elämäänsä Vapahtajaltaan.. Kun se vain kelpaisi hänellekin.. :roll: :wink:

Ja mikä siunaavinta oli kaikessa, niin, kun kuuntelin ensimmäisen osan niistä dvd,stä, niin se oli selvääkin selvempi Jumalan vaikuttama asia, kun hän toi niitä minulle katseltavakseni ja kuunneltavakseni, koska minä sain lohdutusta ja voimaa, iloakin niitä katsellessani ja kuunellessani. Ne oli kuin juuri tähän hetkeeni sopivia ja tarkoitettujakin monellakin tavalla. Kiitos Herralle!! Näin Herra voi vaikuttaa ja laittaa jopa uskosta vieraankin toimimaan tahtonsa mukaan, tosi mahtavaa! Vaude! :D

Hän kertoi elämäänsä,.. toki aika paljon jo olin tietoinenkin niistä pitkän ystävyys historiamme johdosta. Mutta hän jo uskalsi luottaa minuun ja kertoa muutakin, jota en tiennyt. Tuntui vain etten tainnut osata lohduttaa, rohkaista, ohjata häntä etsimään apua elämäänsä Jeesukselta sittenkään?! :think: Se harmitti, kun en jaksanut mennä kuin paikalleen ja tajuta kunnolla kaikkea kuulemaani omien surujeni ym takia. Mutta jospa edes jollain tavalla olisin osannut, voinut häntä ymmärtää, rohkaista, lohduttaakin, sekä: osoittaa Jumalan minulle antamaansa rakkautta, siis kuin jakaa sitä myöskin hänellekin, sitä rukoilen.

Toinen johdatus tapahtui myöhemin ja sekin oli niin ihmeellinen ja niin tarkan aikataulun ym johdatus, kun sain naapurini kyytimiehekseni asioilleni..Mutta siitä ehkä sitten joskus jos Herra niin suo.. Herra tekee suuria ihmeitä, vaikka mieli olisikin aivan maissa ja toivokin jo täysin kadonnut, kun ei jaksa enää uskoa parempaan, tms.. Laulakaamme Hallelujaa ja kiitosta Jumalallemme; Halleluja, kiitos ja ylistys sinulle Herramme Jeesus Kristus! Amen! :thumbup: :clap: :wink: :lol:

Exit -Uutta sarastaa
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja rita4 » 07.03.2019 12:39

:???: Olen nyt miettinyt elämääni tosi paljon, niin sitä missä elämme jatkossa, kuin kaikkea muutakin. Ja täytynee rehellisesti myöntää, että; minun oma ajatukseni, haluni, toiveeni, tai mitä se sitten onkaan ollut, niin se on vienyt ajatuksiani ja päätöksiäni hurjaa tahtia eteenpäin, mutta.. Onko ne ja se ollut myöskin Jumalan tahto minua ja meitä poikani kanssa ajatellen? Eipä ole sittenkään tainnut olla Herran tahto, vaan ritan tahtoa vain... :???: :oops:

Ja niin kuin kukin meistä, jotka olemme uskossa, niin siinä eläessämme jo varmaankin tajunneet ja tiedämmekin, niin jossain vaiheessa Jumala ottaa puheeksi meille sen: miten ajattelemme, puhumme, toimimme, käyttäydymmekin ym.. Ja silloin kysytäänkin sitä; kuuntelemmeko Häntä? Uskommeko sen puheen tulevan Isältämme? Ja tottelemmeko Häntä, tahtoaan? Me valitsemme; joko suostumisen, nöyrtymisen tien, tai sitten sen ikävämmän puolen, jossa yhä vaan tahdomme toimia, elää jne.. Sen oman ajattelumme mukaisesti ja mikä meistä itsestämme tuntuu tai näyttää oikealta, ja jopa ehkä Jumalammekin tahdolta, meitä ajatellen. :roll:

Minä olen joutunut vakavaan Jumalan puhutteluun ja tajunnut miten olen kaiken aikaa vain suunnitellut ja puhunutkin sen mukaan; mikä Minusta on tuntunut ainoalta ja oikealta tavalta elää ja toimia. Olen mukamas kysellyt sitä Herraltakin, toki olenkin... Ja ihan vilpittömin mielinkin olen sitä kysellyt rukouksessa ollessani, mutta sitten kuitenkin päättänyt ITSE miten toimin tai jatkan/me elämäämme, jne.. Huh, kauhistus minua, :-o Herra antakoon sen minulle anteeksi ja armahtakoon minua kurjaa lastaan! :oops: :cry:

Mutta Kiitos Jumalalle, joka On pitkämielinen ja kärsivällinen meitä lapsiaan kohtaan, sekä rakastaa meitä omiaan sellaisina kuin sitten olemmekin itse kutakin! Halleluja, ylistys ja Kunnia! :clap: :D

Herra on kuin murtanut minua, omaa ajatteluanikin ja päätöksiäni, puhunut hiljaa ja kovaa, monin eri tavoinkin herätellyt minua etsimään yhä vain ja vain yksin Hänen kasvojaan sekä tahtoaan. Se on ollut yhtä kyynellaaksoa, päivittäin ja hetkittäinkin. Viime yönäkin Hän piti minua selvästikin hereillä, jotta viipyisin Hänen edessään; rukoillen ja kysellen, miettien ja jopa yrittäen kuunnella jo viimeinkin; mitä asiaa Hänellä on minulle sanottavanaan.. :???:

Ja Hänhän puhuikin monin eri tavoin, niin että minun kova päänikin, ajateluni, tahtomaailmani: viimeinkin JOPA JO suostui pysähtymään ja kuuntelemaan, sekä kuin näkemään pienen häivähdyksen verran, kuin murusen verran siitä; mikä on selvästikin sittenkin Hänen, Isäni, Jumalan tahto: minua ja meitä ajatellen. Se on IHME! Kiitos Jumalalle!! Halleluja! :clap: :thumbup: :D :wink:

Nyt on ihanan ihmeellinen rauha asian suhteen sydämelläni, vaude! Jess!! Kiitos Jeesus verestäsi, ristintyöstäsi, ylösnousemus voimastasi, avustasi, muutoksesta, kaikesta, aivan kaikesta! Vahvan ritankin piti suostua nöyrtymään omista ajatuksista ja suunnitelmista sekä suostua kuuntelemaan viimeinkin ja oikeastikin sitä; mikä on Herran tahto, eikä enää vain minun oma tahtoni. Ihmeellistä, miten Hän osaakin puhua ihmislapselle järkeä! Sekä lohduttaa, rohkaista, neuvoa, ohjata Pyhän Henkensäkin kautta meitä omiaan. Halleluja! Hän lupaa auttaa, jos vain tottelemme tahtoaan! Minä ainakin tahdon totella!! Amen! :thumbup:
rita4
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja rita4 » 28.04.2019 20:02

:thumbup: :clap: :D Kyllä nyt on väsynyt, mutta tosi kiitollinen ja onnellinen olo, Kiitos Herralle!! :lol:

Vanhin poikani tuli tänään hitsaamaan meidän tosi rikkinäisen kiukaan (olihan isojakin reikiä ja tosi vaikeissa paikoissakin vielä) ja saikin sen vielä korjattua. Sitten hän korjasi leiviuunin tuhkaluukkujen saranat, jotka on olleet rautalangalla sidottuna jo vuosia, sekä käytti mua kaupassakin. Mutta se, mikä minua liikutti vieläkin enemmän, niin oli se, kun hänellä oli vanhin tyttärensä (13v) mukanaan. Elokuuhun olisi tullut 4v siitä, kun miniäni sai meidän välit poikki poikani kanssa ja estettyä tyttöjensä tulonkin meille sekä yhteydenpidon vanhimpaan tyttäreensäkin täydellisesti. Ja juuri tuo vanhempi tyttö on ollut meillä, kun vain miniäni on jopa päästänyt hänet meille ihan vauvasta asti. Ja olin jo kuin saanut sellaisen luottamussuhteen ja turvallisuuden tunteen meillä ollessaan.. Ja sitten he valehtelivat tytöille etten halua niitä tänne ym potaskaa.. :think: :thumbdown:

Voi miten mä olenkaan surrut sitä, ja kun olen kamalan lapsirakas jo muutenkin, niin en saa pitää yhteyttä, nähdä, mennä niille, tai saanut tyttöjä tänne, en tosin kyllä saanut vanhinta poikaanikaan tänne, miniäni piti kyllä siitä huolen.. Joskus jo väsyin jopa kuin rukoilemaankin asian ja heidän puolestaan, siis tyttöjen, mutta nyt sitten mieheni kuoleman jälkeen olen taas halunnut kantaa heitä kaikkia, miniäänikin rukouksin ja pyytänyt muutosta heidän elämäänsä, sydämiinsä.. :???:

Ja nyt parisen viikkoa sitten Isä laittoi sydämelleni päiväkokouksessa oikein erikoisesti nämä molemmat tytöt ja rukouksen heidän puolestaan. Se oli hyvin voimakas kokemus ja tunne.

Ja kun poikani soitti ja kyseli että missä olen pikkuveljensä kanssa (olimme nääs lenkillä), niin olinhan mä Tosi yllättynyt kun näin tytön seisovan pihassamme. Kyllä mä sit halailin sitä pimua 4v edestäkin. :thumbup: :lol: Ja haluan uskoa, ettei enää tartte olla erossa tytöstä, eikä siis pikkusiskostaankaan.. Vaikka narsisti miniäni aina välillä on onnistunutkin, mutta Jumala on suurempi ja voimakkaampi ja .. :thumbup: :clap: :D :lol:

Mitä sanoisin? Kyllä aina kannattaa rukoilla ja kiittää tulevistakin voitoista ja muutokssta vaikka näyttäiskin kuinka tahansa toivottomaltakin tilanteet ja asiat!! :thumbup:

Minä en ainakaan olisi kestänyt tai jaksanut, jos minulla ei olisi noin mahtavaa Isää taivaassa, joka auttaa lastaan ja vahvistaa, lohduttaa, johdattaa asioissani, jne.. Kiitti Iskä!! :thumbup: :D :clap:

Herra, kädelläsi (Virsi 517)
rita4
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja rita4 » 10.12.2021 22:03

Walde Ahlgren - Sydämeni Kiitos

:thumbup: Kiitos Jeesus rakkaudestasi sekä johdatuksestasi, avustasi, ym... On ollut aivan ihmeellinen päivä, aivan uskomattoman ihana ja siunattu kaikin puolin ja olen oikein saanut kokea miten Jumala auttaa ja siunaa, vaikuttaa jopa ajatuksiini ym tahtonsa mukaan. Kiitos Jeesus, että saan olla omasi, sekä kulkea kanssasi; turvaten ja luottaen kaikessa yksin vain Sinuun Herrani ja Jumalani! :thumbup: :D :clap:

Tämä päivä on ollut jännitystä sekä ihmetystäkin täynnä monin eri tavoin ja olen löytänyt elämääni takaisin ilon ja tulevaisuuden toivonkin. Kiitti Jeesus kun näet sydämeeni ja tiedät mitä tarvitsen ja kaipaan elämääni! Ole ylistetty Herrani ja Jumalani; Halleluja! Amen! :thumbup: :D :clap: :lol:

Ole siunattu ystäväiseni!! :wink:
rita4
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja rita4 » 14.12.2021 16:30

:roll: Lueskelin tuota edellistä kirjoitustani ja se päivä päättyi ambulanssilla oyssiin menoon kun sain antibiootista allergiareaktion ja todella pahankin vielä sellaisen. Niin ne ajatukset ja tilanteet voivat muuttua sekunneissa. Tai ei ajatukset, koska se päivä oli kuitenkin kaiken kaikkiaan ihmettä täynnä ja iloakin iltayöhön asti kunnnes otin ekan antibiootin, niin minuuteissa kaikki muuttui ja .. :-o

Mutta siitäkin eteenpäin koin olevani Isän turvallisessa hoidossa, kämmenellään turvassa. :thumbup: Ja koko ajan kun sit makasin siellä tarkkailussa seurantahuoneessa oyssa, niin en osannut pelätä, vaikka toki tajusin tilanteen vakavuuden, kun jo aamuyöstä hoitava lääkärikin tuli viereeni ja sanoi; ettei he kohta enää tiedä millä kamalan korkea verenpaineeni saatas laskemaan ja pysymäänkin alhaalla. Minä vain kiittelin Jeesustani, joka voi auttaa ja että pääsisin vielä kotiin. Ja aamulla sit s ehiukka jo laskikin ja pääsin lopulta kotiin kokonaan uusien lääkkeiden kanssa. Kiitos Herralle, joka pitää hyvää huolta ja varjelee, auttaa jne.. :clap: :D :thumbup:

Nyt sain eilen saunan jälkeen hammassäryn ja se paheni pahenemistaan yöllä, jonka takia en pystynyt nukkumaan, enkä oleen oikein mitenkään ja en uskaltanut ottaa mitään lääkettä, koska pelkäsin uutta allergia reaktiota, jos kipulääke ei pian passaisikaan uuden vahvan antibiootin kanssa. Koitin etsiä tietoa netistä klo 2.30 aikaan ja sit päätin soittaa oyssin päivystykseen kun en löytänyt mitään tietoa, alkoholista kyllä oli varoituksia, mutta ei särkylääkkeistä ja niiden yhteisvaikutuksista? Ja sain luvan ottaa buranaa. Mut ihan vähästä mä en kyllä mee soitteleen johonkin sairaalan päivystykseen, mutta särky hampaassa/leukaluussa oli aivan hirvee eikä mikään auttanu siihen mitä kokeilinkin.

Ja vaikka sainkin luvan ottaa buranan särkyyn, niin menin jo ensin nukkuun ja koin, että: mun pitää nousta ja palata takasin mun rukouspaikalleni ja polvistuin siihen ja pyysin Jeesusta auttaan mua sekä poistaan, parantaan sen hammassäryn ja vetosin Raamatun eri kirjoituksiin, joissa Jeesus paransi sairaita sanalla, tai koskettamalla. Ja painoin kämmenelläni poskeani ja kiitin avustaan ja rukoilin, kun yht'äkkiä kipu alkoi poistua. Ensin aattelin, että se tulee kohta takasin, mutta ei tullut ja olihan kiitollinen mieli taivaaseen!! :thumbup: :lol: :clap:

Onhan siellä yksi huono hammas jonka joudun näyttään vielä hammaslääkärissä, mutta sain avun siihen hetkeen ja sain hiukan nukuttuakin ennen kuin taas piti ottaa aamulääke (antibioottI). Olen tosi kiitollinen Isälle, joka tahtoo ja voi auttaa! Toki Hän ois voinut parantaakin sen hampaan, mutta ehkä siinäkin on jokin jutsku minkä takia mun pitää vielä käydä hamppulääkärissä. :wink: :razz: :think:

Kun nyt vain saisin tän antibioottikuurin ensin pois alta ettei sit tulisi mitään ns allergia reaktiota puudutusaineen tms kanssa..Koitan saada hoidatettua tai ehkä se pitää ottaa ihan pois, kun on huonon näkönen, mutta ennen joulun pyhiä kuitenkin..En nääs pelkää hammaslääkäriin menoa. :smile:

Siunausta päivääsi! Turvaa Kristukseen Jeesukseen aivan kaikessa ja pidä tilivälit lyhyinä. Hän on veljesi, ystäväsi, Pelastajasi, sekä Auttajasi. Hän ymmärtää sinua asioissasi ja kuuntelee sekä auttaa. Pysy lähellä ristin Herraa ja verenpesussa päivittäin. :D :thumbup: :wink:

Rene Laulajainen - 09 Ylistyskuoroja
rita4
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja rita4 » 13.01.2022 14:38

:thumbup: :lol: Voin vain nöyrästi sanoa miten ihmeellinen ja ihana Isä meillä rakkaat on taivaassa, joka välittää meistä jokaisesta ja rakastaa meitä, sekä auttaa ja lohduttaa meitä, kun on paha olla, tai joudumme tulemaan väärinkäsitetyiksi, loukatuiksi, hylätyiksi, tms..

Tänään tapahtui suuri ihme minulle, kun tyttäreni soitti minulle ja oli ihan asiallinen monien vuosien jälkeen. Tuntui tosi mahtavalta, kun sain keskustella lapseni kanssa ja kuunnella, välittää hänen asioistaan ja hän kuunteli ja välitti puolestaan minun asioistani. Kiitos Herralle, Halleluja! Amen! :thumbup: :clap: :D

Kannattaa vain jaksaa rukoila lastemme ja lastenlastemmekin, vävyjen ja miniöiden, sisarustemmekin ym omaistemmekin puolesta. Herra vaikuttaa ja vastaa ajallaan ja tavallaan, kun emme luovuta ja väsy! :thumbup:

Eilinen oli niin henkisesti raskas päivä, että tuntui jo, että miksi edes enää elän ja sain niin nöyryyttäviä ja vääriä syytöksi, uskoni aliarvioimista ym ilkeää, että masennuin täysin..Kaikki se hyvä, mitä olin omasta mielestäni tehnyt vuosien saatossa eräälle uskovalle nollattiin täysin ja etten olekaan auttanut, tukenut häntä mitenkään ja minut kuin hylättiin sekä hyväsydämisyyteni ja kärsivällisyyteni mustamalaattiin ja kuopattiin.. Se oli kuin henkinen murhamieli häneltä, ja koroitti vain itseään ja .. Mutta Herra nostaa alaspainetut ja sain tänään vahvistua sekä virkistyä, kun oma rakas tyttäreni halusi soittaa äidille. Vaude! Omat lapset ovat niin tärkeitä ja rakkaita! Eivät tietenkään mene Herran Jeesuksen edelle, mutta kuitenkin rakkaimpia maailmassani; Jeesukseni jälkeen! :thumbup: :wink: :D

Fil. 4:13 Kaikki minä voin hänessä, joka minua vahvistaa.
rita4
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja rita4 » 18.02.2022 23:46

Joona 2:
1 Ja Joona rukoili Herraa, Jumalaansa, kalan sisässä
2 ja sanoi: "Minä huusin ahdistuksessani Herraa, ja hän vastasi minulle. Tuonelan kohdussa minä huusin apua, ja sinä kuulit minun ääneni.
3 Sinä syöksit minut syvyyteen, merten sydämeen, ja virta ympäröitsi minut, kaikki sinun kuohusi ja aaltosi vyöryivät minun ylitseni.
4 Minä ajattelin: Olen karkoitettu pois sinun silmiesi edestä. Kuitenkin minä saan vielä katsella sinun pyhää temppeliäsi.
5 Vedet piirittivät minut aina sieluun asti, syvyys ympäröitsi minut, kaisla kietoutui päähäni.
6 Minä vajosin alas vuorten perustuksiin asti, maan salvat sulkeutuivat minun ylitseni iankaikkisesti. Mutta sinä nostit minun henkeni ylös haudasta, Herra, minun Jumalani.
7 Kun sieluni nääntyi minussa, minä muistin Herraa, ja minun rukoukseni tuli sinun tykösi, sinun pyhään temppeliisi.
8 Ne, jotka kunnioittavat vääriä jumalia, hylkäävät armonantajansa.
9 Mutta minä tahdon uhrata sinulle kiitoksen kaikuessa. Mitä olen luvannut, sen minä täytän. Herrassa on pelastus."
10 Sitten Herra käski kalaa, ja se oksensi Joonan kuivalle maalle.

Nyt en kyllä tiedä; miksi minun piti laittaa juuri tuo Raamatunpaikka, mutta koin, että Herra haluaa puhua sen kautta jollekin lukijalle.. Koitin, nääs ottaa jonkun muun, mutta en pystynyt, koska kehotus laittaa tuo oli niin voimakas. Hyvä Raamatunpaikka ja puhutteleva meille itse kullekin, jos on vaikka ns tottelemattomuutta Jumalan kehotusta, tai Sanaa kohtaan, tai mitä vain.. :wink:

Tämä päivä on ollut täynnä Jumalan suuria ihmeitä, sekä lohdutustaan ja apuaan.. Olin miettinyt ns pääni puhki miten saan hoidettua poikani asian kuntoon pienessä ajassa ja mistä saan kyydit niiden hoitamiseen ja mitä siitä seuraa, jos joudun toimimaan, niin kuin koin vaatimusta terveydenhuollonkin puolelta, jne.. Olin monet kerrat rukouksessa asian tiimoilta ja pyysin Herralta apuaan sekä viisauttaan toimia oikein ja ettei tarvitsi sitä asiaa hoitaa niin kuin koin vaatimuksenakin.. :think:

Ja kun sitten tänään viimein päätin alkaa soitella ja hoitaa asia kuntoon, niin olinhan mä todella iloinen sekä yllättynyt siitä, miten helposti se (tuskaiset ajatuksenikin poistuivat) kaikki kävi ja miten se tilanne kuin laukesi ja ratkaisu oli kaikin puolin hyvä ja oikea tähän hetkeen ja elämäntilanteeseemmekin nähden. Kiitos sitä ja ylistys, kunnia Herrallemme; Halleluja! :clap: :D :thumbup:

Ja nyt voin odottaa levosta käsin ensi kuun toimenpidettä pojalleni. Vau! :lol:

Sitten pitkään minua murehduttanut asia ratkesi tänään aivan yllättävälläkin tavalla ja olen ollut kuin pumpulissa, kun asia on muuttunut ja toivon mukaan nyt pääsen taas jaloilleni ja murhemieli poistuu sen asian tiimoilta kokonaan. Myönnän kyllä olevani aika skeptinen, mutta haluan luottaa, että tämän päiväinen muutos on tullut Herralta ja Herrasta, joka on kuullut rukoukseni ja nähnyt kyyneleeni. Kiitos Jeesus: on upeaa, kun saa rukoilla ihmisen puolesta joka on täysin hukassa ja sitten nähdä miten Sinä toimit asiassa, kun rukoilemme! Kiitos ja ylistys ja kunnia Jumalalemme joka on tarkoittanut vain pelkästään hyvää kaikille meille ja halun auttaa jokaista joka tahtoo vain kääntyä asioissaan Hänen puoleensa rukoillen! :thumbup: :wink: :clap:

2. Kor. 4:
15 Sillä kaikki tapahtuu teidän tähtenne, että aina enenevä armo yhä useampien kautta saisi aikaan yhä runsaampaa kiitosta Jumalan kunniaksi.
16 Sentähden me emme lannistu; vaan vaikka ulkonainen ihmisemme menehtyykin, niin sisällinen kuitenkin päivä päivältä uudistuu.
17 Sillä tämä hetkisen kestävä ja kevyt ahdistuksemme tuottaa meille iankaikkisen ja määrättömän kirkkauden, ylenpalttisesti,
18 meille, jotka emme katso näkyväisiä, vaan näkymättömiä; sillä näkyväiset ovat ajallisia, mutta näkymättömät iankaikkisia.
rita4
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja rita4 » 19.03.2022 14:32

:thumbup: :D Tuo otsikko sopii enemmän kuin hyvin siihen, mitä koin ja ymmärrän kun eilen nuorimaiseni kävi sairaalassa, kun ois pitänyt ottaa maksasta näytepaloja, kun maksa-arvot ovat vain pysyneet lujasti aivan liian korkeina..Aloin jo epäillä, että; onko se syöpää, kun poika on laihtunutkin, mutta kuitenkin tahdoin pysyä siinä uskossa, ajatuksessa, ettei Herra Jumala anna minulle enää enempää huolta ja tuskaa, kuin mitä jaksan kantaa tämän kaiken keskellä mitä nyt on muutenkin ollut elämässäni. Sillä olenhan ollut enemmän kuin lopussa, tressaantunutkin ja väsynyt, masentunutkin.. :???:

Välillä jo huomasin miettiväni, mitä sitten jos menetän lapseni ja kaikenlaisia ajatuksia vain nousi mieleeni, halusinpa niitä sitten ajatella tai en. Niitä vain tuli ja meni.. Tuli mieleen se sanonta, että: "Ajatuksia voi tulla ja mennä, mutta niiden ei pidä antaa rakentaa päämme päälle kuitenkaan pesää." :roll: :cry:

Mutta kun sitten olimme kuin valmistautuneet siihen, että siellä sairaalassa menee tunteja kun pitää jäädä vielä sit tarkkailuun ja mitä on sen jälkeen seuraavat päivät + mikä on sit tulos näytteistä, niin kun lähdin kaupungille kävelemään ja kuluttaan aikaani, niin en kerinnyt kovinkaan kauas, kun poika soittaa, että: "Äiti, tuu takasin, mä pääsin jo pois ja taksikin on jo tilattu!" :lol:

Se lääkäri oli sanonut, ettei näytteitä tarvitse ottaa, koska maksa-arvot ovat hyviä ja vain yksi niistä oli ihan pikkasen enää koholla. Ja selittänyt, että: kaikki muutkin arvot ovat hyviä, eikä ole jäänyt maksaan, sydämeen, keuhkoihin ym mitään sitä sairastamisesta ns haittaa.. Oli se niin uskomatonta ja ihanaa, siunattua, kiitos siitä Herralle ja rukoilijoille, jotka ovat halunneet kantaa poikaani rukouksin!! Halleluja! :clap: :thumbup: :D :lol:

Aina kannattaa rukoilla ja aina kannattaa myöskin laittaa esirukouspyyntöjä, sillä rukouksessa on Valtava Voima! Ei vähätellä rukouksen ja rukouksien arvoa, merkitystä, ja sitä, miten Herra kyllä kuulee heikoimmankin huokauksen, joka on kuin hätähuuto Jumalan puoleen; "Herra auta ja ilmesty!" Hänen hellä ja rakastava sydämensä haluaa aittaa ja ilmestyä! Kiitellään siis Herraa, joka voi muuttaa mahdottomankin mahdolliseksi,

Hän voi auttaa, parantaa, pelastaa, muuttaa kovankin kivisydämen lihasydämeksi, jne.. Mekin ihmisinä tykätään saada kiitosta, niin kuinka Isän Jumalankin sydänkin kaipaa ja odottaa meidän kiitostamme Hänelle, ja saatamme sillä ehkä jopa saada ilon ja onnen kyyneleen Hänenkin silmäkulmaansa. Muista siis kiittää, eikä pidetä mitään ns itsestään selvyytenä, tai mahdottomanakaan. Herra on ylistyksen arvoinen, Halleluja!! :clap: :D :wink:

Ps. 150:
1 Halleluja! Ylistäkää Jumalaa hänen pyhäkössään, ylistäkää häntä hänen väkevyytensä taivaanvahvuuksissa.
2 Ylistäkää häntä hänen voimallisista teoistansa, ylistäkää häntä, sillä hänen herrautensa on suuri.
3 Ylistäkää häntä pasunan pauhulla, ylistäkää häntä harpuilla ja kanteleilla.
4 Ylistäkää häntä vaskirummuilla ja karkelolla, ylistäkää häntä kielisoittimilla ja huiluilla.
5 Ylistäkää häntä helisevillä kymbaaleilla, ylistäkää häntä kumisevilla kymbaaleilla.
6 Kaikki, joissa henki on, ylistäkää Herraa! Halleluja!
rita4
Ylläpitäjä

Seuraava

Paluu Kiitosmieli vallatkoon sydämmemme