PELON POISTAMINEN
by David Wilkerson | March 16, 2012
"Ja katso, käsi kosketti minua... Ja hän sanoi minulle: 'Daniel, sinä otollinen mies, ota vaari niistä sanoista, jotka minä sinulle puhun, ja nouse seisomaan' Ja hänen puhuessansa minulle tämän sanan minä nousin vavisten.. Ja hän sanoi minulle: 'Älä pelkää, Daniel, sillä ensimmäisestä päivästä asti, jona sinä taivutit sydämesi ymmärrykseen ja nöyryyteen Jumalasi edessä, ovat sinun sanasi tulleet kuulluiksi; ja sinun sanojesi tähden minä olen tullut'"(Dan.10:10- 12).
Näytä minulle uskova, joka ei suostu tunnustamaan syntiänsä vaan sanoo: "Minun käteni ovat puhtaat". Väitän, että hän on väärässä hurskaudessa. Sellainen henkilö hymyilee leveästi, vaeltaa vakaasti ja vielä kerskuu sillä, että kaikki on kunnossa. Se vain on ulkonaista! Raamattu tekee aivan selväksi, että se joka rikkomuksensa salaa, ei menesty. Jumala nostaa Henkensä pois hänestä ja hänen katumaton sydämensä on täynnä levottomuutta.
Näytä minulle katuva uskova, joka on herkällä omallatunnolla synnin suhteen, haluaa, että hänet tutkitaan. Hän huudahtaa: "Olen syyllinen, Jumala". Siitä ihmisestä väitän, että hän pian saa vaeltaa ilman pelon häivää. Jumala ojentaa mahtavan kätensä tuon uskovan sydäntä kohti ja poistaa sieltä pelon juuret. Sitten hän saa tuntea Jumalan mittaamattoman suosion ja siunauksen.
Rakas lukija, anna Jumalan tutkia sydämesi. Pyydä Pyhää Henkeä ilmaisemaan kaikki, missä olet sanoin tai teoin murehduttanut hänet. Ajattele ketä hyvänsä, jotka olet parjannut tai josta olet juorunnut, ja tunnusta se synniksi. Mene sen henkilön luo ja pyydä anteeksi.
Kun teet asiat oikein, lupaan, että Jumalan suosio elämässäsi lisääntyy mittaan, jotka et ole koskaan ennen tuntenut. Herra avaa silmäsi, korvasi ja ymmärryksesi ja sinä saat ilmestyksen toisensa perään tulevista asioista: "Ja minä tulin opettamaan sinulle, mitä on tapahtuva sinun kansallesi päivien lopulla; sillä vielä tämäkin näky koskee niitä päiviä." (Dan.10:14)