UNI

UNI

ViestiKirjoittaja rita4 » 26.11.2013 22:21

Jokin aika sitten tuli mieleeni uni, jonka näin nuorena uskovana, tultuani Lohjalla uskoon. Uni oli siitä erikoinen, että näin sen kahtena eri yönä.

Ensimmäisessä osassa näin, että oli pimeää aivan kuin yöllä. Pimeästä kuului ääni, joka sanoi minulle: "Minä tulen pian.! Uni loppui siihen.

Meni muutama vuorokausi, kunnes taas näin unen. Oli jälleen pimeää, ja pimeydestä kuului tuttu ääni "Minä tulen pian." Sitten ymmärsin kysyä:"Kuka minulle puhuu?"

Ääni vastasi:"Minä." Samassa näin valtavan kirkkauden, joka aivan kuin sokaisi minut, ja silloin ymmärsin, että puhuja oli Jeesus.

Ääni jatkoi: "Seuraa aikain merkkejä." Silmieni edessä aika kiiti nopeasti kuin filminauhana. Ääni jatkoi: "Enää et näe unessa, vaan sitten minä tulen."

Tämä uni on tullut mieleeni aina uudelleen ja uudelleen vuosien varrella. Se muistuttaa minua Jeesuksen toisesta tulemuksesta.

Marja-Liisa Tanhula
Outokumpu
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Profetiat ja ilmestykset, ym..