Mikä aika yöstä nyt on?

Mikä aika yöstä nyt on?

ViestiKirjoittaja rita4 » 26.03.2016 23:13

Tuo otsikko nousi sydämelleni, kun ajattelin tätä aikaamme ja miten koko maa ja maailma on kuin sekaisin. Ja sitten kun haluaa uskovana olla valona, sekä suolana, niin jotkut uskovaa leikkivät uskonnolliset vievän kaiken pohjan evankeliumin julistamiselta.Tai nuo väärät profeetat, pastorismiehet, jotka ovat niin silmiinpistävän erilaisia, tai nuo, jotka tekevät hyvää maailmalla ja samalla toimivat saatanan vallassa (ei epäilystäkään; ketä palvelevat, seuraavat, julistavat muka jeesuksen nimessä) , eksyttäen, sekä tuhoten sieluja. MITEN HIRVITTÄVÄÄ! :-o :???: :shifty:

Katselin erästä ulkolaista naista, joka on tulossa taas missiomaailman kutsumana suomeen toukokuussa ja sen kokouksia ja olipa niin Karmasevaa kun se kuin mantraa hokien puhui ja nuori mies joutui täysin väärän hengen valtaan kiemurrellen ja.. Valtava tuska valtasi sydämeni ja ahdistus, niiden ihmisten, uskovien puolesta, jotka eivät näe tuon naisen toiminnassa mitään väärää, saatanallista. :think: :thumbdown: :sad:

Nyt on aika puhua eksytyksistä ja eksyttäjistä, vaikka se ei ole kivaa, eikä helppoakaan, ettei tulisi ylilyöntejä, tai ... Niin noh, tuomarin viitanhan sitä automaattisesti saa, kun astuu jonkun esim missiomaailman toiminnan, tai patrick tiainen word of faith opetuksen ja toiminnan varpaille, tuoden totuutta Raamatun Sanan totuuden mukaan. Ja kun he julistaa ja heidän suloisesti hymyilevät julistajansa puhuvat jeesuksen nimessä ja pyhästä hengestä. En voi laittaa isolla, koska heidän jeesus on väärä jeesus ja heidän pyhän hengen manifestionsa ovat väärän hengen aikaan saamia..Saat olla kanssani eri mieltä ihan vapaasti. Sanon mitä sanottavaksi saan ja väittelemään en lähde, enää, koska se ei auta, hyödytä ketään. Sitä joko uskoo totuuden, tai sitten ei usko, valinta on aina ihmisellä itsellään. Vapaus on toki valita... Mutta myöskin vapaus valita; mitä tapahtuu, kun Jeesus saapuu ja jääkin rannalle ruikuttaan, kun niin intohimoisesti luotti ja puolusti vääriä oppeja, opettajia, manifestaatioita, tms.. :problem:

Jumala ei ole päästänyt minua elämässäni helpolla. Onko sinua? Miksi hän koettelee; kiusatakseenko? Ei, Ei todellakaan. Vaan hän koettelee meitä, niin minua, kuin sinuakin rakas uskova sisareni, tai veljeni, jotta Hän näkisi; Pysymmekö kiinni Sanassa ja Totuudessa, vaiko,... Lähdemmekö kenties etsimään apua kenen vain käsien alta, sekä tunteita, kokemuksia, ihmeitä, fiiliksiä, ihmeiden katselemista, tms..Haluammeko helppoa elämää uskovana? Kestämmekö: vaikeuksia, vastoinkäymisiä, hylkäämisiä, sairautta, tms..? Vai etsimmekö kenties koko ajan terveyttä, tai joitain kokemuksia, joilla sitten voimme sanoa kohdaneemme Jumalan tai hänen PH kosketuksensa.

Voimmeko eksyä, mennä harhaan, kun on uskossakin oltu jo niinkin kauan aikaa? Sanotko; Minä en eksy, luen Raamattua ja rukoilen, käyn seurakunnassa, jne...Tai en edes usko, että Jumala antaa omiensa eksyä. Oletko varma, ettei Isä Jumala koettele sinuakin ja katso; miten uskot ja toimit, kun kohtaat opetusta ja julistajia, jotka puhuvat kuin ruuneberi, käyttäen Jeesus nimeä ja PH ja..Mutta ovatkin; väärän voiman julistajia ja väärän jeesuksen, ph opettajia, joista Jeesuskin jo varoitti omiaan. Älä ole ylpeä! Älä luota omiin kykyihisi ja voimaasi, uskosi vahvuuteen liiaksi-- Heikkona ja vajavaisena, aina varuillaan olevana on paljon viisaampaa olla, kuin seisovansa kaatumatta ja vain luullen pystyvänsä erotteleen oikean ja väärän ja pysymään poissa väärästä toiminnasta, tai opetuksesta. Oma ylpeytesi ja varmuutesi voikin viedä sinut paikalle, jossa Jeesus nuhtelee sinua, jos omatuntosi vielä toimii..

2. Kor. 11:1
12 Mutta mitä minä teen, sen olen vastakin tekevä, riistääkseni aiheen niiltä, jotka aihetta etsivät, että heidät siinä, missä kerskaavat, havaittaisiin samankaltaisiksi kuin mekin.
13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

Nyt on jo se hetki yöstä, jolloin kohta pasuuna soi ja Jeesus saapuu. Älkäämme siis nukkuko niin kuin tyhmät. Vaan olkaamme Hereillä, valvotaan, pidetään huoli sydämistämme, ettei mikään asia tai edes yksikään mukava tyyppi saisi meitä harhautettua ja vietyä pois kaidalta tieltä lavealle ja eksyttävälle, tuhoon vievälle tielle, jossa on perillä vain itku ja hammasten kiristys! :shifty: :-|
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Re: Mikä aika yöstä nyt on?

ViestiKirjoittaja rita4 » 05.04.2016 18:26

Kaikki varmastikin jo tiedostamme; mikä aika yöstä on meneillään. Näin ainakin pitäisi olla. Maailman ihmiset eivät käsitä, että: aika loppuu joskus, ja Jeesuksen takaisin tulo on lähempänä kuin edes arvaammekaan. Mutta koska heille Jeesus on vain korkeintaan seimenlapsi, niin mitä väliä..He eivät käsitä, eivätkä edes välitä, vaikka kuinka sitä koittaiskin sanoa. Mutta meille uudestisyntyneille uskoville sen pitäisi olla jo päivän selvää. Ja siksi, koska ymmärrämme, että Jeesus noutaa kotiin Vain omansa, jotka pysyivät Sanassa ja Totuudessa, niin.. Sen pitäisi herätellä kovia, ehkä jo paatuneitakin sydämiä, josta Jeesus jo kerran heidät pelasti, sekä puhdisti verellään.

Mitä siis pitäisi nyt tehdä? Noh, ensiksikin: Palata ensirakkauteensa, jota koki, kun sai tulla Jumalan lapseksi. Ja todellakin, suostua jopa kärsimään uskonsa tähden. Sinä voit toki elää uskoasi kaikkea hyvää ja kivaa, helppoa elämää etsien ja fiilistellä, olla pää pilvisä, jos ei koko ihminenkin.. Mutta ei siellä pää pilvissä, kaiken saaden ja nautinnoissa eläen opita uskovan elämää, ei todellakaan. Se kaikki, mitä Jeesus haluaa omilleen opettaa, niin se löytyy useimmiten kärsimysten keskeltä ja kun alistuu tottelemaan Jumalan Sanaa, tottelemaan Isää.

Siksi olenkin kovin huolissani noista ylistyshumpan ja show-seurakuntien uskovien sielun/sydämen tilasta. Miten heille kävisi, jos he joutuisivatkin ihan oikeeseen koetukseen, jossa ei apuja annakaan/tuo se makea pastorismies, tai kun sanalla koitetaan käskeä kaikkea toteutumaan, taii..Kun ollaan jo otettu väärä henkivalta johtamaan itseään mukamas uskossa, Jeesuksen sanoilla? :think:

Mutta Aina on mahdollista herätä! Aina on mahdollista muuttua! Aina on mahdollista palata veroisen ristin juurelle tekemään sydämestä lähtevää parannusta tahtoen muutoksen, suostuen Isän tahtoon, ei enää mennäkäään oman tahdontiellä..Voi, kuinka suren jokaisen väärään oppiin ja väärään voimaan oppineen puolesta! Vain yksin Herra voi pysäyttää väärän suuntaan menon ja palauttaa ristinsä juurelle, tai jopa vasta nyt: päästämään uudet lapset ahtaan portin suulta taivastielle. :roll:

Ilm. 1:
1 Jeesuksen Kristuksen ilmestys, jonka Jumala antoi hänelle, näyttääkseen palvelijoillensa, mitä pian tapahtuman pitää; ja sen hän lähettämänsä enkelin kautta antoi tiedoksi palvelijalleen Johannekselle,
2 joka tässä todistaa Jumalan sanan ja Jeesuksen Kristuksen todistuksen, kaiken sen, minkä hän on nähnyt.
3 Autuas se, joka lukee, ja autuaat ne, jotka kuulevat tämän profetian sanat ja ottavat vaarin siitä, mitä siihen kirjoitettu on; sillä aika on lähellä!

Pysy tiukasti kiinni rakas ystäväni Jumalan Sanan totuudessa, äläkä lähde muunteleen sitä itsellesi, tai toisillekaan paremmin sopivaksi. Jumalan Sana on niin ja amen ja sitä Ei saa muuttaa, paremmin... sopivaksi. Vaan se, mikä sinne on kirjoitettu, niin se on kirjoitettu, jotta uskoisimme, tottelisimme ja seuraisimme sen opetuksia. Uutta ilmoitusta ei ole tullut, eikä tule; älä eksy!

Jes. 1:
2 Kuulkaa, taivaat, ota korviisi, maa, sillä Herra puhuu: Minä kasvatin lapsia, sain heidät suuriksi, mutta he luopuivat minusta.
3 Härkä tuntee omistajansa ja aasi isäntänsä seimen; mutta Israel ei tunne, minun kansani ei ymmärrä.
4 Voi syntistä sukua, raskaasti rikkonutta kansaa, pahantekijäin siementä, kelvottomia lapsia! He ovat hyljänneet Herran, pitäneet Israelin Pyhää pilkkanansa, he ovat kääntyneet pois.

5 Mihin pitäisi teitä vielä lyödä, kun yhä jatkatte luopumustanne? Koko pää on kipeä, koko sydän sairas.
6 Kantapäästä kiireeseen asti ei ole tervettä paikkaa, ainoastaan haavoja, mustelmia ja vereksiä lyömiä, joita ei ole puserrettu, ei sidottu eikä öljyllä pehmitetty.
7 Teidän maanne on autiona, teidän kaupunkinne ovat tulella poltetut; teidän peltojanne syövät muukalaiset silmäinne edessä; ne ovat autioina niinkuin ainakin muukalaisten hävittämät.
8 Jäljellä on tytär Siion yksinänsä niinkuin maja viinitarhassa, niinkuin lehvämaja kurkkumaassa, niinkuin saarrettu kaupunki.
9 Ellei Herra Sebaot olisi jättänyt meistä jäännöstä, olisi meidän käynyt pian kuin Sodoman, olisimme tulleet Gomorran kaltaisiksi.

10 Kuulkaa Herran sana, te Sodoman päämiehet, ota korviisi meidän Jumalamme opetus, sinä Gomorran kansa.
11 Mitä ovat minulle teidän paljot teurasuhrinne? sanoo Herra. Minä olen kyllästynyt oinas-polttouhreihin ja juottovasikkain rasvaan. Mullikkain, karitsain ja kauristen vereen minä en mielisty.
12 Kun te tulette minun kasvojeni eteen, kuka sitä teiltä vaatii-minun esikartanoitteni tallaamista?
13 Älkää enää tuoko minulle turhaa ruokauhria; suitsutus on minulle kauhistus. En kärsi uuttakuuta enkä sapattia, en kokouksen kuuluttamista, en vääryyttä ynnä juhlakokousta.
14 Minun sieluni vihaa teidän uusiakuitanne ja juhla-aikojanne; ne ovat käyneet minulle kuormaksi, jota kantamaan olen väsynyt.
15 Kun te ojennatte käsiänne, minä peitän silmäni teiltä; vaikka kuinka paljon rukoilisitte, minä en kuule: teidän kätenne ovat verta täynnä.

16 Peseytykää, puhdistautukaa; pankaa pois pahat tekonne minun silmäini edestä, lakatkaa pahaa tekemästä.
17 Oppikaa tekemään hyvää; harrastakaa oikeutta, ojentakaa väkivaltaista, hankkikaa orvolle oikeus, ajakaa lesken asiaa.

18 Niin tulkaa, käykäämme oikeutta keskenämme, sanoo Herra. Vaikka teidän syntinne ovat veriruskeat, tulevat ne lumivalkeiksi; vaikka ne ovat purppuranpunaiset, tulevat ne villanvalkoisiksi.

19 Jos suostutte ja olette kuuliaiset, niin te saatte syödä maan hyvyyttä;
20 mutta jos vastustatte ja niskoittelette, niin miekka syö teidät. Sillä Herran suu on puhunut.
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Mietintää, Ehdotuksia, Kysymyksiä, ..