Jumalan Sanan Totuus..

Jumalan Sanan Totuus..

ViestiKirjoittaja rita4 » 16.01.2014 21:13

Koin, että laitan tähän joitakin, muutamia ajatuksia Jumalan Sanasta. Koska jotenkin haluan herätellä meitä ja teitä kaikkia rakkaita lukijoitammekin miettimään ihan oikeesti siitä tärkeästä asiasta, että: Mitä käännöstä luet?

Me täällä tahdomme tuoda vain: 33/38, Biblia, tai vaikka RK käännöksiä. Emme allekirjoita/hyväksy -92 käännöstä, jota rohkenen sanoa; Jumalan Sanan vesittämiseksi ja väännökseksi. Saat toki olla kanssani eri mieltä ja siitä en lähde väitteleen, vääntään, mutta sen verran olen sitä tutkinut/lukenut, tarkistanut, ettei päätäni käännetä muunlaiseen ajatteluun tästä asiasta. En siis puhu luulopuheita, tai oman lihani mieliksi, ei!

Vaan varoitan jokaista, joka on mieltynyt tuohon -92 käännökseen, että: se vie uskoasi poispäin totuudesta. Saat uskoa, tai olla uskomatta, mutta mieti ja tarkista asia kuitenkin, jos ja kun haluat pysyä totuudessa ja puhua, kirjoittaa totuuden mukaan. Siunattuja lukuhetkiä jokaiselle joka elää ja vaeltaa totuuden mukaan; Amen!

Joh. 17:17 Pyhitä heidät totuudessa; sinun sanasi on totuus.
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Re: Jumalan Sanan Totuus..

ViestiKirjoittaja rita4 » 27.02.2016 20:04

Sen verran olen nyt ollut kuin Herran puhuttelussa noiden Raamatun käännösten suhteen, että: Rohkenen yhä pitää kantani -92 käännöksestä. Se vain on valitettavaa, että: monet kirkkokunnat melkein kuin vaativat käyttämään vain -92 käännöstä. :shifty:

Ei ole aivan sama mitä käännöstä luet, ei todellakaan ole. Olen mielenkiinnolla huomioinut sellaisen seikan, jota en ensin uskonut Herran puheeksi, kun se nousi sydämelleni jo vuosia, vuosia sitten, mutta... Nyt olen jo siitä Isän kanssa aivan samaa mieltä, että: Ne, jotka lukevat ja opettavat -92 käännöksestä, niin se jollain tavalla näkyy uskonsakin muuttumisena enempikin hyväksyvämpään suuntaan nykymaailman vääränlaisen opetuksen suhteen Jumalan Sanasta, siis Raamatun Totuudesta!

On oikeastaan aika jännäkin huomata, miten: heti kun puhuja alkaa puhua, niin voisin jo sanoa, "Ahaa, hän on mieltynyt vesitettyyn Jumalan Sanaan ja lukee -92 käännöstä!" Tai sitten;" Kas vain, tuo puhuja on niin lähellä Herraa elävä ja, todellakin, hänhän pitäytyykin muihin (oikeisiin) käännöksiin ja se kuuluu puheessaan, opetuksessaan, ajatuksissaan uskosta, sekä miten uskovana tulee vaeltaa." Ja näin ilman yhtäkään Raamatunkohtaa jo pystyn aika pian arvioimaan mitä käännöstä kukin kulloinkin lukee ja siitä opettaakin. :roll:

Toki, jokainen saa lukea mitä itse haluaa. En siis aio alkaa määräileen, siihen minulla ei ole halua, eikä valtaakaan, mutta uskallan varoittaa joka tapauksessa joutumasta harhaan, koska en koe Pyhän Hengen ääntä lukiessani tai kuunnellessani -92 käännöstä.
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Re: Jumalan Sanan Totuus..Löytyykö sitä?

ViestiKirjoittaja rita4 » 18.08.2024 15:52

Laitanpa vielä linkin Wikipedian sivulle mobiilikäyttöön, sekä enempikin nuorille suunnattu käännös; UT2020 Niin se pistää ihmetteleen, koska eihän Jumalan Sana ole tarkoitettu vain lapsille, lapsenmielisille kylläkin, jotka osaavat tulkita Raamattua lapsenenomaisesti, mutta että; Vain 15-25 vuotiaille? MIksi se muutetaan erilaiseksi, koska Jumalahan on luonut kaikki ihmiset, aivan kaikki,siksi Jumala kyllä auttaa ymmärtämään 33/38 käännöstäkin, niin että; kaikki ikäluokat voivat ymmärtää sekä lukea, tutkiakin Raamattua.

Lainaus:
Käännös on tarkoitettu kaikenikäisille, mutta kääntämistä on ohjannut 15–25-vuotiaiden kielentaju.

Ai kielentaju? No just? Pitääkö Raamattu kääntää slangi, tms penskojen puhumalle kielelle, joka Ei pitäydy Raamatun ilmoittamassa Sanassa? Kysyn vain tyhmänä. Joo kyllä, Jeesushan puhui, että;"Taivasten valtakunta on lasten kaltainen." Mutta kasvaessaan lapsikin alkaa ymmärtää sitä puhetyyliä, kieltä, johon on syntynyt sekä jonka ympäristössä on kasvanut. :roll:

Mutta huomaa rakas ystäväni tämä asia: Kukaan, ei siis yksikään uskomaton, ollen vain uskonnollinen, käännynnäinen, Niin hän Ei ymmärrä Raamatun Sanaa, Se ei avaudu hänelle oikein, totuudellisesti. Muistan hyvin kun olin vain kyllä olevinani uskossa, mutta nyt sen tiedän etten tuntenut Jeesusta, enkä ollut uskova, vaan ja vain uskonnollinen. Ja mitä haluan sanoa, niin se on tämä, ja tiedän monia monia ihmisiä, jotka ovat kertoneet samoin, kuin itsekin koin,että: kun avasin Raamatun, tai kuuntelin Jumalan Sanaa, niin EN ymmärtänyt siitä sanaakaan, koska se oli suljettu minulta. Halu oli kyllä lukea, kuunnella, mutta se jäi tyhjäksi ja sit en enää sitä lukenutkaan, koska se oli kuin hullutusta.. :???: .

Raamatun Sana avautuu silloin vasta, kun ihminen tulee synnintuntoon, tekee parannuksen synneistään ja vääränlaisesta elämästään, pyytää rukoillen ja katuen Jeesukselta syntejään anteeksi ja kun on vilpitön sydän, niin silloin saakin aivan varmasti aivan kaikki syntinsä anteeksi,uuden sydämen, niin silloin hän saa uudestisyntyä Jumalan lapseksi.. Ja [u]sitten Vasta silloin.. alkaa Raamatun Sanakin aueta, avautua jonka jälkeen syntyy jano sekä nälkä, todellinen halu lukea Raamattua, oppiakseen Jumalan tahdon ja sitä noudattaakseen. :thumbup: :wink:

1. Piet. 2:1- Lueppa tuo luku vaikka kokonaankin. Siunausta sinulle! :wave:
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Jumalan Sanaa