Kansa nousee kansaa vastaan

Kansa nousee kansaa vastaan

ViestiKirjoittaja rita4 » 26.11.2013 18:03

Esa Kuusinen

Koko maailma alkaa olla vihan vallassa, toisten mustamaalaaminen lisääntyy. Arabimaat käyvät kuumana, Eurooppa etsii syyllisiä. Ei ihminen ole tyytyväinen, vaikka saisi kuun taivaalta. Jälleen ollaan tilanteessa, jossa odotetaan ihmettä väkivallan voimalla.

Omassa elämässäni näin, ettei mikään järjesty, jos suhde Jumalaan ei ole kunnossa. Kun elämäni päivä koitti, tulin uskoon ja aloin ymmärtää, että Jeesus ja ihmisen rauha Jumalan kanssa on ratkaisu.

Siksi evankeliumi on niin tärkeä. Ilman Jumalan Sanan vastaanottoa ei elämä muutu. Sain kiitosvirren suuhuni. Voimani ei olekaan siinä, että etsin muista vikoja, vaan menen itseeni. Muutos alkaa minusta, haluan välittää tuon tiedon aina maailman ääriin asti.

"Suuri voitto onkin jumalisuus yhdessä tyytyväisyyden kanssa." (1 Tim. 6:6) Tätä on vaikea ymmärtää, ellei ole saanut tulla osalliseksi Kristuksen Hengestä. Jumalan Henki ohjaa ja jakaa omastaan. Elämä ei ole kiinni siitä, mitä omistaa tai tekee, minkälaisen koulutuksen on saanut tai minkä värinen ihminen on. On kysymys paljon enemmästä; yltäkylläisestä elämästä Jeesuksen kanssa.

Minun kuninkaani ei ole ihminen, jonka mieli muuttuu tilanteiden mukaan, vaan Jeesus Kristus, varma ja muuttumaton ajasta aikaan.

Ystävä rakas, ihmisiin voi pettyä, jopa meihin uskoviin, mutta Jeesukseen ei tarvitse pettyä. Seurakunta on niiden paikka, jotka etsivät varmaa turvaa tulevaisuudelle, ajassa ja ikuisuudessa. Tule, kuule ja usko evankeliumi. Siinä on muuttava voima.

[Kirjoittaja on Porin Babtistisrk paimen]
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Re: Kansa nousee kansaa vastaan

ViestiKirjoittaja rita4 » 11.10.2024 11:12

Esa Kuusinen kirjoitti:Koko maailma alkaa olla vihan vallassa, toisten mustamaalaaminen lisääntyy. Arabimaat käyvät kuumana, Eurooppa etsii syyllisiä. Ei ihminen ole tyytyväinen, vaikka saisi kuun taivaalta. Jälleen ollaan tilanteessa, jossa odotetaan ihmettä väkivallan voimalla.

Omassa elämässäni näin, ettei mikään järjesty, jos suhde Jumalaan ei ole kunnossa. Kun elämäni päivä koitti, tulin uskoon ja aloin ymmärtää, että Jeesus ja ihmisen rauha Jumalan kanssa on ratkaisu.

Siksi evankeliumi on niin tärkeä. Ilman Jumalan Sanan vastaanottoa ei elämä muutu. Sain kiitosvirren suuhuni. Voimani ei olekaan siinä, että etsin muista vikoja, vaan menen itseeni. Muutos alkaa minusta, haluan välittää tuon tiedon aina maailman ääriin asti.

Vaikka tuo onkin jo vanhempi kirjoitus veljeltämme, niin se on yhä ja aina vain ajankohtainen tässäkin armon ajassamme. Kuulemme,luemme, näemme netin ja lehtienkin kautta, miten kansa nousee kansaa vastaan, on sotia, ja viattomat joutuvat kärsimään noiden vallanhaluisten ja toisiaan vihaavien ihmisten takia. :roll:

Ja tuo koston, vihan aalto ei ole loppumassa, vaan se jatkuu ja se samalla kuin jakaa meitä uskoviakin liian usein jonkun puolelle, kun halutaan syyttää, mustaamaalata toista ja nähdä se toinen osapuoli täysin viattomana pulmusena..Onko se Herramme tahto? Ei ole. Se kaikki paha ei ole Jumalasta, vaikka Hän salliikin sen tapahtua, koska kansat, yksilö ihmiset eivät ole pitäneet Häntä Jumalanaan, vaan ovat kääntäneet selkänsä Hänelle, joka on; rauhan Jumala, sekä rakkauden Jumala. Todellakin:Odotetaan ihmettä, muttei sitä ihmettä minkä Isämme Jumala haluaisi antaa, vaan ihmettä heidän ansiostaan, vihan sekä koston tekemisensä ansioista. :sad:

Mutta niinhän se on meidän tavallisten tallaajienkin kohdalla;Mikään ei onnistu ilman Jumalaa. Hän vain odottaa, että:Milloin Hän saisi ja voisi olla meille armollinen sekä pelastaa meidät maailmasta Hänen omakseen, valtakuntaansakin..Antaa sydämeen rauhansa lahjan sekä ilon vaikeuksienkin keskellä, kun Jeesus saa asua sydämessämme Pyhän Henkensä kautta. :thumbup:

Esa Kuusinen kirjoitti:"Suuri voitto onkin jumalisuus yhdessä tyytyväisyyden kanssa." (1 Tim. 6:6) Tätä on vaikea ymmärtää, ellei ole saanut tulla osalliseksi Kristuksen Hengestä. Jumalan Henki ohjaa ja jakaa omastaan. Elämä ei ole kiinni siitä, mitä omistaa tai tekee, minkälaisen koulutuksen on saanut tai minkä värinen ihminen on. On kysymys paljon enemmästä; yltäkylläisestä elämästä Jeesuksen kanssa.

Minun kuninkaani ei ole ihminen, jonka mieli muuttuu tilanteiden mukaan, vaan Jeesus Kristus, varma ja muuttumaton ajasta aikaan.

Ystävä rakas, ihmisiin voi pettyä, jopa meihin uskoviin, mutta Jeesukseen ei tarvitse pettyä. Seurakunta on niiden paikka, jotka etsivät varmaa turvaa tulevaisuudelle, ajassa ja ikuisuudessa. Tule, kuule ja usko evankeliumi. Siinä on muuttava voima.

Tule oi Jeesuksen luokse
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Herra haluaa puhua meille!