Tule Jeesuksen kasvojen eteen.

Tule Jeesuksen kasvojen eteen.

ViestiKirjoittaja rita4 » 04.10.2015 13:19

Muroma

Tule Jeesuksen kasvojen eteen. Tyhjennä siinä koko sydämesi. Pura koko kuormasi. Kerro koko asiasi. Herra on lempeä ja hyvä. Hänen ilonsa on saada antaa anteeksi ja pyyhkiä pois synnit. Uskoudu Hänelle uudestaan ja saat nähdä, että kaikki on taas tuleva hyväksi.

Katso, miten Jeesus kuvaa taivaallisen Isän mielenlaatua katuvaa syntistä kohtaan. Isä odottaa lastansa portilla. Isä näkee lapsensa jo ennen kuin tämä hänet huomaa. Isä se on, joka juoksee vastaan. Isä sulkee syliinsä ja suutelee hellästi.

Isä ei tahdo muistella hairahduksiasi ja lankeemuksiasi, vaan saada uudelleen armahtaa sinua.

Älä jää niin kauas. Tule lähemmäksi. Painu rukoukseen. Ja puhu kaikki Jeesukselle. Katso, miten lempeästi Hän katselee sinua. Hän tahtoo sinua armahtaa. Annathan?

Kuva
host image online
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Re: Tule Jeesuksen kasvojen eteen.

ViestiKirjoittaja rita4 » 29.10.2015 22:34

Tää on aivan ihana kirjoitus ja niin lohdullinen, rohkaisevakin.

Kuinkahan moni uskova pelkää tulla Herransa eteen ja olla paljastettuna siinä edessään? Luulen, että aika suuri määrä on sellaisia uskovia, jotka eivät ymmärrä, että: Isä jaksaa ja haluaa armahtaa, anteeksi antaa, vahvistaa omiaan, kunhan he vain ensin tulisivat ristinsä juurelle rukoilemaan.

Sitten nousee mieleeni ne uskovat ihmiset, jotka eivät uskalla, tai edes halua tuoda aivan kaikkea Jeesukselle. He joko pelkäävät kovaa rangaistusta, tai sitten he koittavat pärjätä omassa voimassaan tai omin keinoin. Tuo jälimmäinen kertoo minulle ylpeyden synnistä, koska sehän on ylpeyttä, kun Jumalan apu ja neuvot, Sanansa ohjeet eivät kelpaa.

Kuuntelin laulua, miten syntinen nainen haluttiin kivittää, kun oli tehnyt aviorikoksen. Syyttäjiä aina varmasti löytyy, niitä, joiden mielestä heidän omat tekonsa ja syntinsä eivät ole pahoja, tai rangaistavia. Ja he näkevät vain toisten teot, elämän tavan ja synnit ja haluavat itsekin heidät kuin lynkata. Mutta Jeesus ei halua lynkata ketään, ei edes pahasti syntiin langennutta. Vaan Hän haluaa armahtaa ja anteeksi antaa, pestä verellään puhtaaksi kaikesta synnistä, sekä samalla kuitenkin kuin varoittaa; "Ettei enää syntiä tekisi, ettei pahemmin sattuisi jatkossa..!"

Isä ei tahdo muistella hairahduksiasi ja lankeemuksiasi, vaan saada uudelleen armahtaa sinua.

Älä jää niin kauas. Tule lähemmäksi. Painu rukoukseen. Ja puhu kaikki Jeesukselle. Katso, miten lempeästi Hän katselee sinua. Hän tahtoo sinua armahtaa. Annathan?

Laitan lopuksi sen laulun jota olen nyt kuunnellut ja joka alkoi puhua meille miten Suuri on Jeesuksen rakkaus katuvaa ihmistä kohtaan; kuunteleppa tarkkaan Kivet - Tom Bollström

Kuva
image upload without registration
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Arjessa, vaikeuksissa elämisen taito