Sijoituksia tulevaisuuteen

Sijoituksia tulevaisuuteen

ViestiKirjoittaja rita4 » 01.11.2013 17:51

Löydä näky Sijoituksia tulevaisuuteen

Löydä näky Jumalan rakkaudesta sinua kohtaan. Vaikka Jumala rakastaakin koko maailmaa, hän rakastaa myös sinua omana itsenäsi. Hän on sinun Jumalasi.

Hän haluaa olla Jumalasi ihmeellisemmin kuin koskaan aiemmin. Jumala on vasta alkanut näyttää sinulle viisautensa, rakkautensa ja voimansa suuruutta. Jeesus kuoli puolestasi ja hän haluaa kulkea kanssasi huomispäiviesi halki. Hän suunnittelee elämääsi ja tulevaisuuttasi.

Hyväksymmekö hänen tahtonsa, vaikka emme ymmärtäisikään kaikkea, mitä hän sallii? Olemmeko luovuttaneet tahtomme. elämämme, perheemme, tulevaisuutemme, suunnitelmamme ja kaikkemme hänen rakastaviin käsiinsä? Jos olemme antaneet hänen täyttää itsemme Pyhällä Hengellä, selviämme kaikista tilanteista voittajina.

Pidä silmällä pieniä mahdollisuuksia, joita hän antaa sinulle tänään. Käytä niitä osoittaaksesi rakkauttasi Jeesukselle tai toisille ihmisille. Jumala voi antaa sinulle silmät, jotka näkevät ennennäkemättömiä mahdollisuuksia. Ne näkevät kärsiviä ihmisiä, joita voit siunata yllättävillä tavoilla. Älä oleta saavasi kiitosta. Jeesusta kiitettiin harvoin. Rakastan silti ihmisiä Jeesuksen tähden. Anna Jeesuksen rakastaa kauttasi. Ota vastaan uusi näky siitä, kuinka hän voi rakastaa maailmaa sinun kauttasi.

Herra antaa meille näyn niistä tavoista, joilla rukouksemme voi siunata ihmisiä, jotka ovat ympärillämme, joista kuulemme tai jotka elävät puutteessa. Meillä on varaa lisätä päivittäisiä rukoushetkiämme moninkertaisesti. Voimme uhrata aikaa niistä asioista, joiden tekemisestä nauttisimme mutta joita meidän ei tarvitse tehdä. Niin voimme antaa senkin ajan Jeesukselle ja rukoilla toisten puolesta.

Voimme rukoilla koko yhteisömme ja koko maailman puolesta. Jokainen hetki, jonka käytämme rukoukseen, on yhteistyötä Jeesuksen kanssa hänen rukouskumppaninaan. Hän rukoilee taivaallisella valtaistuimellaan jatkuvasti toisten puolesta (Room.8:3). Jokainen hetki, jonka käytämme rukoukseen, muuttuu iankaikkiseksi palkinnoksi. Ei kannata hukata aikaa asioihin, joilla ei ole todellista arvoa. Niiden takia voimme menettää taivaalliset palkinnot, jotka Jumala niin mielellään tahtoo antaa meille. Meidän kannattaa käyttää aika niin, että sillä on merkitystä iankaikkisuuden kannalta.

Onko meillä näky niistä tavoista, joilla Jumala voi muuttaa aikamme, tekomme, rakkautemme, rukouksemme ja kuuliaisuutemme iankaikkiseksi palkinnoksi?

Elämä on luottoa Jumalalta. Se on upea mahdollisuus tehdä sijoituksia iankaikkisuuteen. Vaikka monet mahdollisuudet ovat jo menneet, jokaisesta päivästä voi kuitenkin tehdä merkityksellisen Jumalalle ja iankaikkisuudelle.

Wesley L. Duewell
Elämä puntarissa, Aika 1999
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Re: Sijoituksia tulevaisuuteen

ViestiKirjoittaja rita4 » 26.11.2014 23:19

:clap: Tässäpä on juuri se johtoajatus, josta ajattelin vielä kirjoittaa; löytää oma näky Herran rakkaudesta ja tahdosta kohdallaan. Jumala rakastaa sinua ja minua ja hän osoittaa sen meille monin eri tavoin, mutta huomaammeko sitä ja välitämmekö siitä? Onko se kuin itsestään selvää?

Monesti me joudumme koetuksiin, on monenkinlaista koettelemusta, joissa Herra katsoo miten toimimme ja miten kestämme niissä. Uskon vahvasti, että hänellä on kaikkia ihmisiä kohtaan oma hyvä tahtonsa, jolla hän tahtoo ja voi meitä käyttää ominaan ja työssään. Ja sanon heti, ettei siihen tarvita 'yllätys, yllätys' seurakuntaa taakse, vaan voit yhtä hyvin olla ns yksinäinen kulkija ilman srk yhteyttäkin. Toki on aina siunattua, jos sinulla on hyvä ja raitis srk, mutta jos ei ole niin se ei silti estä Jumalaa toimimasta sinun kauttasi. Jos joku toista väittää, niin sellainen ei tiedä mistä puhuu..

Ja se, joka sanoo ettei hänellä ole mitään koetuksia, tai ei suostu ottamaan vastaan koetuksia ja koettelemuksia, vaikeuksia, tms.. Niin onkohan silloin niin ikävästi asiat, ettei Herra voi myöskään sellaista käyttää omanaan ja työssään?! Sillä, vaikka kukaan meistä ei takuulla halua mitään kurjaa/ikävää/ vaikeutta/ surua, / kipua, tms.. Niin kuitenkin, usein juuri noiden em kautta Herra koettelee meitä ja uskollisuuttamme häntä kohtaan, sekä sitä, että: etsimmekö niissä vaikeissa jutuissamme Herraa, hänen tahtoaan ja kasvojaan, viipyen siellä Golgatan verisen ristin juurella rukoillen, parannusta tehden,.. vaiko emme..? :shh:

Tiedän jo, että monet tuttuni sanovat, ettei Herra halua, tai edes voi minua käyttää työssään, koska minulla ei ole sitä srk yhteyttä. Olen nyt ollut ns ilman srk yhteyttä -08 kesästä lähtien. Siunaan joka ikinen päivä siskojani ja veljiäni sieltä, mutta en voi palata, en ainakaan vielä, koska Herra ei ole siihen antanut kehotusta. Vaan minun on käytävä tämä "kouluni" ensin loppuun, mitä kaikkea se vielä tuokin tullessaan, sen yksin vain Herra tietää. :???:

rita4 kirjoitti:Hän haluaa olla Jumalasi ihmeellisemmin kuin koskaan aiemmin. Jumala on vasta alkanut näyttää sinulle viisautensa, rakkautensa ja voimansa suuruutta. Jeesus kuoli puolestasi ja hän haluaa kulkea kanssasi huomispäiviesi halki. Hän suunnittelee elämääsi ja tulevaisuuttasi.

Hyväksymmekö hänen tahtonsa, vaikka emme ymmärtäisikään kaikkea, mitä hän sallii? Olemmeko luovuttaneet tahtomme. elämämme, perheemme, tulevaisuutemme, suunnitelmamme ja kaikkemme hänen rakastaviin käsiinsä? Jos olemme antaneet hänen täyttää itsemme Pyhällä Hengellä, selviämme kaikista tilanteista voittajina.

Tässä on se minkä koin kuin se olisi minulle ja minusta. Tänään viimeksi kun hiljennyin kuuntelemaan heng musiikkia ja sen sanoja, niin Herra alkoi puhua sydämelleni, ja tunsin miten Pyhä Henki avasi Sanaa ja näytti Isän Jumalan suunnitelmaa ja tahtoa elämäni suunnittelussa ja mitä on edessäpäin. Minua niin itketti ja siunasi, kun näin Hengen silmin monia vaikeita asioita joita olen joutunut käymään läpi ja opettelemaan; vain jäämään Jeesuksen jalkojen juureen ja ristinsä juurelle rukoillen.

Hetkisen katselin kuin filminauhalta mennyttä elämääni ja asioita, jotka ovat minua satuttaneet ja haavoittaneet ja joihin olisin voinut kuin jäädä kiinni, katkeroitua, alkaa jopa kostaan, loukkaantua pahemman kerran niille ihmisille ja.. Mutta vain yksin Herrani avulla olen voinut rukouksessa ja ristinsä juurella käsitellä niitä asioita ja ihmisiä kerta toisensa jälkeen ja lopulta kuin vapautua negatiiviista ajatuksistani, sekä oppia rukoilemaan heidänkin puolestaan, jne.. :cry: :-|

Helppoako ja mukavaa? No ei todellakaan, päinvastoin ja lihan tahdon on ollut PAKKO KUOLLA, jotta olen pystynyt siihen ja se on ollut pitkä ja vaikeakin prosessi, jossa minua on kuin kasvatettu ja koeteltu kerta toisensa jälkeen.. Mutta olen myöskin saanut kokea, miten Jeesus on ollut vierelläni, kuunnellut minua ja välittänyt siitä mitä koen, sekä auttanut ja vahvistanut, ottanut pois tuskan ja surun ja antanut rauhansa sydämeeni. Kunnes on tullut uusi koitos ja liha kun ei tahdo kuolla, eikä kärsiä, niin ei kun taas taisteluun ja luovuttamiseen ja Herran eteen polvilleen rukoukseen..Jne.. :??

Pikku hiljaa, päivä toisensa jälkeen olen oppinut ja suostunut kuin jättämään aivan kaiken Herran käsiin ja hoitoon, johdatukseensa. Ja se on ollut vasta alkua.. Koko ajan haluan minä vähetä, ja Herra Jeesus kasvaa..Joh. 3:27- Ja tämän vielä laitan lopuksi meille; 1. Tim. 1:12-17
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Tahdommehan kasvaa uskossamme..?