Jeesus on meidän puollustusasianajajamme

Jeesus on meidän puollustusasianajajamme

ViestiKirjoittaja Jeesuksen oma » 08.11.2014 23:28

Jeesus on meidän puollustusasianajajamme. Puolustusasianajajamme tehtävä on vapauttaa ihminen synnin kahleista. Jeesus sovittaa rikoksemme Isän edessä ja näin vapaudumme synnin orjuudesta, jonka vankina olimme. Jeesus on kärsinyt rangaistuksen puolestamme, jotta meitä ei rangastaisi ikuisella kadotuksella. Jeesus Kristus on meidän suuri Vapahtajamme. Uskotko sen?

Painaako jokin synti sinun sydäntäsi? Kerro se Jeesukselle niin Hän vie asiasi Isän eteen. Isä armahtaa sinua ja saat syntisi anteeksi. Sydämeesi laskeutuu ilo ja rauha. Olet pelastettu Isän lapsi.

Joh. 3
16. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä. 
17. Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi
Jeesus on Herrani. Hän kulkee aina kanssani.
Jeesuksen oma

Re: Jeesus on meidän puollustusasianajajamme

ViestiKirjoittaja rita4 » 10.11.2014 23:04

Olipa niin kivasti sanottu ja ihan oikeinkin, että Jeesus on meidän kaikkien ihmisten puolustasianajaja. Amen! :thumbup:

Kun ihminen elää synnissä ja ilman Vapahtajaansa; Jeesusta Kristusta, niin hän on puolustuskyvytön ja sairas. Hän toki luulee olevansa vahva ja pärjäävänsä ilman mitään Jeesuksiakin ja siksi ei kaipaa ehkä auttajaa. Hänen sydämensä on vielä synnin tähden likainen ja sen voi puhdistaa ja muuttaa vain yksin veri Jeesuksen, tuo äärettömän kallis Golgatan ristillä kerran maahan vuotanut sovintoveri ..Jeesuksen Kristuksen, Jumalan Pojan, meidän Herramme ja ainoan, ja oikean Auttajamme.

Mutta Jumala tahtoo, että kaikki ihmiset pelastuisivat, sekä tulisivat tuntemaan Jeesuksen: omakohtaisena Pelastajanaan ja uuden elämän, sekä toivon antajana. Kukaan ei pärjää loputtomiin yksin ilman tuota Auttajaa ja Puolustajaa, kun vihollinen syyttää ja sotkee kaiken elämässä. Mutta jos ja kun suostumme polvistumaan sinne ristinsä juurelle ja pyydämme syntejämme anteeksi ja saamme ne anteeksi Jeesukseltamme, niin silloin saa vihollinen koittaa syytellä meitä ihan rauhassa, koska meilläpä onkin sen jälkeen maailman paras Puolustusasianajaja ja hän on Jeesus Kristus! :thumbup: :clap:

Jaak. 1:21 Sentähden pankaa pois kaikki saastaisuus ja kaikkinainen pahuus ja ottakaa hiljaisuudella vastaan sana, joka on teihin istutettu ja joka voi teidän sielunne pelastaa.

Ja tämäkin;

Mark. 8:35-38
Sillä joka tahtoo pelastaa elämänsä, hän kadottaa sen, mutta joka kadottaa elämänsä minun ja evankeliumin tähden, hän pelastaa sen. Sillä mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, mutta saisi vahingon sielullensa? Sillä mitä voi ihminen antaa sielunsa lunnaiksi? Sillä joka häpeää minua ja minun sanojani tässä avionrikkojassa ja syntisessä sukupolvessa, sitä myös Ihmisen Poika on häpeävä, kun hän tulee Isänsä kirkkaudessa pyhien enkelien kanssa."
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Jeesus Kristus; Ainoa Auttajamme ja Parantajamme!