Foorumin säännöt

Foorumin säännöt

ViestiKirjoittaja rita4 » 31.10.2013 20:56

On hyvä lukea nämä ja sisäistää ne, niin yhteiselokin sujuu silloin parhaiten!

1= Pyri olemaan, niin ettet loukkaa tahallisesti toista, sanoin, pilkaten, arvostellen....

2= Kunnioita jokaista kirjoittaa Jumalan luomana yksilönä ja arvokkaana juuri sellaisena kuin hän on, vaikka et olisikaan hänen kanssaan samaa mieltä ja et voisikaan allekirjoittaa sanojaan. Pyri siis hillitsemään kiukkusi ja osoita sydämellisyyttä, rakkautta ja armahtavaa, anteeksi antavaa mielenlaatua.

3= Kirjoita vain sellaista minkä voit vielä myöhemminkin allekirjoittaa, ettei tulisi mitään henk koht ongelmia tms kirjoitustesi takia: itsellesi, eikä muillekaan.

4= Jos on huono päivä, niin älä pura kuitenkaan sitä täällä kirjoittajiin, vaan kerro: on huonot fiilikset, voisitteko rukoilla, että en pahoittaisi muita ja itsekin saisin levon ja rauhan sydämeeni! Näin ei tule turhia kyyneliä, tuskaa kenellekään.

5= Muista netti etiikka. Kirosanat ja Kaikenlainen Jumalan pilkka, Pyhän Hengen, sekä Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen pilkkaaminen on Ehdottomasti kiellettyä!!!

6= Tämä foorumi on perustettu tuomaan Totuuden sanaa Raamatun valossa ja Jumalan tahdon mukaan, sekä Rohkaisemaan ja nostamaan alaspainettuja, väsyneitä, rikkimenneitä, epätoivoisia, hylättyjä, etsiviä auttaa löytämään Jeesus elämäänsä, voittamaan sieluja kirkkauteen jne....

Kunnioita näitä ja pyri olemaan se joka on rinnnalla, olkapäänä, rohkaise, tuo iloa ja hyvää mieltä, äläkä tahallisesti pyri loukkaamaan ketään mitenkään, tai milloinkaan!

7= Riitelyt ja väittelyt voit jättää muualle, sillä täällä niitä ei tulla hyväksymään. Vaan poistamme kaiken joka on sen Hengen vastaista minkä mukaan ojennaudumme elämään ja toimimaan Jumalan lähettiläinä ja Kristus kirjeinä, tuoksuna, valona....]

8= Sähköpostien ja blogien, foorumiensa, kotisivujen, ym esitteleminen täällä on: KIELLETTYÄ ja poistamme sellaiset linkit heti! Koska tämä ei ole mainostamista varten, vaan Jumalan Sanan esille tuomista ja totuuden tuomista varten oleva foorumi!

Tämä Foorumi on Rakkauden ja hyvyyden ja Totuuden Foorumi!!

Jokainen uskova on omalla sarallaan ja tavallaan lähetystyöntekijä ja evankelista! Jokainen on yhtä arvokas ja Rakas Isän Jumalan silmissä, niin sen tulee olla meidänkin mottomme: "Rakastetaan ja eletään sovussa ja rauhassa ja annetaan anteeksi jos on tarvetta, mutta ei riidellä!!"

;) Jokaista Siunaamaan jääden ja puolestanne rukoillen! Ylläpito
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Re: Foorumin säännöt

ViestiKirjoittaja rita4 » 29.06.2014 17:58

:roll: Tulipa tuossa mieleeni eräs tärkeä lisä edellisiin ja sehän on; harhaopit ja niiden kanssa touhuaminen, tai itsensä koroittaminen joksikin erikoiseksi, joka neuvoo vain muita, tai moittii muita, vaikka itse ei olisikaan totuuden mukaan ajatteleva, toimiva, puhuva.

Kun seuraa maailmaa ja elämää, uskovien ja uskosta vielä osattomienkin elämää, sekä heidän tapaansa toimia, puhua, niin kyllä suru tulee puseroon pakostakin. :cry: On niin paljon minä keskeisyyttä, itsensä koroittamista milloin miksikin ja halua väitellä, riitaakin haastaa, tai ainakin olla aina sanomassa se viimeinen sana..Ja kun on kysymyksessä kuitenkin Jumalan Sana ja Jumalan pyhyys, niin onhan se ikävää, kun harhaudutaan jonnen joutaviin höpötyksiin ja ylpeyden henki sen kuin saa vapaasti nostella nokkaansa ja sallitaan mitä vain, kun pääsee oikein kunnolla jaamaamaan ja .. :o Voi voi!

Minua pidetään varmastikin tiukkana ja ehdottomanakin, ja minusta; pitääkin olla tarvittaessa tiukka ja jopa ehdoton, jos mennään ohi totuuden ja ruokitaan vain lukijoiden nälkää lukea, kun porukat esittää mielipiteitään, vastaan ja puolesta..Sellainen ei rakenna kenenkään uskoa, päinvastoin! :?

Olenkin hyvin paljon miettinyt tämän foorumin tarkoitusta ja mitä itse Jumala meidän kirjoituksistamme ja tavastamme tuoda evankeliumia ja totuutta esille, niin miten Isä sen katsoo/kokee? Hyväksyykö? Vaiko moittii ja on surullinen vuoksemme? Toivoisin, että se mitä tuommekin luettavaksi, niin se olisi sellaista, joka rohkaisisi toisiakin uskossaan ja laittaisi tarvittaessa jopa: parannuksen paikalle, sekä herättäisi Herran omia rohkeasti; koettelemaan eksytykset ja eksyttäjätkin!

Mutta olen kai sitten jo liian vanha varmaankin, mutten tykkää kinaamisesta ja turhan jaarituksista, jotta vain saisi olla esillä ja päteä.

Laitan nämä kaksi Raamatun kohtaa lopuksi meille kaikille!

Jes. 55:
1 Kuulkaa, kaikki janoavaiset, tulkaa veden ääreen. Tekin, joilla ei ole rahaa, tulkaa, ostakaa ja syökää; tulkaa, ostakaa ilman rahatta, ilman hinnatta viiniä ja maitoa.

2 Miksi annatte rahan siitä, mikä ei ole leipää, ja työnne ansion siitä, mikä ei ravitse? Kuulkaa minua, niin saatte syödä hyvää, ja teidän sielunne virvoittuu lihavuuden ääressä.

3 Kallistakaa korvanne ja tulkaa minun tyköni; kuulkaa, niin teidän sielunne saa elää. Ja minä teen teidän kanssanne iankaikkisen liiton, annan lujat Daavidin armot.

4 Katso, hänet minä asetin kansoille todistajaksi, kansojen ruhtinaaksi ja käskijäksi.

5 Katso, sinä olet kutsuva pakanoita, joita sinä et tunne, ja pakanat, jotka eivät sinua tunne, rientävät sinun tykösi Herran, sinun Jumalasi, tähden, Israelin Pyhän tähden, sillä hän kirkastaa sinut.

6 Etsikää Herraa silloin, kun hänet löytää voidaan; huutakaa häntä avuksi, kun hän läsnä on.

7 Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.

8 Sillä minun ajatukseni eivät ole teidän ajatuksianne, eivätkä teidän tienne ole minun teitäni, sanoo Herra.

9 Vaan niin paljon korkeampi kuin taivas on maata, ovat minun tieni korkeammat teidän teitänne ja minun ajatukseni teidän ajatuksianne.

10 Sillä niinkuin sade ja lumi, joka taivaasta tulee, ei sinne palaja, vaan kostuttaa maan, tekee sen hedelmälliseksi ja kasvavaksi, antaa kylväjälle siemenen ja syöjälle leivän,

11 niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.

12 Sillä iloiten te lähdette, ja rauhassa teitä saatetaan; vuoret ja kukkulat puhkeavat riemuun teidän edessänne, ja kaikki kedon puut paukuttavat käsiänsä.

13 Orjantappurain sijaan on kasvava kypressejä, nokkosten sijaan on kasvava myrttipuita; ja se tulee Herran kunniaksi, iankaikkiseksi merkiksi, joka ei häviä.

Sekä tämä:

Kol. 3:1
1 Jos te siis olette herätetyt Kristuksen kanssa, niin etsikää sitä, mikä on ylhäällä, jossa Kristus on, istuen Jumalan oikealla puolella.

2 Olkoon mielenne siihen, mikä ylhäällä on, älköön siihen, mikä on maan päällä.

3 Sillä te olette kuolleet, ja teidän elämänne on kätkettynä Kristuksen kanssa Jumalassa;

4 kun Kristus, meidän elämämme, ilmestyy, silloin tekin hänen kanssaan ilmestytte kirkkaudessa.

5 Kuolettakaa siis maalliset jäsenenne: haureus, saastaisuus, kiihko, paha himo ja ahneus, joka on epäjumalanpalvelusta,

6 sillä niiden tähden tulee Jumalan viha,

7 ja niissä tekin ennen vaelsitte, kun niissä elitte.

8 Mutta nyt pankaa tekin pois ne kaikki: viha, kiivastus, pahuus, herjaus ja häpeällinen puhe suustanne.

9 Älkää puhuko valhetta toisistanne, te, jotka olette riisuneet pois vanhan ihmisen tekoinensa

10 ja pukeutuneet uuteen, joka uudistuu tietoon, Luojansa kuvan mukaan.

11 Ja tässä ei ole kreikkalaista eikä juutalaista, ei ympärileikkausta eikä ympärileikkaamattomuutta, ei barbaaria, ei skyyttalaista, ei orjaa, ei vapaata, vaan kaikki ja kaikissa on Kristus.

12 Pukeutukaa siis te, jotka olette Jumalan valituita, pyhiä ja rakkaita, sydämelliseen armahtavaisuuteen, ystävällisyyteen, nöyryyteen, sävyisyyteen, pitkämielisyyteen,

13 kärsikää toinen toistanne ja antakaa toisillenne anteeksi, jos kenellä on moitetta toista vastaan. Niinkuin Herrakin on antanut teille anteeksi, niin myös te antakaa.

14 Mutta kaiken tämän lisäksi pukeutukaa rakkauteen, mikä on täydellisyyden side.

15 Ja vallitkoon teidän sydämissänne Kristuksen rauha, johon te olette kutsututkin yhdessä ruumiissa, ja olkaa kiitolliset.

16 Runsaasti asukoon teissä Kristuksen sana; opettakaa ja neuvokaa toinen toistanne kaikessa viisaudessa, psalmeilla, kiitosvirsillä ja hengellisillä lauluilla, veisaten kiitollisesti Jumalalle sydämissänne.

17 Ja kaikki, minkä teette sanalla tai työllä, kaikki tehkää Herran Jeesuksen nimessä, kiittäen Isää Jumalaa hänen kauttansa.
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Ylläpidon tiedotteet