Hyvä on ( että yhdessä voimme ) - PetrusKatselin näitä jo paljon vanhempia kirjoituksia ja tämä erikoisesti nousi sydämelleni.
Ei sen takia että itse olisin sen aikoinaan kirjoittanuit,
ei todellakaan, vaan sen tähden, että: Voin yhä
allekirjoittaa nuo sanat mitä olen silloin aikanaan tänne tuonut Jumalan kunniaksi ja kiitokseksi! Amen!

Halusin laittaa tuon kuvan meille ja teille, ja myöskin itsellenikin, että me kukin voisimme olla Kristus valona ja tuoksunaankin siellä missä elämme ja kuljemme, olemmekin elämässämme. Ei pidä sanoa;
"Ei minusta näy, tai maistu mikään hyvä". Se on kuin kieltäisi sen kaiken hyvän mitä olemme saaneet Isältämme ja joka on meissä Herran Jeesuksen asuessa sydämissämme. Sillä kun olemme uudestisyntyneet kerran elävään uskoon ja olemme ottaneet Jeesuksen Kristuksen vastaan elämäämme, sekä sydämiimme asumaankin, niin
eihän me itse ollakaan mitään, mutta Herra Jeesus on meissä ja meidän kauttammekin ja
Hän voi meitä käyttää sekä johdattaa Pyhän Henkensä avulla/kautta tahtonsa mukaan. Halleluja, kiitti Isä siitä!
Siis rakas kanssamatkaajani; tahdothan sinäkin olla valona ja kirjeenä, hyvänä, armahtavana ja ihanana tuoksunakin niiden kohdalla, joita kohtaamme ja joista huolta kannamme, ja joiden puolesta rukoilemme, jne.. Ja mikä tärkeintä, niin; vain siunata, niin kuin Raamattukin kehottaa siunaamaan, jotta itsekin saisimme siunauksen.
1. Piet. 3:9Kiitos Isä tästä ihanasta keväästä, johon olemme jälleen saaneet tulla ja nähdä sen suuremmoisen ihmeen, miten luonto jälleen herää, alkaa kukoistaa ja vihertää, linnut laulavat ylistystä sinulle taivaan Jumala ja Isämme, Halleluja, Amen! Kiitos, kun olet kanssamme ja otat pois kaikenlaisen pelon sydämistämmekin tänä vaikeana aikana. Opeta meitä aina ja kaikessa vain turvautumaan sekä uskomaan ja luottamaan Sinuun Isämme, joka olet Kaikkivaltias Jumala sekä: hyvä, rakastava, armahtavakin Isä lapsillesi. Me olemme vain heikkoja ja kurjia maan matosia, mutta kuitenkin saamme olla sekä vain kuin luottaa, ja turvata Poikaasi Jeesuksen Kristukseen aivan kaikessa sekä huutaa Häntä avuksemme, kun itse emme enää kuin jaksa, osaa, pysty..
Golgatan Ristissä sekä veressään on meidän turvamme sekä apumme, puhtautemmekin, kun saamme/tahdomme polvistua siihen pyytämään kaikkia syntejämme anteeksi; Jeesuksen ihanassa nimessä sekä veressä, ja vain rukoillen pyytää elämäämme: uutta voimaa ja viisauttakin elää sekä toimia oikein, niin kuin Sinä Herra tahdot, eikä niin kuin me itse tahtoisimme elää tai toimia, Amen!
Kysytkö palvelushintaaMe Laulamme Kirkkaudesta

Siunattua päivää juuri sinulle rakas ystäväni! Jeesus Kristus kaikessa kanssasi! Pysy Herran omana,
Älä luovuta! Hän, Jeesus rakastaa sinua ja auttaa sinua kunhan vain
rohkeasti sitä Häneltä pyydät!
Ps. 50:15Tämä ihana laulu vielä lopuksi;
Taivas on uskoni määrä