Sana ja rukous 30.7.2026 (vko 31)

Sana ja rukous 30.7.2026 (vko 31)

ViestiKirjoittaja rita4 » 02.08.2026 15:00

30.7.2026 by Yksin armosta ry

”Armahda minua, Herra, sillä minulla on ahdistus: minun silmäni on surusta riutunut, niin myös sieluni ja ruumiini.” (Ps.33:22)

Herra Jeesus, auta armossasi minua, sillä ahdistukseni määrä vuosi vuodelta on vain kasvanut ja tullut nyt niin äärimmäisen isoksi taakaksi, etten tahdo enää jaksaa jatkaa vaellustani, kun murhe murtaa mieltäni ja epätoivo kalvaa valosikin ollessa kadoksissa.

Herra Jeesus, palauta suuren rakkautesi tähden luottamus ja usko laupeuteesi ja hyvään tahtoosi, kun sallimasi kyynelten laakson kautta olet kuljettanut niin kauan, että silmäni ovat jo surusta hiuenneet.

Herra Jeesus, käännyn puoleesi nöyrästi armoosi vedoten, että ennalleen asettaisit jokaisen Sinua hapuilevan, koska silmäsi tarkkaavat kaikkea maata ja siten näkevät, kuinka monien sielut sekä ruumiit ovat liian raskaiden koettelemusten tulisessa ahjossa pahoin riutuneet ja jopa täysin loppuun asti karrrelle ”palaneet.”

Herramme Jeesuksen Kristuksen voimallisessa nimessä. Aamen

M.E
Kuva
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Rukousaiheita,opetusta rukouksesta..