Todistuksia Ilpoistenpiirissä: Netten todistus 16.6.2026

Todistuksia Ilpoistenpiirissä: Netten todistus 16.6.2026

ViestiKirjoittaja rita4 » 01.07.2026 20:21

Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Re: Todistuksia Ilpoistenpiirissä: Netten todistus 16.6.2026

ViestiKirjoittaja rita4 » 02.07.2026 16:05

:thumbup: Minua siunasi tuon nuoren naisen avoimmuus, sekä rehllisyys. Siinä käytiin läpi elämän niitä pohja kosketuksiakin, ja kun Jumala oli kuitenkin etäinen..Kuin myöskin sitten sekin puoli, miten ihmeellisesti Jumala varjeli hänet kaikesta. Ja niinhän se on, että kun ei ole aika lähteä, niin melkeinpä mitä vain saattaa olla, tai tulla elämään, mutta henki säilyy, koska Jumala kuitenkin varjelee.. nekin, jotka eivät sillä hetkellä edes Hänestä ole kiinnostuneita. Miksi näin? Uskon vahvasti siihen, että; Meille itsekullekin on jo ennen syntymäämme annettu aika, minkä me täällä elämme. Ja siksi Isä voi ja toki tahtookin varjella meitä; kuolemasta. Jotkut loukkaantuvat, tai sairastuvat pahasti; joku huonon elämänsä takia ja toinen jonkun onnettomuuden takia, joku sairastuu syöpään, mutta jää kuitenkin lopulta henkiin, jne.. :think:

:thumbup: Tuossa on se ihana ja siunattu asia myöskin se, että hänellä oli ollut uskoon tullut isänsä ja varmastikin muitakin, jotka rukoilivat hänen puolestaan. Rukous voi paljon, kun se on harras sanoo Raamattu.

Jaak. 5:16 Tunnustakaa siis toisillenne syntinne ja rukoilkaa toistenne puolesta, että te parantuisitte; vanhurskaan rukous voi paljon, kun se on harras.

Monenlaista on hänenkin elämäänsä mahtunut, mutta oli niin suloista katsoa hänen iloisia ja onnellisia kasvojaan, kun hän oli lopulta saanut antaa elämänsä kokonaan Jeesuksen käsiin, hoitoon! Kiitos Herralle; Amen! :thumbup: :clap: :wink:

Ja se asia, sydämen asenne, sekä päätös, mikä on meille uskoville myöskin hyvin tärkeä asia, niin hänkin oli saanut Taivaalliselta Isältä: voiman antaa anteeksi, joka on aina siunattu asia, teko ja se jos mikä vapauttaa kaikella tavalla elämään Jeesuksen seuraajana loppuun asti! :D :thumbup:

:thumbup: :wave: Herra siunatkoon ja varjelkoon nette siskoamme elämässään kaikin tavoin! Hän saakoon olla kertomassa kaikille Jumalan suurista teoista, sekä Hänen rakkaudestaan, jokaista ihmistä kohtaan! :thumbup: :razz: :wink:

:???: En nyt oikein tiedä, mut koin että pitää laittaa tämä laulu; Boanerges - 10 Vahvista ystävää
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Todistuksia, ajatuksia..