Ismo Keskitapion opetuksia

Re: Ismo Keskitapion opetuksia

ViestiKirjoittaja rita4 » 28.06.2026 09:17

:thumbup: On aina siunattua, kun julistetan parannuksen saarnaa ja kerrotaan, että; "Herramme tahto on jokaista ihmislasta kohtaan, se, että; tulisimme Jeesuksen ristin juurelle tekemään reilua, todellista parannusta, ja tulla tunnustamaan syntinsä. Tahtoen puhdistautua Jeesuksen kalliissa ristin veressä ja voimassa!" :thumbup: :clap:

Niin paljon vesitetään Jumalan Sanaa ja ei enää sanota syntiä synniksi ja kuitekaan kukaan ei pääse taivaaseen, jos elää oman tahtonsa mukaan, maailmaa rakastaen, sekä synneissään. Tiedän; nykyään ei enää saa puhua synnistä, eikä kehottaa parannukseenkaan.. Mutta totuushan Raamatun Sanan mukaan on se: Ettei kukaan, ei yksikään; uudestisyntymätön pääse taivaaseen, vaikka pappi julistaisi millaista "jumalan" sanaa sitten tahansa ihmisille kirkoissaan, tai seurakunnissaan. Jos se ei ole Sanan mukaista opetusta, joka löytyy vain yksin Raamatusta, niin turhaa on silloin kuvitella olevansa kotiinkaan menossa olevaksi. :cry:

Ja onhan nyt tehty uusia Raamatun Sanan vesittäviä raamatun käännöksiäkin, siis väännöksiä, joissa ihmiset tuuditetaan vääränlaiseen uskonelämään, josta puuttuu kaikki alkuseurakunnassa jo olleet Jumalan käskyt, ym..Nuorille omanlaisensa raamattu, luin kerran jostakin ja jäin kuin ihmettelemään, että; "Miksi ihmeessä nuorille pitää tehdä ihan omanlainen käännös, väännös? Eikö se, mikä on Raamatun Sanaa enää kelpaakkaan nuorille? Vaan pitää vesittää Isän Jumalamme Sana, sekä tahto ihmiskuntaa, sekä jokaista yksilöäkin koskeva Sana? Nyt tehdään paljon käännynnäisiä, uskonnollisia ilman taivasta, ilman Pelastajaa, ilman Kaikkivaltiaan Jumalan pelkoa, ym..!"

:thumbup: Veljemme siinä puhuu totuuden sanoja, kiitos Herralle siitä! Älä eksy uskomaan kaikkea mitä nykyään opetetaan, vaan ota itse selvää, rukoile, lue Sanaa: Biblia, tai 33/38 ovat luotettavia. -92 ym uudet ovat Sanan väärään vääntäviä..Mitä vanhempi käännös, niin sitä luotettavampi.. :wink:
----------------------------------------------------------------------------------------
Kristuksen Evankeliumin suola pysyy tämän ajankin keskellä
Ismo Keskitapio
27.6.2026
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Edellinen

Paluu Uskon askeleita kohti taivaallista kirkkautta!