Mikä yhdistää Saatanan temppeliä, Kokoomusta, Marttoja ja Ev

Mikä yhdistää Saatanan temppeliä, Kokoomusta, Marttoja ja Ev

ViestiKirjoittaja rita4 » 17.06.2026 08:39

Mikä yhdistää Saatanan temppeliä, Kokoomusta, Marttoja ja Evankelis-Luterilaista kirkkoa?

16.6.2026 SATAKUNTA
Tampereella Pridea juhlistivat ainakin Ev. lut seurakunta, Kokoomus, Vihreät, Vasemmisto, SDP, Saatanan temppeli, Martat, Partio ja moni muu. Pieni ihminen hämmentyy.
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Re: Mikä yhdistää Saatanan temppeliä, Kokoomusta, Marttoja j

ViestiKirjoittaja rita4 » 17.06.2026 17:11

Pauli Karmala kirjoitti:Tampereella Pridea juhlistivat ainakin Ev. lut seurakunta, Kokoomus, Vihreät, Vasemmisto, SDP, Saatanan temppeli, Martat, Partio ja moni muu. Pieni ihminen hämmentyy.

:thumbdown: :shifty: Voi tampere, isäni kotikaupunki; mikä sinusta on tullutkaan?! :???: Enää en halua mennä tampereelle, vaikka vanhempani ja isovanhempani, sekä pikku siskonikin on sinne haudattu ja lapsuuden kesät mummolassa vietetty. :roll: :cry:

Ja kun Raamattu puhuu sodomasta ja gomorrasta, niin sen kaiken voi nyt jo nähdä suomessakin tapahtuvan, kun Jumalan Sana vesitetään, sekä hylätään ja evlut kirkko, jos jo moni muukin uskonsuunta on lähtenyt vääränlaiseen rakkauden siunaamiseen. Kun katsoin noita kuvia tampereelta, niin mieleeni nousivat ne nuorimmaiseni aikanaan pelaamat pelit, järkyt tyypit..jotka yököttivät edes katsoa sellaisia mielikuvitus hahmoja. :shifty: Ja nyt ne ovat todellisuutta, elävää elämää esim nyt tampereella. En viitsi edes sanoa äänen mitä kaikesta siitä pride riehasta nousi mieleeni, en vain käsitä, että saatanan temppeli ja evlut kirkko ovat mitä parhaimpia kavereita? :thumbdown: :-o :-|

Mutta näinhän sen pitääkin mennä, jotta Raamatun Sana, ilmoitus toteutuu.

1. Moos. 18: 20 Niin Herra sanoi: "Valitushuuto Sodoman ja Gomorran tähden on suuri, ja heidän syntinsä ovat ylen raskaat.

1. Mooseksen kirja 19:1-29

2. Pietarin kirje 2:1-14

Valit. 4:6 Tyttären, minun kansani, syntivelka on Sodoman syntiä suurempi; Sodoma hävitettiin yhtäkkiä kätten siellä riehumatta.

Herra suree, kun Hänen omansa ovat lähteneet vastustamaan Häntä, sekä Hänen opetuksiaankin. Enää ei saa varoittaa, ei kertoa totuutta, vaan ihmiset itse päättelevätm mikä mukka on suvaittavaa, tai heidän mielestään oikein, eivätkä siksi alistu Raamatun Sanan auktoriteetin alle tottelemaan, vaan uppiniskaisina vastustavat sitä. Vastustavat kaiken Luojaa; Jumalaansa. :cry:

Lopuksi tämä totuus, joka tulee tapahtumaan hyvinkin pian, sillä tämä kaikki saasta ja Jumalan pilkka ym kertovat missä ajassa elämme ja jossa olemme. :???:

Matt. 24:
37 Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva.
38 Sillä niinkuin ihmiset olivat niinä päivinä ennen vedenpaisumusta: söivät ja joivat, naivat ja naittivat, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin,
39 eivätkä tienneet, ennenkuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki; niin on myös Ihmisen Pojan tulemus oleva.

40 Silloin on kaksi miestä pellolla; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.
41 Kaksi naista on jauhamassa käsikivillä; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.
42 Valvokaa siis, sillä ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee.

43 Mutta se tietäkää: jos perheenisäntä tietäisi, millä yövartiolla varas tulee, totta hän valvoisi, eikä sallisi taloonsa murtauduttavan.
44 Sentähden olkaa tekin valmiit, sillä sinä hetkenä, jona ette luule, Ihmisen Poika tulee.

45 Kuka siis on se uskollinen ja ymmärtäväinen palvelija, jonka hänen herransa on asettanut pitämään huolta palvelusväestään, antamaan heille ruokaa ajallansa?
46 Autuas se palvelija, jonka hänen herransa tullessaan havaitsee näin tekevän!
47 Totisesti minä sanon teille: hän asettaa hänet kaiken omaisuutensa hoitajaksi.

48 Mutta jos paha palvelija sanoo sydämessään: 'Minun herrani viipyy',
49 ja rupeaa lyömään kanssapalvelijoitaan ja syö ja juo juopuneiden kanssa,

50 niin sen palvelijan herra tulee päivänä, jona hän ei odota, ja hetkenä, jota hän ei arvaa,
51 ja hakkaa hänet kappaleiksi ja määrää hänelle saman osan kuin ulkokullatuille. Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys."

:-o :???: Ja tuo; Ketkä kaikki ovat tuossa saastaisessa pimeyden Herran työssä mukana tukemassa ja juhlimassa, kun Jumalan tahtoa, sekä Sanaa pilkataan ja häväistään? En kyllä olisi uskonut kuinka alas nuokin järjestöt ym ovat menneet, pimeyteen.. Ei loista heille enää Jumalan valo, Kristus valo, eikä Hänen pyhyytensä ole heille minkään arvoista? Parkukaa ja itkekää, sillä Herra ei kauaa enää aio katsella tuota pimeyden harjoittamista. :thumbdown: :evil:

Ps. Jeesus kyllä rakastaa huorin tehnyttä ihmistä, mutta Ei huoraamista, sitä tekoa, koska se on syntiä ja siitä on tehtävä parannus jos taivaaseen mielii päästä kerran. Jeesus rakastaa syntistä ihmistä, mutta Hän ei rakasta synnin harjoittamista, vaan varoittaa sen seuraamuksista..Ettei joutuisi kadotukseen.. :think: :shifty:
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Jutustelua mitä sydämellle nouseekin..