9000 €/kk! Lisää sosiaalitukia kaikille! Ei turhia rajoja va

9000 €/kk! Lisää sosiaalitukia kaikille! Ei turhia rajoja va

ViestiKirjoittaja rita4 » 03.06.2026 10:33

:think: Kyllähän tämä pysäytti sekä kauhistutti, kun ajatellaan meitä syntyperäisiä suomalaisia ja mitä me saamme kelalta, esim 105€ kk asumistukea, ja siitäkin vielä leikataan, niin sitten nämä saavat tollasia kaikenmaailman tukia. :thumbdown: En ole kade, sillä ajattelen näin, että; Jumala on luvannut pitää omistaan huolta ja ruoka ei lopu lupaa Raamattu.

Minä kiitän Herraani, että Hän on auttanut meitä ja minua silloinkin kun elin vielä poikieni kanssa ja sossuista ei saanut apuja, paremminkin sain kuulla vain olevani laiska ja huono äiti, ja alkoholistit nostivat sosiaalitukia viikottain päästäkseen taas juomaan ja kaikki maksettiin niille.. :???: Silloin jo päätin etten ala kateelliseksi koska sehän vain rasittaisi ja se ei edes olisi Isänkään tahto. On hyvä muistaa, että jos rahaa kaipaa äärettömän paljon niin kuolinasuissa ei ole taskuja. Mitään emme täältä mukaan saa. Kadotuksessa ei rahasta täällä ajassa ole mitään hyötyä, iloa..Ja taivas ei ota myöskään vastaan, mitään muuta kuin vain pelastettuja sieluja.. :wink: :thumbup:

Matt. 6:
25 Sentähden minä sanon teille: älkää murehtiko hengestänne, mitä söisitte tai mitä joisitte, älkääkä ruumiistanne, mitä päällenne pukisitte. Eikö henki ole enemmän kuin ruoka ja ruumis enemmän kuin vaatteet?

26 Katsokaa taivaan lintuja: eivät ne kylvä eivätkä leikkaa eivätkä kokoa aittoihin, ja teidän taivaallinen Isänne ruokkii ne. Ettekö te ole paljoa suurempiarvoiset kuin ne?

27 Ja kuka teistä voi murehtimisellaan lisätä ikäänsä kyynäränkään vertaa?
28 Ja mitä te murehditte vaatteista? Katselkaa kedon kukkia, kuinka ne kasvavat; eivät ne työtä tee eivätkä kehrää.

29 Kuitenkin minä sanon teille: ei Salomo kaikessa loistossansa ollut niin vaatetettu kuin yksi niistä.
30 Jos siis Jumala näin vaatettaa kedon ruohon, joka tänään kasvaa ja huomenna uuniin heitetään, eikö paljoa ennemmin teitä, te vähäuskoiset?

31 Älkää siis murehtiko sanoen: 'Mitä me syömme?' tahi: 'Mitä me juomme?' tahi: 'Millä me itsemme vaatetamme?'
32 Sillä tätä kaikkea pakanat tavoittelevat. Teidän taivaallinen Isänne kyllä tietää teidän kaikkea tätä tarvitsevan.

33 Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan.
34 Älkää siis murehtiko huomisesta päivästä, sillä huominen päivä pitää murheen itsestään. Riittää kullekin päivälle oma vaivansa."

Ps. 34:
5 Minä etsin Herraa, ja hän vastasi minulle, hän vapahti minut kaikista peljätyksistäni.
6 Jotka häneen katsovat, ne säteilevät iloa, heidän kasvonsa eivät häpeästä punastu.

7 Tässä on kurja, joka huusi, ja Herra kuuli ja pelasti hänet kaikista hänen ahdistuksistansa.
8 Herran enkeli asettuu niiden ympärille, jotka häntä pelkäävät, ja pelastaa heidät.

9 Maistakaa ja katsokaa, kuinka Herra on hyvä. Autuas se mies, joka häneen turvaa!
10 Peljätkää Herraa, te hänen pyhänsä, sillä häntä pelkääväisiltä ei mitään puutu.

11 Nuoret leijonat kärsivät puutetta ja näkevät nälkää, mutta Herraa etsiväisiltä ei mitään hyvää puutu.
12 Tulkaa, lapset, kuulkaa minua: Herran pelkoon minä teidät opetan.

------------------------------------------------------------------
9000 €/kk! Lisää sosiaalitukia kaikille! Ei turhia rajoja vaan iloa ja rahaa kaikille!
1.6.2026
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Jutustelua mitä sydämellle nouseekin..