Tinnitus katoaa! Paina tätä kohtaa ja unohda tinnitussoitto

Tinnitus katoaa! Paina tätä kohtaa ja unohda tinnitussoitto

ViestiKirjoittaja rita4 » 18.05.2026 18:02

:???: Niinpä, minulla on nyt ollut jo pisempäänkin tuota tosi ikävää korvien soimista ja vaikka se ei minulle aiheuta ns tressiä, tai ahdistusta, unettomuutta, ym, niin onhan se todella inhottavaa. Ja nyt kun ollaan liikuttu luonnossa, metsässä, niin onhan se tosi kurjaa, kun surisee päässäni koko ajan ja se samalla selvästikin heikentää kuulemistanikin. Vielä kuulen lintujen laulun, käen kukunnan, ym.. Mutta surina häiritsee..:thumbdown: :think:

Niin, minä oo kyllä tiennyt, että minun niskani on jatkuvasti kuin jumissa ja minulla on paha puremavikakin, sekä niskassa on todettu välilevyn pullistumakin jo 2010 kuvausten jälkeen. Olen paljon koneella pää alaspäin, en kuitenkaan ole niinkään koko aikaa kännykkä kädessä, niin kuin hyvin monien ihmisten näen olevan, pää alaspäin.. :???:

Olen katsellut tosi monia videoita tinnityksestä, enkä ole niistä saanut apuja.. On sipulia ja on sitä ja tätä, niitä ainakin riittää.. Enkä edes ensin ole edes ajatellutkaan tuon suhinan, sekä useimmiten tasaisen suhinan olevan edes sitä paljon puhuttua tinnitystä, vaan luulin sitä ihan joksikin muuksi tosi pitkään..Kunnes katsoin tämän kyseisen videon ja jäin heti ns.kiinni; "Hei tää mulla onkin sitä tinnitystä ja tuo lääkäri sanoo, että siitä voi päästä irtikin, vapaaksi, sitähän pitää ainakin kokeilla!" :thumbup: :wink:

Noh olen toki laistanut sen lääkärin antamat harjoitteet, joista sain selvyyden, mikä auttaa minua siinä ja sitähän vain pitää tehdä, jatkaa päivästä toiseen, ei se kertalaakista poistu, parane, ei niin.. Niin kuin hänen kertomansa mieskin sai avun vasta 2 viikon perästä. Kärsivällisyyttä, sekä päättäväisyyttä vain jatkaa niitä harjoituksia siis tarvitaan! :thumbup:

Mutta minä voin sanoa, että kun niitä tein, niin nytkin on paljon hiljaisempaa jo, mitä se sit onkaan kun niitä harjoituksia jatkan.. :D Minä olen ihan varma siitä, että Jumala johdatti minut tuota videota katsomaan. Ja siksi tahdonkin rohkaista sinuakin rakas ystäväni; Kokeile ainakin, jos sinullakin on korvissasi tinnitystä! :thumbup: :wink: :D
-------------------------------------------------------------------------------
TINNITUS DISAPPEARS! PRESS THIS POINT AND FORGET THE RINGING FOREVER
Suomennettuna; Tinnitus katoaa! Paina tätä kohtaa ja unohda tinnitussoitto ikuisesti
Tohtori Waterling

31.3.2026
Joka kymmenes ihminen kuulee tällä hetkellä äänen, jota ei ole olemassa – soimisen, surinaa tai dörinää ilman lähdettä. 90 % lääkärissä käyvistä potilaista kävelee ulos korvatippojen kanssa, jotka eivät koskaan auta, koska heidän korvansa ovat täysin terveet. Tinnitus ei ole korvasairaus. Se on aivohälytys – ja lääketieteellinen järjestelmä hoitaa jatkuvasti väärää elintä. Tilaa kanava, jätä tykkäys ja kirjoita kommentteihin, minkä äänen kuulet ja kuinka kauan se on kestänyt. Tämä video on tarkoitettu vain tiedoksi eikä se ole lääketieteellistä neuvontaa. Ota aina yhteyttä laillistettuun terveydenhuollon ammattilaiseen ennen minkään hoidon aloittamista. tinnitus, korvien soiminen, korvien soimisen hoito, tinnituksen lievitys, tinnituksen lopettaminen, korvien surina, korvaääni, tinnitusharjoitukset, painepistetinnitus, leukaniveltinnitus, niskatinnitus, sensorineuraalinen kuulon heikkeneminen, tinnituksen syyt, tinnituksen hoito, kuulon heikkeneminen, magnesiumtinnitus, vagushermo, sisäkorva, kuulohermo, luonnollinen tinnituksen hoitokeino
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Jeesus Kristus; Ainoa Auttajamme ja Parantajamme!