Irti some- ja kännykkäkoukusta

ViestiKirjoittaja rita4 » 01.12.2025 10:40

:think: Laitan tämän siksi, että; olisipa mahtavaa jos me uskovat todellakin päästäis, eli haluttaisinkin vapautua internetin kahleesta, joka sitoo niin monia, minuakin omalla tavalllaan, niin ettei se tärkein olekkaan enää se tärkein tai edes rakkain, eli; Herramme Jeesus Kristus, sekä Hänen Sanasa tutkimen ja Hänen kanssaan seurustelu. Kuinka usein ja kuinka paljon me tämän ajan uskovatkin olemme riippuvaisia puhelimistamme, tietsikoista, ym ja moni on jäänyt kiinni television katseluun ja viettää ikaansa sillä tavalla. Joo on hengellisiäkin ohjelmia ja kanavia kuten se Tv7, mutta jos vetäjät jo ovat .. hmm.. lähteneet väärään mukaan, niin kasvattaako heidän ohjelmansa sinua? Minä en sitä edes viitsi kattoakaan, vaikka kuka siellä olisikin puhumassa. Mietin vain; Miksi niin monet hyvätkin opettajat tahtovat esiintyä siellä? Eikö ole mitään väliä missä on mukana, jos oikea ja väärä hengellisyys kohtaavat siten, niin kiitteleekö Isä Jumala niitä puhujia, kun tahtovat vain siellä olemalla saada itselleen näkyvyyttä? Tjaa-as, mietippä sitä ystäväiseni. :roll:

Näetkö, kun ihmiset kulkevat kaikkialla kännykkä nenän edessä,niin, että itse saa heitä väistää, kun on niin uppouduttu siihen, mitä siitä vehkeestä tulee. Surullista! :shifty: :thumbdown: Eikä se ole vain maailman ihmisten juttu, vaan yhtälailla uskovienkin näen olevan niin rakastuneita kännykköihinsä, että.. Tuntuu pahalta se huomata. :cry:

Oispa me kurjat ja heikot ihmispoloset, yhtä lujasti ja palavasti rakastuttu Jeesukseen, niin ei tarvittais noita ajan viejiä ja sydämien harhaan vieviä aparaatteja uskovien käsissä, aivankuin se ois kulta-aarre heille ja elämän antaja, ilostuttaja. Laita pois se kännykkäsi ja vain tarvittaessa katso sitä, niin sulle jää aikaa seurustella Vapahtajasikin kanssa, sekä vahvistua uskossasikin samalla! Kokeile ainakin!! :thumbup: :wink:
-------------------------------------------
3.8.2025
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Pohditaan:Mikä on Jumalan tahto kohdallamme??!!