Hän kuoli & Jeesus näytti hänelle synnin, joka vie miljoonia

Hän kuoli & Jeesus näytti hänelle synnin, joka vie miljoonia

ViestiKirjoittaja rita4 » 03.09.2025 16:50

:think: Minä en juurikaan katsele noita videoita, mutta kun mieheni eilen alkoi kertoa tuosta, mitä oli katsellut, kun se nähtävästi oli koskettanut häntä, ja kun kuuntelin ollessamme menossa kokoukseen, niin pystyin jopa meneen itseeni, koska hänen tapansa kertoa tuosta videosta repäisi minussa jotain kuin muille salattua esiin, eli; paljasti anteeksi antamattomuuteni. Olen täysin varma, että Jumala pysäytti minut, osoitti sen, kuinka olen uskovana elänyt anteeksi antamattomana eräälle hyvinkin läheiselle ja rakkaalle ihmiselle. Se etten ole kostanut oli antanut minulle kuin vääränlaisen rauhan, ettei se ole niin vaarallista, se mitä olen joutunut kokemaan häneltä ja monilta muiltakin aikaisemmin. Mutta olin toki huomioinut, kun olin rukoillut, että se paha mieli, loukatuksi tuleminen alkoi jo laajentua jopa vuosikymmentenkin taakse. :shifty:

Matt. 6:14-15
Sillä jos te annatte anteeksi ihmisille heidän rikkomuksensa, niin teidän taivaallinen Isänne myös antaa teille anteeksi; mutta jos te ette anna ihmisille anteeksi, niin ei myöskään teidän Isänne anna anteeksi teidän rikkomuksianne.

Markus 11:
Kun seisotte ja rukoilette, niin antakaa anteeksi, jos jollakulla teistä on jotakin toistanne vastaan, että myös teidän Isänne, joka on taivaissa, antaisi teille anteeksi teidän rikkomisenne." Mutta jos te ette anna anteeksi, niin ei Isännekään, joka on taivaissa, anna anteeksi teidän rikkomisianne.

1. Joh. 2:28-29
Ja nyt, lapsukaiset, pysykää hänessä, että meillä hänen ilmestyessään olisi turva eikä meitä häpeällä karkoitettaisi pois hänen tyköänsä hänen tulemuksessaan. Jos tiedätte, että hän on vanhurskas, niin te ymmärrätte, että myös jokainen, joka vanhurskauden tekee, on hänestä syntynyt.

Kuinka helposti me kukin voimme elää uskonelämäämme ns Jeesuksen omina ja väittäen, että turvaudumme Häneen ja että teemme työtä vain Hänelle. Mutta se kaikki saattaakin olla vain pinnallista, itselleen elämistä, kiitoksen, tai arvostuksen muilta hakemista, mutta todellisuudessa emme kuitenkaan koe kauheesti enää tarvitsevamme Herramme apua, emme edes PH ohjausta, tai varoituksiakaan, vaan peitämme oman uskomme todellisuuden kyllä muilta, mutta Isä näkee ja tietää kyllä kaiken, Häntä emme voi, emmekä pysty huijaamaan. Koska Hän näkee sydämeen. :roll:

Kuinka Vaarallista onkaan elää synnissä, tai anteeksi antamattomalla sydämellä; Hyvin vaarallista touhua! Ei enää uskotella itsellemme, että olemme muka oikeutettuja olemaan ja elämään anteeksiantamattomalla sydämellä, elämään katkeruudessa, vihassa, välttelemään toisia, tms. Se Ei muuten ole totta, vaan Herran omina meidän tulee aina ja kaikessa antaa anteeksi, siunata ja unohtaa menneet. Herra kyllä antaa meille siihen voiman, jos niin päätämme tehdä. :thumbup:

Suomennos on hiukka heikko mutta älä anna sen häiritä. :wink:

Hän kuoli & Jeesus näytti hänelle synnin, joka vie miljoonia kristittyjä helvettiin joka tunti – NDE
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Uskalla ottaa asioista selvää, koetella ne; Raamatun Sanalla, rukouksella!