Kiitos työstä!

Kiitos työstä!

ViestiKirjoittaja vaeltaja » 15.02.2025 15:50

Kiitollisuus kun perjantaina tuli viesti "Hienoa! Tilaan työn teiltä!"

Olen onnellinen että töitä tuli. Nyt vielä ensi viikolla toivotaan että saadaan myös toinen työ. Rahat on kovilla ja niinhän se on että kun on rahat kovilla niin on vaikea keskittyä muuhun kuin selviämiseen...
vaeltaja

Re: Kiitos työstä!

ViestiKirjoittaja rita4 » 16.02.2025 09:48

vaeltaja kirjoitti:Kiitollisuus kun perjantaina tuli viesti "Hienoa! Tilaan työn teiltä!"

Olen onnellinen että töitä tuli. Nyt vielä ensi viikolla toivotaan että saadaan myös toinen työ. Rahat on kovilla ja niinhän se on että kun on rahat kovilla niin on vaikea keskittyä muuhun kuin selviämiseen...

:thumbup: :clap: Vaan olipa todella mahtava uutinen, sekä kiitosaihe sinulla veljeni! Työ on tärkeää, sillä ilman sitä ei tule rahaakaan. Rukoillaan, että saat vielä sen toisenkin työn, jotta taloutesi vahvistuu. Varmasti tuo tieto toi ilon ja onnen, sekä kiitolisuuden Isää kohtaan. Tiedän, että: jos ei ole töitä, niin ei ole rahaakaan ja se rassaa sit mieltä aikalailla.. Mut nyt ollaan kiitollisia, kun sait töitä. Hienoa; kiitos Herralle siitä!! :thumbup: :wave: :D
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Kiitosmieli vallatkoon sydämmemme