VIRVOITUKSEN AJAN TUNNISTAMINEN

VIRVOITUKSEN AJAN TUNNISTAMINEN

ViestiKirjoittaja rita4 » 14.01.2025 21:16

by David Wilkerson | May 25, 2012

Luulenpa puhuvani joukolle jumalisia ihmisiä, jotka rakastavat Jeesusta koko sydämestään ja jotka ovat tällä hetkellä aivan syvän epätoivon partaalla.

Miten päästään voittoon?

1. Sukella Jumalan sanaan. Tartu erityisiin lupauksiin, vie ne rukouskammioosi ja levitä ne Jumalan eteen. Mitä esittelen suosikkilupaukseni Jumalalle, aina kun rukoilen häntä:

”Vai kuka teistä on se ihminen, joka antaa pojallensa kiven, kun tämä pyytää häneltä leipää, taikka, kun hän pyytää kalaa, antaa hänelle käärmeen? Jos siis te, jotka olette pahoja, osaatte antaa lapsillenne hyviä lahjoja, kuinka paljoa ennemmin teidän Isänne, joka on taivaissa, antaa sitä, mikä hyvää on, niille, jotka sitä häneltä anovat!”(Matt.7:9- 11).

Pyydä Herralta hyviä asioita, sillä hän odottaa, että voisi antaa niitä sinulle. Pyydä häntä päästämään itsesi vapaaksi, ottamaan pois kaiken häpeäsi, pyyhkimään kaiken synnin saastan. Hän haluaa tehdä näitä asioita sinulle.

”Mutta hänelle, joka voi tehdä enemmän, monin verroin enemmän kuin kaikki, mitä me anomme tai ymmärrämme, sen voiman mukaan, joka meissä vaikuttaa, hänelle kunnia seurakunnassa ja Kristuksessa Jeesuksessa kautta kaikkien sukupolvien, aina ja iankaikkisesti! Aamen” (Ef. 3:20 - 21).

Vie tämä lupaus Jumalalle joka päivä ja sano: ”Isä, sinä tahdot tehdä hyvin kaikessa, mitä pyydän tänään. Niinpä pyydän, että yli-vastaat rukouksiini”. Tällaiseen uskoon Jumala ihastuu.

2. Luota Pyhään Henkeen. Isä on lähettänyt Henkensä olemaan sydämessäsi, mutta sinun pitää tuntea hänet sisimmässäsi, jotta hän vastaa sinulle. Jumala ei lähetä enkeliä puhumaan sinulle. Hän on jo pannut voimavarojaan sinuun, Pyhänä Henkenä.

Sano hänelle: ”Pyhä Henki, sinä tiedät, miten tästä sotkusta pääsee ulos. Minä en. Se on aivan omien mahdollisuuksieni ulottumattomissa. Niinpä lakkaan nyt ja annan johdatuksen elämässäni sinulle. Tiedän, että kohtaan asioita, jotka eivät ole tavattomia uskovien elämässä. Aion pitää kiinni Herran suurista ja kallisarvoisista lupauksista. Sitten uskon sinun tekevän kaiken muun, koska sinä tiedät Jumalan mielen!”

Rakas lukijani, jos teet tämän yksinkertaisen tunnustuksen, koet varmasti virvoituksen aikoja Herralta. silloinkin, kun olet jo luovuttamaisillasi, hän pysyy uskollisena.

Muokkaus kopioijan
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Usko, tai älä. Maailmassamme tapahtuu, mieti?!