"Lapsikasteen armo"

"Lapsikasteen armo"

ViestiKirjoittaja rita4 » 02.04.2024 16:04

Laitampa tällaisen lyhyen puheen. Ei pidä loukkaantua, vaan ottaa selvää, onko puhe totta ja löytyykö Raamatustasi lapsikastetta. Mikään kastehan ei pelasta, ei mikään..

"Lapsikasteen armo"

Ladattu 2.5.2010
Perustuuko lapsikaste Jumalan Sanaan vai onko se porttokirkon höpötyksiä?
Jos olet turvasi laittanut lapsikasteen armoon niin tutkitaan onko se kestävä perusta? Katso video
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Re: "Lapsikasteen armo"

ViestiKirjoittaja rita4 » 24.07.2024 09:01

Niin tuo kirkkoon kuulumisen tärkeys, sekä kun on vauvana kastettu ja liitetty paikallisen kirkon kirjoihin, niin se vain näyttää olevan lujassa jo vanhempien ihmisten ajattelumaailmassa, valitettavasti. :sad:

Jäin miettimään vävyni eilistä viestiä, kun laittoi minulle videon tyttärestään, kun se ajaa skootterilla pihassaan. Ja kyseli kuulumisiani, niin vastasin hänelle, kun ei enää ollut sitä piikittelyä.. Noh kerroin miten olin kaihileikkauksessa toukokuussa ja miten sain jo silmälasitkin,jotka olivatkin sitten väärät, jne..

Noh, siinä kerroin, miten monen mutkan ja monien käyntien jälkeen, kun kävin puhumassa optikkoliikkeesä laseistani, ja täydeksi ylätyksekseni pääsin eilen liikkeen silmälääkärille, joka oli ihan toinen joka määräsi minulle silloin 25.6- lasit. Ja minun vain piti jutella hänen kanssaan, kun eihän minulla edes ollut aikaaa hänelle ja siinä oli jo 2 odottamassa pääsyä hänen luokseen, niin hän ottikin minut sisään ja tutki perusteellisesti silmäni ja määräsi uuden reseptin, jolla saan uudet lasit ja ne menee sit takuuseen..onneksi! Kiitos Herrralle! :clap: :thumbup:

Niin hän sit myöhemmin jälleen viesteili minulle ja nyt olikin se normaali vääntönsä.. :-| Oli kolahtanut, kun sanoin:"Kiitos Herralle, kun auttoi minua!" Se oli selvästikin ärsyttänyt häntä, ja alkoi kiukutella, ettei tartte uskoa, eikä mitään, kun kuuluu kirkkoon, on kastettu vauvana ja aikoo pysyäkin loppuun asti kirkossa, jossa ei tarvitse mitään uskoa.. :???: HM?

Minäkin kuuluin kirkkoon uskoontulooni asti ja hiukka senkin jälkeen vielä, kunnes erään veljen puhe kokouksessa Herätteli minua miettiin; Onko valtion kirkkoon kuuluminen sittenkään se oikea asia ja se, mitä siellä opetetaan pelastuksesta? Lähdin Herran Hengen herättelemänä tutkiin asiaa Raamatusta, etsin ja etsin, enkä missään löytänyt edes viittausta siitä, että:"Lapsikaste olisi oikea, tai pelastava teko, asia."!?

Löysinkin etsiessäni ihan muuta kuin lapsikasteen; löysin uskoon tulleiden kasteen, eli upotuskasteen. Se löytyi Raamatusta, ei vauvojen kastaminen, ehei. Löysin miten itse Jeesus Kristus antoi oikeanlaisen esimerkin kasteesta; menemällä itse Johanneksen kastettavaksi. Jeesus näytti mikä on oikea kaste, jonka myötä, tai jälkeen saa myös Henkikasteenkin. Silloin, kun on tullut uskoon ja antanut elämänsä ohjat Herralle Jeesukselle, sekä oppinut tutkimaan Raamatun Sanaa, opetusta, joka Ei vääristele tai valehtele mitään, vaan se on KOKONANSA TOTUUS! :thumbup:

Tajusin silloin, etten voi enää kuulua valtionkirkon valheoppiin,eli kirkkoon, enkä kahteen eri seurakuntaankaan, vaan haluan seurata Herraani Jeesusta Kristusta ja kuulua vain pelkästään srk, jossa on vain uudestisyntyneitä Jumalan lapsia. Erosin kirkosta, ja vaikka nykyään valitettavasti vapaatkin suunnat pitävät sisälän käännynnäisiä, niin Herra voi heidätkin uudesti synnyttää Elävään uskoon. Puhumattakaan niistä liian monista, jotka turvaavat Valtion kirkon, tai jopa katolisen tms kirkon harhaoppiin ja eksyvät pois Jumalan Raamatussa ilmoittamasta Sanasta, Totuudesta.

Aukeaako taivan portit niille, jotka uskovat sekä turvaavat lapsikasteen armoliittoonsa? Ei ole olemassakaan mitään lapsikasteen armoliittoa, ehei! Se on ihmisten keksimä, saatanan antama valheoppi. :-o :thumbdown:

Taivaat portit ja pääsy Karitsan hääateriallehan tapahtuu, kun ihminen tulee synnintuntoon, katumukseen Jumalan edessä ja tahtoo tehdä parannuksen elämän tavoistaan ja opeistaan, joihin uskoi kuin vuoreen ja Pyytävät Jeesukselta Kristukselta, Jumalan Pojalta syntejään sydämestään, vilpittömin mielin anteeksi. Ja kun Jumala näkee aidon sekä vilpittömän sydämen laadun, niin Hän armahtaa sellaista katuvaa ihmislasta, ja antaa kaikki hänen syntinsä anteeksi, vapauttaa synnin orjuudesta ja kahleesta, sekä antaa kokonaan uuden sydämen, Hengen Voiman hänelle, Hänen, Vapahtajansa kanssa elämään, kohti taivaan ihanuutta kohden. Kunhan vain pysyy loppuun asti kiinni Raamatun totuudessa lähtemättä etimään toista totuutta, joka niin kovin helposti alkaa miellyttään ja samalla vie pois Elämän kaidalta tieltäkin pois.

Jos et vielä ole Jeesuksen oma, niin kiirehdi ystäväni kallis, että sinäkin olisit niiden uskovien joukossa, jotka temmataan taivaan kotiin ennen ahdistuksen aikaa. Jeesus Kristus, Jumalanb ainosyntyinen Poika hakee omansa pois, kotiin, jota valmistamaan Hän on mennyt, aattele, sinäkin saat olla siellä turvassa kaikelta siltä mikä edessäpäin maailmaa kohtaa..Kiitos siitä Jumalalle! Halleluja! Amen! :thumbdown: :clap: :D

Mark. 8:
35 Sillä joka tahtoo pelastaa elämänsä, hän kadottaa sen, mutta joka kadottaa elämänsä minun ja evankeliumin tähden, hän pelastaa sen.
36 Sillä mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, mutta saisi vahingon sielullensa?
37 Sillä mitä voi ihminen antaa sielunsa lunnaiksi?
38 Sillä joka häpeää minua ja minun sanojani tässä avionrikkojassa ja syntisessä sukupolvessa, sitä myös Ihmisen Poika on häpeävä, kun hän tulee Isänsä kirkkaudessa pyhien enkelien kanssa."

:thumbup: :wave: Sinua Siunaten!
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Uskoontulon tärkeys ja ihanuus!