ilosanoma täytti 16 vuotta; kiitos Herralle!

ilosanoma täytti 16 vuotta; kiitos Herralle!

ViestiKirjoittaja rita4 » 15.01.2024 10:34

:thumbup: Niin, tänään 15.1.2024 tämä foorumi tuli 16 vuoden ikään. Muistan kuinka olin täysin vastaan silloin -08 tämän foorumin perustamista. Pelotti ihan jo ajatuskin alkaa perustaan nettiin hengellistä foorumia. :think:

Mutta Herra ei antanut periksi ja lupasi olla minun kanssani siellä, eli täällä mukanani ja auttaa minua Pyhän Henkensä kautta kaikessa. Ja niin on totisesti tapahtunutkin, kiitos siitä: Isällemme Kaikkivaltiaalle Jumalallemme, Halelluja!! :thumbup: :clap: :D

Minulla ei ole mitään ansiota missään kohden, vaan kaikki kiitos ja kunnia kaikesta siitä, että: tämä foorumi on yhä pystyssä kuuluu vain yksin ja ainoastaan Isälle Jumalalle!! Minä olen vain hänen pieni palvelija tyttösensä. :razz:

1. Kor. 9:16-17
Sillä siitä, että julistan evankeliumia, ei minulla ole kerskaamista; minun täytyy se tehdä. Voi minua, ellen evankeliumia julista! Sillä jos vapaasta tahdostani sitä teen, niin minulla on palkka; mutta jos en tee sitä vapaasta tahdostani, niin on huoneenhaltijan toimi kuitenkin minulle uskottu.

Tämä Raamatunpaikka on noussut usein sydämelleni ja koenkin sen näin,että: "Herra on katsonut minut kelvolliseksi heikkouksistani ja vajavaisuudestani, arkuudestanikin monesti huolimatta; jakamaan ilosanomaa Jeesuksesta Kristuksesta kaikille niille, joita se kiinnostaa, tai joille se kelpaa!" :thumbup: :wink:

Nyt ajat vain pahenee ja kehotankin jokaista pysymään yhä vain lujemmin ja päättäväisemmin lähellä veristä ristinpuuta: rukoillen, sekä kiittäen Herraa Jeesusta siitä, että Hän on katsonut minut ja sinut, meidät kaikki uudestisyntyneet lapsensa pääsemään kerran taivaan kotiin, kirkkauteen, kun Hän tulee pilvissä hakemaan meitä kotiin! :clap: :thumbup: :wave:

Eilen juuri ajattelin näin, kun mietin näitä 16 vuotta, jolloin olen ja olemme saaneet tuoda evankeliumia ihmisille, pyrkien elämään, sekä kertomaan vain ja ainoastaan Totuuden siitä, mikä on Heramme tahto omiaan kohtaan ja kuinka Hän tahtoo pelastaa ihmisiä loppuun asti, sekä varjella eksymästä, luopumasta uskosta..

Pysy Jeesuksen omana, sinä, joka jo olet omansa. Ja huuda Jeesusta auttamaan, sekä pelastamaan sinutkin, joka et vielä ole Hänen omansa. Rukoukseni on, että; Kaikki pelastuisivat ja pääsisivät kerran taivaan kotiin! Ettei yhdenkään tarvitsisi joutua kadotukseen, eroon rakastavasta Jumalasta. :roll:

Teitä kaikkia siunaten!! Ylläpito/jäsenet :thumbup: :wave: :D
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Ylläpidon tiedotteet