Kristillinen mediatyö tavoittaa yksilön: Sauli Manninen rohk

Kristillinen mediatyö tavoittaa yksilön: Sauli Manninen rohk

ViestiKirjoittaja rita4 » 11.12.2023 09:18

Kristillinen mediatyö tavoittaa yksilön: Sauli Manninen rohkaisee meitä olemaan valona ja suolana maailmassa
KRISTILLINEN MEDIA 11.12.2023 07:17 (päivitetty 10:18)
RADIO DEI TOIMITUS

Sauli Manninen pitää kristillistä mediatyötä tärkeänä: ”Radio, internet, televisio, kirja ja sosiaalinen media tavoittavat ihmisen siellä, missä hän on.” KUVA: Maritta Manninen

Kristityt Yhdessä ry:n hallituksen jäsen Sauli Manninen on kristillisen median puolestapuhuja. Usko on kulkenut hänen mukanaan lapsuudesta saakka.

− Olen uskovaisen kodin poika ja noin 10-vuotiaana halusin antaa elämäni Jeesukselle – vai voisinko sanoa, että Jeesus löysi minut. Ja samalla tiellä olen edelleen, Jeesuksen työn tähden olen menossa kohti taivasta, Manninen juttelee.

|”Olen aina pitänyt ihmisten kanssa asioinnista.”

Työelämän nuori poika aloitti metsurin hommissa ja siirtyi puolen vuoden jälkeen tehtaaseen. Jo 14-vuotiaana hän otti tehtäväkseen ja harrastuksekseen kristillisten joululehtien myynnin kotikylällään Joutsassa.

− Kun aloitin lehtien myynnin ja kuljin polkupyörällä, osa osti ehkä säälistä, nauraa Manninen, mutta pääasia oli, että sanoma levisi.

Ristin Voiton piiriedustajaksi Manninen siirtyi vuonna 1986, ja media-alalla tuli tehtyä työtä yli 32 vuotta.

− Olen aina pitänyt ihmisten kanssa asioinnista. Työhön oli sydämen palo ja kutsumus. Koin, että Jumala asetti askeleet tehtävään.

Kaikki vaiheet ovat kasvattaneet
Lue kokonaan täältä
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Linkkejä, ym..