Miksi kaikki hengellinen on tullut maksulliseksi?

Miksi kaikki hengellinen on tullut maksulliseksi?

ViestiKirjoittaja rita4 » 05.07.2023 13:39

:think: Olen nyt jo pisempäänkin ollut harmissani ja huolissani, kun kaikki haluaa maksun kaikesta tuottamastaan hengellisestä luettavasta ja jopa kuunneltavasta. Ristin voittokin rahastaa jo suurimmalla osalla tuottamastaan tuonnista, netissäkin. Jos et maksa, rupee ostaan niiden tuonteja, niin sitten et niitä kyllä luekaan.. Onko tämä kristillistä toimintaa, jossa halutaan jakaa evankeliumia kaikille, sitä haluaville? Minusta ei ole. :???: Ja noinko Jeesus toimisi, tai noinko Hän haluaa omiensa toimivan, jotta mahdollisimman monet saisivat lukea Sanaa? En usko!

Mutta niinhän Raamattu ennustaakin, että; lopun aikana ihmiset ovat rahan ahneita, ja näymmä, olipa kysymyksessä sitten uskosta osaton, tai uskova.. Tulipa mieleeni tämä Raamatunpaikka;

Hepr. 13:
2 Älkää unhottako vieraanvaraisuutta; sillä sitä osoittamalla muutamat ovat tietämättään saaneet pitää enkeleitä vierainaan.
3 Muistakaa vankeja, niinkuin olisitte itsekin heidän kanssaan vangittuina; muistakaa pahoinpideltyjä, sillä onhan teillä itsellännekin ruumis.
4 Avioliitto pidettäköön kunniassa kaikkien kesken, ja aviovuode saastuttamatonna; sillä haureelliset ja avionrikkojat Jumala tuomitsee.
5 Älkää olko vaelluksessanne ahneita; tyytykää siihen, mitä teillä on; sillä hän itse on sanonut: "En minä sinua hylkää enkä sinua jätä"

Tai tämä;

1. Tim. 6:
7 Sillä me emme ole maailmaan mitään tuoneet, emme myös voi täältä mitään viedä;
8 mutta kun meillä on elatus ja vaatteet, niin tyytykäämme niihin.

9 Mutta ne, jotka rikastua tahtovat, lankeavat kiusaukseen ja paulaan ja moniin mielettömiin ja vahingollisiin himoihin, jotka upottavat ihmiset turmioon ja kadotukseen.
10 Sillä rahan himo on kaiken pahan juuri; sitä haluten monet ovat eksyneet pois uskosta ja lävistäneet itsensä monella tuskalla.

11 Mutta sinä, Jumalan ihminen, pakene semmoista, ja tavoita vanhurskautta, jumalisuutta, uskoa, rakkautta, kärsivällisyyttä, hiljaisuutta.
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Mietintää, Ehdotuksia, Kysymyksiä, ..