Murtuneisuuden kivut pyyhitään pois

Murtuneisuuden kivut pyyhitään pois

ViestiKirjoittaja rita4 » 28.06.2023 12:11

Charles Stanley Kirjassaan; Kohtaamispaikalla

Lue 2 korinttolaiskirje 12: 7-10

Jumalalle kelpaava uhri on särjetty henki; särjettyä ja murtunutta sydäntä et sinä, Jumala, hylkää. Psalmi 51:19

Jumalan lupaukset ovat rakkaita sille, joka on kokenut murtuneisuuden.

Jumalalle kelpaava uhri on särjetty henki; särjettyä ja murtunutta sydäntä et sinä, Jumala, hylkää. Psalmi 51:19

Lähellä on Herra niitä, joilla on särjetty sydän, ja hän pelastaa ne, joilla on murtunut mieli. (Ps. 34:19).

Hän parantaa ne, joilla on särjetty sydän, ja sitoo heidän haavansa. (Ps. 147:3).

Herran, Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut julistamaan ilosanomaa nöyrille, lähettänyt minut sitomaan särjettyjä sydämiä.. (Jes. 61:1)

Jos olet murtunut ja toivosi tuntuu heikenneen, mieti Raamatun jakeita, joissa Isä paljastaa sydämen ajatuksensa sinua kohtaan. Hän haluaa ottaa sinut syliinsä ja parantaa kaikki murtuneisuuden tuottamat kivut. Hän on luvannut olla luonasi ja pitää sinusta huolta ja varjella matkaasi. Hän koskettaa kipukohtiasi parantavalla kädellään ja tuo helpotuksen.

Murtumisen jälkeen jäljellä on vain Isän parantava kosketus, armon ja laupeuden kosketus. Kun olet heikko, hän lahjoittaa sinulle voimansa. Ahdistuksen tilalle tulee tyytyväisyys, epätoivon sijaan toivo.

Rakas Jumala, paranna sydämeni. Sido haavani. Ole lähelläni, kun olen murtunut, ja anna minun aistia läsnäolosi. Vaihda epätoivoni toivoon, ahdistukseni tyytyväisyyteen ja heikkouteni sinun voimaasi.

Alida Friman - Joka sirpale kultaa
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Lohdutuksen sanomaa..