Herran suuria ihmeitä!

Re: Herran suuria ihmeitä!

ViestiKirjoittaja rita4 » 06.02.2023 18:31

:thumbup: :D On Herrallamme suuria ihmeitä, niitä vain tässä ihmetellä saatan. Näen ja koen, miten Hän elämäämme johdattaa ja auttaa. Ollaan poikani, nuorimmaiseni kanssa tekemässä isoa elämänmuutosta ja muuttoja.. Minä muutan sulhaseni luokse ja poikani ekaan omaan asuntoonsa, kun tähän asti on asunut vain minun kanssani. Mutta niin ihmeellisesti Herra on johdattanut ja auttanut asioissa, että: isänsä on viimeinkin alkanut ottaa vastuuta pojastaan ja hommaamassa hänelle asuntoa läheltään ja sen myötä joutuu tai saa, miten lie.. huolehtia nuorimmaisestaan. :wink:

Rukoukseni onkin, sekä kiitosaiheeni, että; Voisin jo alkaa elämään omaakin elämääni ja saada olla sinä Herran johdatuksessa/käytössä.Amen! :thumbup: :clap: :D

Sef. 3:17 Herra, sinun Jumalasi, on sinun keskelläsi, sankari, joka auttaa. Hän ilolla iloitsee sinusta, hän on ääneti, sillä hän rakastaa sinua, hän sinusta riemulla riemuitsee."

Ps. 145:
17 Herra on vanhurskas kaikissa teissään ja armollinen kaikissa teoissaan.
18 Herra on lähellä kaikkia, jotka häntä avuksensa huutavat, kaikkia, jotka totuudessa häntä avuksensa huutavat.
19 Hän tekee, mitä häntä pelkääväiset halajavat, hän kuulee heidän huutonsa ja auttaa heitä.
20 Herra varjelee kaikkia, jotka häntä rakastavat, mutta kaikki jumalattomat hän hukuttaa.
21 Minun suuni lausukoon Herran ylistystä, ja kaikki liha kiittäköön hänen pyhää nimeänsä, aina ja iankaikkisesti.
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Re: Herran suuria ihmeitä!

ViestiKirjoittaja rita4 » 10.06.2023 14:29

:thumbup: :D Kerrompa teille miten Suuri Jumala meillä rakkaat on. Minulla on biologinen sisko, ok ja olen saanut olla johdattamassa häntä pelastusta kohden. Hän on ollut pahoilla mielin eräiden asioiden takia ja todella ahdistunutkin ja nyt sain häneltä viestin, jossa hän hiukan kertoi kuulumisiaan, kun asumme kuitenkin monien satojen kilometrien päässä toisistamme, emmekä tapaa toisiamme juuri koskaan. Vain viestein ja puheluiden kautta olemme yhteydessä. Ja myönnän olevani tosi huono soittamaan, mieluimmin kirjoitan, kuin soitan, joten siskoni on soittanut minulle n kerran vuodessa.. Ei siis liian usein, tai paljon..vai mitä... :roll:

Noh, nyt sain watsap viestinsä ja ensin mietin, mitä ja miten vastaisin hänelle ja kun aloin vastata ja olin jo kirjoittanut tosi pitkään, niin ... yht' äkkiä tajusin, että minun puhelimeni alkoikin soittaa hänelle watsap puhelua. Ja etsin kaiutinta että kuulisin häntä paremmin, sillä tekstini ei kadonnutkaan, eikä auennut se tumma sivu, kun soittaa toiselle watsapissa, vaan todellakin viestini oli jäljellä ja näkyvissä ja silti puhelimeni soittaa siskolleni?! :-o :???:

Olin ihan ihmeissäni, että; miten se nyt hänelle alkoi soittamaan, koska tiesin etten itse ollut laittanut sitä soittamaan hänelle, en edes ajatellut soittavani hänelle, ehei. :eh: Mutta puhelimeni soittaa, eli hälyttää ja hän vastaa minulle..R.. Ja olin aivan ihmeissäni tapahtuneesta ja etsin todellakin kaiutinta että kuulisin häntä paremmin, mutta silloinkaan ei tekstini kadonnut, tai sivu muuttunut.. :think:

Noh juttelimme pitkän puhelun ja hän vuodatti minulle sydäntään ja minä kuuntelin, vastailin.. Ja hän sai purkaa aivan kaiken minulle ja kertoa miten on rukoillut Herraa auttamaan ja vahvistamaan häntä (ei ole uskossa), kun on mennyt yöunet ja on levoton olo, jne.. Ja tajusin, ettenhän minä hänelle soittanut, vaan Jumala otti puhelimeni haltuunsa, käyttöönsä ja laittoi sen soittamaan siskolleni, että hän sai purkaa sydäntään, puhua minulle asioitaan ja saada rohkaisua elämäänsä, jne.. Näinkin voi siis Jumala toimia! Halleluja, amen! IHMEELLISTÄ!! :thumbup: :clap: :D

Kokeileppa soittaa watsap puhelu kun olet jollekin kirjoittamassa viestiä, niin jääkö tekstisi näkyviin vain muuttuuko se tummaksi sivuksi joista näet kenelle olet soittamassa. Tee se, jos et usko että Jumala voi noinkin toimia kun haluaa sinun, minun, kenen vain soittavan jollekin henkilölle jolla on raskasta, vaikeaa..

Minun oli se testattava 2 eri kertaa ennenkuin uskoin, etten minä painanut vahingossa soittaakseni hänelle, vaan että Isä laittoi puhelimeni soittamaan hänelle.. On meillä aivan uskomattoman ihmeellinen ja ihana isä taivaassa, joka voi tehdä ihan mitä vain, minkä katsoo tarpeelliseksi. :lol: :thumbup:
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Edellinen

Paluu Kiitosmieli vallatkoon sydämmemme