Rukous joka kuullaan - Tapani Rautalahti

ViestiKirjoittaja rita4 » 19.10.2022 12:28

:thumbup: Aloin kuunnella tätä ja se herätti heti mielenkiintoni, kun oli niin mielenkiintoista kerrottavaa. Ja tietenkin sekin, kun itse uskon vahvasti rukouksen voimaan ja mahdollisuuksiin, ja että: Kannattaa aina rukoilla, eikä tehä jotain muuta, kun kokee, että; nyt on rukouksen aika. Vaikka istua, kävellä, tehä töitään, mutta hengessä ja mielesssään rukoilla..Sekä Pysyä Lähellä Herraa Jeesustamme ja rohkaista muitakin rukoilemaan. :thumbup:

Rukous ei ole vain jotain.. turhaa, tai ettei edes kannata rukoilla, kun mikään ei muutu, tapahdu,tms; Ei! Vaan vaikka emme aina saakkaan niitä rukousvastauksia itsellemme, joita odotimme saavamme, tai tapahtuvan, muuttuvan, niin silti, on kuin Danielin kirjassakin sanotaan; "Kun aloit rukoilla, niin se lähti siitä liikeelle ja rukouksesi on kuultu...!" Dan. 9:23 Jaksetaan odottaa sitä, miten Herra haluaa toimia tai auttaa tai miten se tapahtuu tai milloin tapahtuu, tms.. Ei niin, vaan jaksetaan olla kärsivällisiä odottamaan sitä, milloin ja miten Herra tahtoo meille vastata, toimia tai auttaa. Se ei aina ole ollenkaan sitä, miten sen itse ajattelemme,toivomme, odotamme, tms. Mutta kuitenkin se on aina meidän parhaaksemme tullut rukousvastaus! Amen! :wink: :thumbup:

27.2.2022
Puhe: Tapani Rautalahti

Lukemista jossa on sisältöä voit tilata suoraan kustantajan verkkokaupasta osoitteesta:
https://www.kkjmk.net
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Rukousaiheita,opetusta rukouksesta..