Minun päsiäiseni

Minun päsiäiseni

ViestiKirjoittaja rita4 » 16.04.2022 12:28

Antti Sainio

Jeesuksen kärsimykset valtasivat mieleni pääsiäisenä, kaikkea tätä ajatellessani itkin. Mieleeni muistui, mitä olen tehnyt: olen unohtanut oman isäni, ja siksi elämäni on ollut huonoa ja jumalatonta.

Minun tähteni!

Jokainen muistiini noussut tekoni kertoi kovalla äänellä: Minun tähteni! Minun syntieni tähden Jeesusta kiusattiin.

Itkin ja rukoilin, mutta korvissani soi edelleen: Minun tähteni! Kävin läpi pienen elämäni, enkä löytänyt mitään, mikä olisi helpottanut oloani.

Avoin ovi

Mutta sitten Jeesus sanoi tuomitulle: "Tänä päivänä olet kanssani paratiisissa!" Paratiisin ovet aukenivat, ja yksi tekonsa tunnustanut ihminen sai astua sisään paratiisiin.

Minullekin aukeni tuo ovi, ja sain armahduksen Jeesuksen ristinkuoleman kautta. Olen vapaa, syntini on anteeksi annettu Jeesuksen ristinkuoleman kautta.

Jeesus on voittaja

Sielunvihollinen muistuttaa menneestä, mutta pimeyden ruhtinas ei saa sydäntäni pelkäämään, sillä elämän Herra on vallannut sydämeni, eikä sielunvihollinen pääse sinne, vaikka se yrittää vallata lihan mieltäni.

Jeesus on voittaja. Hän on elämän Herra, ja uskon kautta minua odottaa ikuisuus taivaassa.

Tällainen oli minun pääsiäiseni 2021.
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Runoja, Ajatelmia..