JEESUS, VERESI ALLA

JEESUS, VERESI ALLA

ViestiKirjoittaja rita4 » 14.01.2022 19:08

Hanna Kaasinen

Joka päivä olen veren alla, että puhdistuisin kaikesta liasta, jota on sisälläni, että tulisin puhtaaksi eilisen synneistä, tämän päivän synneistä. Jokaisena päivänä tarvitsen hetkiä veren alla, en voi lähteä pois, että pysyisin puhtaana, että voisin kylpeä armossa ja rakkaudessa. Vain veresi kautta, Jeesus, voin.
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Re: JEESUS, VERESI ALLA

ViestiKirjoittaja Pentti » 27.12.2022 16:06

Hanna Kaasinen kirjoitti:
Joka päivä olen veren alla, että puhdistuisin kaikesta liasta, jota on sisälläni, että tulisin puhtaaksi eilisen synneistä, tämän päivän synneistä. Jokaisena päivänä tarvitsen hetkiä veren alla, en voi lähteä pois, että pysyisin puhtaana, että voisin kylpeä armossa ja rakkaudessa. Vain veresi kautta, Jeesus, voin.

Tässä onkin se tärkein asia mitä me uskovina tarvitsemme. Tulla ristin juurelle, pyytämään syntejään anteeksi ja saada puhdas sydän, verellä puhtaaksi pesty, jota ei synti tms enää paina. Mikä onkaan ihanampaa kuin saada synnit anteeksi sekä ilo ja rauha sydämeen, olla puhdas, puhdistettu kaikesta siitä mikä tekee hitaaksi uskonkasvun, tai uskontiellä kulkemisen.

1. Joh. 3:
1 Katsokaa, minkäkaltaisen rakkauden Isä on meille antanut, että meitä kutsutaan Jumalan lapsiksi, joita me olemmekin. Sentähden ei maailma tunne meitä, sillä se ei tunne häntä.
2 Rakkaani, nyt me olemme Jumalan lapsia, eikä ole vielä käynyt ilmi, mitä meistä tulee. Me tiedämme tulevamme hänen kaltaisikseen, kun hän ilmestyy, sillä me saamme nähdä hänet sellaisena, kuin hän on.
3 Ja jokainen, joka panee häneen tämän toivon, puhdistaa itsensä, niinkuin hän on puhdas.
Pentti

Paluu Rukousaiheita,opetusta rukouksesta..