Mitä siunaus on...

Mitä siunaus on...

ViestiKirjoittaja rita4 » 22.08.2021 11:30

Martti Kirvesoja

Kerran eräältä pikkupojalta kysyttiin mitä on siunaus ? Hetken tuumattuaan tämä reipas miehenalku vastasi, "Se on kaikkea mitä me tarvitsemme ". Kun tämän kuulin ajattelin olipa pojalta hieno vastaus.

Jos kyselisimme toinen toisiltamme millaisia siunauksia sinä olet kokenut..vastauksia voisi olla hyvin monenlaisia. Jotkut saattaisivat olla hyvin henkilökohtaisia, jotkut pitäisivät sisällään ehkä laajempia kokonaisuuksia.

Yksi hieno ajatus Raamatusta nousi mieleeni kun tätä asiaa ajattelin. Jeesus itse sanoi: " Tulkaa minun tyköni ". Yksi elämämme suuri siunaus "..saamme tulla Hänen tykönsä, olla Hänen tykönään "..olla Hänen yhteydessään.

Kiitämme Jumalaa siitä että itse Hyvä Paimenemme Jeesus Kristus on ja haluaa vaikuttaa elämässämme vielä tänäkin päivänä. Jeesus itse sanoi Luukkaan evankeliumissa "Ihmisen Poika on tullut etsimään ja pelastamaan sitä mikä kadonnut on ". Syntinen saa tulla ristin juurelle, luovuttaa kuormansa ja taakkansa siihen.

Tämä Hyvä Paimen haluaa etsiä kaipaavia sydämiä"..rakkaus panee liikkeelle"..yksi ihanampia kertomuksia Raamatussa on kun Jeesus jätti ne yhdeksänkymmentä ja lähti etsimään yhtä kadonnutta. Saamme kuulla elämässämme Hyvän Paimenen kutsuvan äänen ja saamme iloita että kadonnut palaa kotiin.

Hengellisissä tilaisuuksissa ja Jumalan Sanan äärellä yksin ollessamme saamme kuulla Hänen puhettaan ja kutsuaan. Eräässä kauniissa laulussa laulamme "Sanan anna koskettaa"..Hengen anna koskettaa .Saakoon Jumalan rakkaus, Jumalan rauha tulvia sisimpääsi tätäkin lukiessasi. Annetaan Jumalan siunauksien lähteiden tulvia avoimena sisimpäämme, elämäämme. Siunausta sinun elämääsi.. Olkoon tänä kesänä paljon aurinkoa ja lämpöä läsnä jokaisessa päivässäsi. Ellei aurinko paista ylhäältä".saakoon Jumalan rakkauden valo ja lämpö" olla läsnä työssäsi, lomamatkalla, perheesi parissa tai missä sitten oletkin. Oikein hyvää kesää sinulle ja läheisillesi.
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Herra haluaa puhua meille!