Arvottomuuden tunne

Arvottomuuden tunne

ViestiKirjoittaja rita4 » 10.07.2020 23:31

Charles Stanley Kirjassaan; Kohtaamispaikalla
Lue Psalmi 103

Minä, minä pyyhin pois sinun rikkomuksesi itseni tähden, enkä sinun syntejäsi muista. Jesaja 43:25

Jumala ei koskaan naureskele meille tai saa meitä tuntemaan itseämme arvottomiksi. Sen sijaan Jeesus jätti meille rohkaisevia sanoja.

Niinkuin Isä on minua rakastanut, niin minäkin olen rakastanut teitä; pysykää minun rakkaudessani. (Joh. 15:9)

Jos te pysytte minun sanassani, niin te totisesti olette minun opetuslapsiani; ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi. (Joh. 8:31,32)

Ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni. (Joh. 15:15)

Jumala on rakkaus ja kaiken totuuden alkulähde. Hän rakastaa sinua samalla rakkaudella, jolla hän rakastaa Poikaansa Jeesusta. Armon ja laupeuden kautta voit täysin vapaasti vastaanottaa hänen puhdasta rakkauttaan, jota eivät tahraa mitkään syyllistämiset tai ehdot.

Rikkomustesi suuruudesta riippumatta Jumala on lähelläsi ja valmis vapauttamaan sinut Sanansa totuudella. Mikään ei ole voimakkaampi kuin hänen rakkautensa. Kun hän antaa anteeksi, hän myös unohtaa (Ps. 103: 12; Jes. 43:25). Kun kerran olet tunnustanut syntisi, ei ole enää mitään tarvetta kerjätä tai anoa häneltä anteeksiantoa. Asia on loppuun käsitelty.

Voit vaeltaa vapaana hänen rakkautensa valkeudessa, sillä hän kutsuu sinua omaksi lapsekseen. Elämäsi on kaiverrettu hänen kämmeneensä.

Olet hänen silmäteränsä, ja koko taivas iloitsee nähdessään nimesi kirjoitettuna Karitsan elämänkirjaan.

Rakas Jumala, kiitos että minä olen arvollinen. Voin vaeltaa vapaana rakkautesi valkeudessa, olen sinun oma lapsesi ja silmäteräsi. Nimeni on kirjoitettu elämänkirjaan.
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Jeesuksen Rakkaus koskettakoon sydäntäsi!