Paahtava helle, lopunajan merkkejäkö?

Paahtava helle, lopunajan merkkejäkö?

ViestiKirjoittaja rita4 » 27.07.2019 18:52

:think: Minua on nyt puhutellut tosi paljon tämä kamalan paahtava helle, joka on todella vaikeaa ja raskasta, varsinkin vanhuksille, sairaille ja eläimille. Toki meille kaikille se varmaankin on tuskallista, kun kuumuus nousee noinkin kovaksi ja korkealle. Viilennyspaikkoja ja tapoja varmaankin muutkin etsivät ja keksivät, kuin vain minä yksin..?!

Mutta minun sydämelläni on ollut nyt jo monta päivää tämä Raamatunpaikka;

Ilm. 16:
7 Ja minä kuulin alttarin sanovan: "Totisesti, Herra Jumala, Kaikkivaltias, totiset ja vanhurskaat ovat sinun tuomiosi".
8 Ja neljäs enkeli vuodatti maljansa aurinkoon, ja sille annettiin valta paahtaa ihmisiä tulella.
9 Ja ihmiset paahtuivat kovassa helteessä ja pilkkasivat Jumalan nimeä, hänen, jolla on vallassaan nämä vitsaukset; mutta he eivät tehneet parannusta, niin että olisivat antaneet hänelle kunnian.

Tämä Raamatun paikka on nyt noussut sydämelleni todella usein näiden viime päivien aikana. Oletko sinä ajatellut asiaa tältä kantilta rakas kanssamatkaajani? Sillä ilmoittaahan Jumalan Sana, mitä on lopun ajassa tapahtuva. Minut se ainakin laittaa kovinkin pienelle ja arallekin paikalle Jumalamme pyhien ja kaikkitietävien/näkevien silmien edessä, Herran pelossa olemaan.. :cry: :roll:

Jumala on kuin näyttämässä Suomenkin kansalle, mitä on tapahtuva ja tämä on vain alkusoittoa ja pahempaa on vain tulossa, vaikka en missään tapauksessa tahdokaan ketään ns pelotella, niin se mitä Raamattu ilmoittaa, niin se myöskin tulee tapahtumaankin. Kun tuomionsa [Jumalan] alkavat käydä toteen, koska me olemme uskovina laiskistuneet, koska olemme tulleet maailmallisiksi ja mukavuuden haluisiksikin ja emme enää pidä esillä Jumalan Sanan totuutta, niin kuin sitä tulisi pitää esillä seurakunnissa, kodeissa ja kertoa vielä uskosta osattomillekin, että; "Jeesus Kristus, Poika Jumalan: tahtoo pelastaa jokaisen Häntä etsivän ja Häneen uskovan ihmislapsen, katsomatta muuta kuin vain yksin sydämeen!"

Kysymyshän ei ole vain siitä, että uskosta osattomien pitää tehdä parannus, vaan yhtä paljon, jos ei jopa vielä enemmänkin se tarkoittaa myöskin sitä, että; Meidän uskovien, uudestisyntyneiden, Jeesuksen seuraajienkin pitää suostua nöyrtymään ja tekemään parannusta synneistään, sekä siitä mikä on vallannut sydämen, niin ettei enää halutakaan palaa Jumalan tulta ja olla käytettävissään, saamatta siitä palkkaa tai kiitostakaan..

Olisiko jo aika herätä Valvomaan?! Minun on ainakin pakko jo nähdä ja uskoakin Sanan mukaan; miten käy sellaisen, joka elää lepsua uskonelämää, vaikka nimi oiskin srk/kirkon kirjoissa, tai käy säännöllisesti Sanankin äärellä, mutta sitten arjessa eletäänkin ja koti on kuin paraskin maailman asioiden ja ihanteiden, temmellyskenttä isoine telkkoineen josta katsellaan saasta sarjoja ym sopimatonrta.. Tms.. Telkka ei ole minulle se paha, vaan se, mitä sieltä halutaan katsella, samoin kuin tää tietokonekin..

On jo niin totuttu uskovinakin kaikkeen siihen mitä lihamme haluaa, eikä haluta kuolettaa sitä enää lihaammesekä:a ristiinnaulita sitä joka ikinen päivä ristille kuolemaan. kaivataan ja tahdotaan sitä, mitä maailman ruhtinas tarjoaa meille, niin kuin eevalle aikoinaan omenaa, sanoen, ettei he kuole, vaan tulevat vain tietämään sen minkä Jumalakin jo tietää, siis; viisautta etsien ja hyvää hedelmää nauttien ja joka johtaa lopulta tottelemattomuuteenkin Herraammekin kohtaan. :think: Mieti!
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Usko, tai älä. Maailmassamme tapahtuu, mieti?!