Erkki Mäkinen & kumppanit Jyväskylässä 8.7. 2018: "Terveen o

On hyvä kuunnella Jumalan Sanaa ja saada vahvistusta elämäänsä

Erkki Mäkinen & kumppanit Jyväskylässä 8.7. 2018: "Terveen o

ViestiKirjoittaja rita4 » 19.07.2018 10:24

:thumbup: :clap: Olipa todella väkevää sanaa vanhalta veljeltämme. Näin tulee hyvin osoitettua sekin tosiseikka, ettei ikä ole este olla heramme käytössä, eikä Herran palvelijat jouda milloinkaan ns eläkeelle ja lopettaan Jumalalta samaansa tehtävää puhua evankeliumia totuuden mukaan. Nythän saarnaajatkin jäävät sivuun, kun tulevat eläkeikään, joka minusta on todella huono asia ja outoa.

Erkki Mäkinen & kumppanit Jyväskylässä 8.7. 2018: "Terveen opin tarve seurakuntaelämässä"

Julkaistu 17.7.2018
Erkki Mäkinen 89 v. on nähnyt sotien jälkeiset herätyksien ajat 50- ja 60-luvuilla ja myöhemminkin, jolloin hän toimi aktiivisesti evankelistana mm. Pohjois-Suomessa. Tätä vanhempaa sukupolvea hämmentää se, kun seurakuntaelämässä on paljon luovuttu Raamatun totuuksista, kun elävän Jumalan Sana pitäisi olla Jeesukseen Kristukseen uskovan suurin ohjeiden antaja. Kristuksen Henki voi tänäkin päivänä kenet tahansa tehdä eläväksi ja tällöin nämä kaikki asiat pystyy sisäistämään levosta ja rauhasta käsin.
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Hengellisiä puheita/saarnoja/Tv-lähetyksiä