Näin ja kuulin nauruherätyksen

ViestiKirjoittaja rita4 » 24.05.2018 20:40

:think: Mä aina etsin jonkun saarnan, kun lähden koirani kanssa lenkille ja tänään tuli tämä eteeni, kun valikoin jotain kuunnellakseni sitä tuolla kävellessäni. Mielenkiintoista! Niin kuin sekin siitä saarnaajan rouvasta, joka muka oli saanut jumalalta ilmestyksen.. Ja millainen se olikaan; Hyi olkoon mitä riettautta, Jumaaln pilkaa ja häpäisemistä! :thumbdown: :-o

Auli Mattila
Julkaistu 1.5.2018
Herätyssaarnaaja Pentti Tynjälän kertomus Toronton siunaus -nimellä alkaneesta "nauruherätyksestä" hänen puheestaan Alavudella 2.11.1994 ja mitä Herra puhui hänelle siitä. Pentti Tynjälä vaikutti saarnaaja vapaakirkossa ja baptistilähetyksessä.

"Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo." - Ilmestyskirja 3:6

"Toronton siunaus joka tunnetaan myös nimillä Toronton herätys tai torontolaisuus on karismaattista liikehdintää, johon kuuluu muun muassa hallitsematonta naurua ja eläinten jäljittelyä, kuten haukkumista. Herätys käynnistyi tammikuussa 1994 Toronto Airport Vineyardissa, joka nykyisin tunnetaan Toronton lentokenttäseurakuntana (engl. Toronto Airport Christian Fellowship)." - Wikipedia:Toronton siunaus

Kuuntele koko puhe täältä: http://ristintie.com/files/Tynjala-Pe...
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Paljastetaan eksytykset. Herätkää, Valvokaa!