Viimeinen toivo

Viimeinen toivo

ViestiKirjoittaja rita4 » 12.09.2017 14:03

:think: Tässä on nin paljon tärkeää opetusta, miten Raamatun Sanan ja profetian henki on hyvin tuotu tähän aikaamme sopivaksi, niin kuin veljemme totuudellisesti todistaa.

Minua tämä opetus ainakin rohkaisi olemaan yhä lujemmin kiinni siinä Sanassa, jonka Jumala on antanut minukin sydämeeni ja jaettavakseni; sanoi ihmiset, jotka haluavat vesittää Sanaa ovatkin minusta, tai tuonneistani mieltä. Herra pitää minustakin ja sinustakin rakas veljeni, siskoni Herrassamme huolen, vaikka kuinka suuri joukko nousisi minua/sinua vastustamaan ja tätä foorumiamme vastaan, jossa tahdomme yhä vain pitäytyä tiukasti Jumalan Sanassa. Herra heitäkin armahtakoon! :think:

Viimeinen toivo
Julkaistu 8.9.2017
Mauno Mattila

"Ja meillä on vahva prophetallinen sana, ja te teette hyvin, että te siitä vaarin otatte niinkuin kynttilästä, joka pimeässä valistaa, niin kauvan kuin päivä valkenee ja kointähti koittaa teidän sydämissänne." - 2. Pietari 1:19 (Biblia)

Viitteet:
Valit. 1:4
Valit. 2:7
Valit. 2:8
Valit. 1:10
Valit. 2:9
Valit. 4:12-13
Valit. 5:2-3
Valit. 5:9-12
Valit. 5:16
Valit. 2:14
Jer. 18:18
Valit. 3:21-33
Valit. 4:20
Valit. 2:18-19
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Profetiat ja ilmestykset, ym..