Uninäkyni lopun ajoista..

Uninäkyni lopun ajoista..

ViestiKirjoittaja rita4 » 25.11.2014 18:38

Huomioin ettei näkyni/uneni nuoruudestani olekaan täällä ja koska se on kestänyt kaikki nämä menneet vuosikymmenet selkeänä mielessäni ja muuttunut toki ajan oloon, kun Jumala on Henkensä kautta sitä avannut, mutta kaiken kaikkiaan se on se sama uni/näky, jonka sain Herran armosta n 14-15 vuotiaana ja joka todellakin on säilynyt sydämelläni, kuin sen just vasta äsken oisin saanut nähdä. Ja ymmärrän jo tänä päivänä miksi se on säilynyt, kun katsomme aikaa ja näitä opetuksia ja profetioita, ym lopun ajoista, niin paljon on ns sinnepäin, mutta kuitenkin täyttä mielikuvitusta ja luuloa, epäselvyyttäkin asioista.

Minunkin näkemykseni on joutunut muokattavaksi ja se on tapahtunut, kun olen kysellyt selvyyttä siihen näkyyni Herraltani. Mutta paljon on siltikin kysymysmerkkiä ja uskon sen pikku hiljaa aukeavan lisää, jos se on Herran tahto. Sanon tämän kaiken alhaalta, en itseäni mitenkään kuin nostaen/koroittaen, tms ei! Vaan minun täytyy se kertoa, koska se on niin todellista, kun katselee ja kuuntelee, seuraa tätä aikaamme, niin huomaa miten elämme niitä aikoja, jolloin uskovia seulotaan ja koetellaan, katsotaan; kuka pysyy Raamatun totuudessa kiinni ja kuka taas mieltyy helppoon ja mukavaan elämään, palaten kuin egyptiinsä (maailmaan) ja vesittää Jumalan Sanaa, ehkä jopa tiedostamattaankin, kun ei halua nöyrtyä, kuolla itselleen ja maailmalle, vaan haluaa fiilistellä, ruokkia lihaansa ja elää kunniassa ja maineessa, tavaran paljoudessa ym.. Ja varsinkin mennään väärien julistajien kelkkaan ja uskotaan heidän opetuksiaan, jotka useimmiten ovat pikkasen oikeaa, ettei kukaan huomaa valhetta, joka on siellä seassa ja jossa kyllä puhutaan rakkaudesta, mutta rakastetaankin vain; itseään, samanmielisiä, johonkin srk kuuluvia, niitä, jotka eivät vastusta heitä, maailmaa..

Moni on tämän jo kuullutkin, mutta kertaus on opintojen äiti sanotaan ja uskon tässä piilevän sellaisen asian, jonka kautta Herra haluaa puhutella jokaista lukijaa ja laittaa miettiin sitä omaa uskonsa tilaa ja onko valmis, kun Jeesus saapuu noutamaan omiaan tuuliin ja pilviin?! Ei saa elää välinpitämättömästi ja uskotella, että riittää, kun kerran on saanut tulla uskoon. Sillä; Se EI riitä, vaan se on vasta alkua ja siitä lähdetään eteenpäin kasvamaan uskossa ja Herran tuntemisessa, seuraamisessaan.. Ja se miten elämämme uskoamme todeksi ja millainen on sydäntemme asenne Herraamme Jeesusta Kristusta, Jeesus Nasaretilaista kohtaan, sekä Raamatun Sanaa kohtaan, lähimmäisiämme kohtaan, jne.. Niin se ratkaisee; olemmeko niiden joukossa kerran, jotka Jeesus kutsuu Isänsä valtakuntaan; uskollisina palvelijoinaan! Matt. 25:15- Kannattaa lukea koko luku alusta asti. :thumbup:

Jatkuu..
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Re: Uninäkyni lopun ajoista..

ViestiKirjoittaja rita4 » 25.11.2014 18:42

Tapahtui vuonna 1969-70?

Niin olin todellakin n 14-15v ja se, oliko se yöllinen uni, vaiko uninäky, niin se on hiukan harmaana peitossa, tai ei oikeastaan, vaan ehkä enempikin se: miksi sen voisi sanoa..nimittää?

Se pysyi pitkään kuin jossain siellä taustalla, vain odottaen aikaa, milloin se avautuu uudestaan. Ja se avautui sen jälkeen, kun olin saanut tulla uskoon ja olin puhumassa eräässä telttatilaisuudessa. Voi kauhea, miten se aukesi kuin silmieni eteen ja muistin sen tunteen, aivan kaiken..Se oli niin rajua, jollain lailla kuin pelottavaakin, koska se kosketti sitä, mitä oli tapahtumassa..! Toki se oli tullut jo aikaisemminkin eräässä tupakokouksessa esille, mutta silloin en päässyt siitä puhumaan, koska se kuin estettiin ja muut tulivatkin julistamaan sanaa..

Niin puhuin kotimme pihalle pystytetyssä teltassa joskus -90-91kesällä. Ja en ollut aikonut puhua siitä, mutta se vain tuotiin puhuttavaksi ja enkä voinut vaietakaan. Muistan kuinka mua alkoi itkettää sisäisesti, kun se nostettiin mieleeni niin elävänä ja ..Liikutuin ja pelottikin puhua siitä, kun kuuntelemassa oli minulle hyvinkin tuttuja ihmisiä. Enkä voi edelleenkään vaieta siitä; Vaan minun on siitä puhuttava, yhä vain edelleenkin. ..Se on kuin polte, joka pitää sanoa, silloin kun Herra sen nostaa mieleeni ja tuotavaksi. Ja hassua kyllä, se mitä silloin näin, niin se on pysynyt elävänä, siis aitona ja muuttumattomana tähän päivään asti. (muistatko unesi monien vuosikymmenten takaa tarkasti?) Joskus olen kysellyt Herralta, että: Miksi se tuli esille ja puhuttavaksi, vasta kun tulin uskoon? Ja vastaus on tämän tapainen; "Koska, nyt on aika siitä kertoa ja todistaa, koska olet omani ja jo alat ymmärtää näitä asioita Raamatun Sanankin perusteella. "

Olimme siinä uninäyssä vanhimman siskoni R kanssa kodissamme, jossa oli juhlat. Siellä oli porukkaa, joka joi alkoholia, poltti tupakkaa ja kuunteli kamalaa rokkia isoista kaiuttimista/stereoista ja isolla. He istuivat isoissa nahkasohvissa ja puhuivat sairaita ja tekivät ällöjuttua, (harjoittivat haureutta). Ne stereot jotka näin, niin niitä ei siihen aikaan vielä edes ollut olemassakaan, vaan vasta nyt 2000 luvulla. Senkin olen tajunnut, miten näin niin kauaksi eteenpäin kehitystä.

Me siskoni kanssa puhuimme heille Jumalan Sanaa ja varoitimme heitä kerta toisensa jälkeen saastaisesta ja sopimattomasta elämän tavastaan. Mutta he vain nauroivat meille ja pilkkasivat meitä, sekä ajoivat meidät pois häiritsemästä. Muistan kuinka aina vain uudestaan ja uudestaan palasimme varoittamaan heitä synnin harjoittamisesta ja vääränlaisesta musiikista ym.. Mutta tulos oli aina yhtä tyly ja koimme jopa vaaraa kun he hermostuivat meihin..

Kunnes eräänä päivänä. En muista oliko yö, vaiko mikä aika päivästä, mutta aloimme sen kovan musiikin yli kuulla kummallista ja Valtavan Voimakasta ääntä, kuin olisi puhallettu torveen, tms.. Ja juoksimme siskoni kanssa ulos ikkunasta talon taakse ja katsoimme taivaalle. Sieltä tuli alaspäin suuri ratsujoukko ja ääretön kirkkaus, sekä pasunan ääni. Enkelit ohjasivat hevosia ja ensimmäisessä vaunussa istuva seisoi ja puhalsi isoon pasuunaan.. Seuraavassa vaunussa seisoi Jeesus, niin sen olen ajatellut..He eivät laskeutuneet ihan maahan asti, vaan kohta näin siskoni R alkavan kohota ylöspäin ja sen jälkeen alkoi kohota muitakin ylöspäin, mutta ei paljoa määrää kuitenkaan..

Olin kohta itse kuin sivussa ja jossain kuin pilven päällä ja katselin sitä valtaisaa ihmisjoukkoa siellä alhaalla, se oli kuin suuri meri, niin valtavasti oli siinä aukiolla ihmisiä. He näkivät kuinka ihmisiä alkoi kohota ylöspäin ja he itsekin koittivat hyppimällä nousta ilmaan, mutta turhaan.. He huusivat ja parkuivat äänekkäästi ja sanoivat; Nyt minäkin tahdon pelastua ja muuttua ja tulla uskoon/uudistua, kunhan vain pääsisimme itsekin tuone ylös.. Mutta ei! He jäivät maan päälle ja valtavat tammiset kaariovet suljettiin, niin että Hirvittävä paukahdus vain kuului. Yhä vain ihmiset siellä kuin aukiolla huusivat ja itkivät, hyppivät, mutta enään ei ollut mahdollisuutta pelastua, vaan se olisi pitänyt tehdä paljon aikaisemmin. Turhaa oli heidän itkunsa ja huutonsa, omien tekojen esiin tuominen, jne.. Pyhät olivat taivaassa ja muut jäivät sinne tuskaan ja vaivaan.. :cry: :???:

Kun sitten kyselin Herralta, kun mua jäi vaivaan, että miksi siskoni kohosi taivaaseen ja minä en, vaan katselin sitä kaikkea kuin sivusta, mutta minulla ei ollut mitään hätää kuitenkaan, vaan koin rauhaa kaiken sen edessä mitä näin, kuitenkin..Niin olen saanut rukouksiini vastauksen, että: siskoni lähti aikaisemmin taivaan kotiin (-88) ja minulle jäi vielä tehtäväksi kertoa miten tärkeää on ottaa pelastus ja Jeesus vastaan sydämeensä ja elämäänsä, ettei jää tänne kun Herra Jeesus hakee omansa tuuliin ja pilviin. Ja sen aika on todella lähellä ystävät, siis; peskäämme sydämemme parannuksessa ollen; Jeesuksen kalliissa maahan vuotaneessa sovintoveressä ja Hänen nimessään ja suostukaamme parannukseen, syntiemme tunnustamiseen ja hylkäämiseen, ettei meitäkin jätettäisi tänne; vaivanaikaan..

Minä olen joutunut tarkistamaan näiden vuosien ja vuosikymmenten aikana tuota näkyäni ja tempaus oppia... :???: Pikku hiljaa on Herra sitä kuin avannut minulle, ja tänä armon päivänä rohkenen sanoa, että: Jeesus hakee morsiammensa tuuliin ja pilviin ja uskon että senkin jälkeen vielä marttyyrikuolemien kautta voi jokunen jopa pelastua..Ja sitten tulee viimeinen tuomio. Mutta missään salasopessa tapahtuvaa tempausta en usko tapahtuvan,vaan, että; sen saavat Kaikki silmät nähdä! Aivan kaikki ihmiset läpi maailman sen saavat nähdä, sekä kuulla, kun Herran omat temmataan tuuliin ja pilviin ja jäljelle jäävät vain ne, jotka eivät valvoneet uskonsa tilaa, tai eivät uskoneet Jeesukseen Kristukseen: Pelastajanaan! Ja niitä on tosi paljon, valtavat määrät tänne jääviä, ethän sinäkin ole heidän joukossaan ystäväni kallis?! :think: Kiirehdi siis ystäväni, ja huuda avuksesi Herraa Jeesusta: pyydä kaikkia syntejäsi anteeksi Jeesukselta ja anna Hänen pestä sydämesi verellään puhtaaksi: anna koko elämäsi Hänelle, niin sinäkin pelastut ja pääset kotiin, taivaaseen, muiden pelastuneiden joukossa, kanssa! :thumbup: :clap: :D

1. Tessalonikalaiskirje 4:
13 Mutta me emme tahdo pitää teitä, veljet, tietämättöminä siitä, kuinka poisnukkuneiden on, ettette murehtisi niinkuin muut, joilla ei toivoa ole.
14 Sillä jos uskomme, että Jeesus on kuollut ja noussut ylös, niin samoin on Jumala Jeesuksen kautta myös tuova poisnukkuneet esiin yhdessä hänen kanssaan.

15 Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.

16 Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
17 sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.

18 Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.

Tiedän, että on uskovia, jotka ovat nähneet myöskin hautojen aukeavan ja pyhien sieltä nousevan ylös..

Mutta tässä on minun muistini mukaan se, minkä Herra antoi minulle tyttösenä ja joka on säilynyt kaikki nämä vuosikymmenet, vain asiat siinä ovat alkaneet selvitä ja aueta, muuta muutosta ei ole tapahtunut.

Etsi Herraa, kun hän vielä sinulle vastata voi ja voit pelastua, tai uudistua uskossasi! Rukouksin muistaen! :thumbup:
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Jeesuksen oma » 26.11.2014 16:15

Rita, ihana näky sinulla on ollut ja Herra avaa sitä lisää, sitä mukaan, kun aika lähestyy.

Mahtavaa! :thumbup: :clap: :D Kiitos Herralle! :clap: :thumbup:
Jeesus on Herrani. Hän kulkee aina kanssani.
Jeesuksen oma

ViestiKirjoittaja rita4 » 27.11.2014 14:05

Jeesuksen oma kirjoitti:Rita, ihana näky sinulla on ollut ja Herra avaa sitä lisää, sitä mukaan, kun aika lähestyy.

Mahtavaa! :thumbup: :clap: :D Kiitos Herralle! :clap: :thumbup:

Niin sisko kulta, se on oikeastaan käsittämätöntä pienelle ihmismielelle, että se kaikki on säilynyt niin tarkasti mielessäni kaikki nämä vuosikymmenet. Ja miten Herra kuin sykleinä aina tuo sen esille ja kehottaa siitä puhumaan..

Ja niin kuin jo kerroinkin, niin se kuin aukeaa pikku hiljaa ja selviää, ja tuo tempaus sana ei sovi oikein minun suuhuni, vaan haluan käyttää mieluimmin sanaa; Ylösotto.

Niin, Herra avaa sitä, mutta ei muuta sitä. Ja kun sitä oikein ajattelee, niin se on myöskin pelottavaa, kun saa nähdä näin todellisen ja valtavan asian, joka laittaa pienelle paikalle ja kokee, ettei osaa olla Herran käytössä, omanaan, niin kuin tulisi olla. Mutta Herra kelpuuttaa, niin minut tällaisena kuin oon, ja sinut, ja meidät kaikki sellaisina kuin olemmekin, kunhan vain: pysymme Sanassaan ja totuudessa, ja mikä tärkeintä, niin; Emme hylkää, pidä tarpeettomana: parannuksentekoa.

Siunausta elämääsi siskoni ja samoin jokaiselle lukijalle; Herra Jeesus Kristus olkoon kanssasi/ne! :thumbup: :D :wink:
rita4
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja rita4 » 30.05.2016 22:07

Nostanpa tämän taas esille, koska en näymmä muuten saa mieleeni ns rauhaa siitä kehotuksesta, että: "Hiukan tarkentaisin sitä näkyäni!" Se tuli jo jokin aika sitten (viikkoja sitten), mutta en ole siitä puhunut ja aina kuin välillä Herra muistuttaa minua siitä, kun en ole sitä asiaa tuonut pohdittavaksi, esille, siis paljastanut..Ja kuitenkin koen sen näyn tulleen Herralta, eikä se ole siis mun omaa ajatteluani..Mutta halusin sitä kuin koetella, etten heti ryntää siitä puhumaan.. :think:

Kun siinä uninäyssä näin ne stereot ja sen musiikin, sen savuisuudenkin, jonka ajattelin silloin tulevan monista tupakanpolttajista, niin todellakin Herra alkoi siitä puhua sydämelleni Henkensä kautta tässä kerran ja sain kuin lisävalaistusta asiaan, mitä oli se savu ja se musa siellä.. :eh:

Herra sanoi minulle:"r, se musiikki, niin vertaappa sitä tämän ajan hengelliseen gospel/ylistysmusiikkiin." Ja silmiini kuin nostettiin näky hengellisestä nuorten tai miksei vanhempienkin uskovien musiikkitapahtumasta. Siellä soi musiikki isolla, oli savua, värivaloja ja huoletonta elämää, kun ajateltiin, ettei haittaa miten siellä on, kun kukaan ei näe, välitä ja siellä on kuin salassa Jumalankin silmiltä, kaiken ihmismassan ja hämärän takia. Ja kuviteltiin, että Jumalahan on vain mielissään, kun siellä lauletaan kuitenkin Jeesuksestakin. Sitä lihallisen ihmisen ajattelua/luulottelua, kun haluttiin ruokkia lihaansa, ei henkeään. :shifty:

En ollut koskaan ajatellut noita musiikkitapahtumia, joita järjestetään kaikkialla maailmassa, myöskin Suomessa. Kerrankin, nyt sen muistin, miten nuorimmaiseni oli käynyt erään uskon veljen (poikani ei ole uskossa) kanssa terapia yhtyeen konsertisssa ja hän kertoi miten siellä oli ollut kamalan savuista ja paljon värivaloja, sekä hirvittävän isolla soinut musiikki. Todellakin!

Ja miten Herra jatkoi puhettaan sydämelleni?

Hän kertoi sen kaiken olevan yksi selvä merkki Jeesuksen paluun läheisyydestä. Minä olin sen ajatellut ihan muuksi, mutta kun aloin sitä kuin työstää, miettiä tarkemminkin, niin tajusin, että: "Hei, totta tosiaankin! Nehän olivat siellä levollisina "iloisina" vain musiikkiaan kuunnellen, mutta täysin välinpitämättöminä uskomaan, että: se Jeesus, josta joku jopa lauloi, niin jos Hän nyt jo tulisi noutamaan omiaan tuuliin ja pilviin, niin olisivatko he pelasttetujen joukossa?" He nukkuivat ja olivat saattaneet sydämensä raukeiksi ja välinpitämättömiksi juuri sellaiseen kiintymisen kautta, joka veikin heitä vain poispäin totuudesta ja Raamatun ilmoituksesta/Sanasta, sekä valvominen oli sen myötä jäänyt. Vain se oma liha sai ruokaa, sitä kestittiin ja ravittiin sillä rock-musalla ja luultiin kuin riittävän kun vain Jeesus nimi mainitaan, niin muuta ei sit tarvitakaan. Mutta se oli ja on sielunvihollisen valhe, eksytys, harhaluulo!

Mark. 14:38 Valvokaa ja rukoilkaa, ettette joutuisi kiusaukseen; henki tosin on altis, mutta liha on heikko."
rita4
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja rita4 » 20.04.2017 15:21

:eh: Niin, olen aina ajoittain miettinyt sitä näkyäni ja yhä vain muistan sen niin tarkkaan kuin vain jonkin voi muistaa, siis tosi hyvin. Se laittaa minut pienelle paikalle ja tulee arkuus Jumalani edessä edes puhua siitä, etten ylpelisi, tai luulisi itsestäni jotain.. Mutta moni asia on kuin vahvistunut vain vuosien saatossa. Ja olen sanut kuin varmistusta siitä, että; on olemassa 2 kuin eri joukkoa uskovista. Toiset ovat niitä, joita ei pidetä seurakunnissa ym minään, vaan katsotaan enempikin kuin nenän vartta pitkin kuin säälien ja halveksuen, kun se joukko pitää lujasti kiinni Ristin evankeliumista ja ristin sanomasta. Ja sitten on se toinen joukko, joka on alkanut kuin livetä ristin sanomasta, eikä enää halua vietääkkään aikaansa ristin juurella parannusta tehden.

Minusta se on hyvin surullista ja huolestuttavaakin. Eikö olekaan enää Jumalan pelko heidän silmäinsä edessä? Room.3: 14-18

Mutta ei vielä mitään hätää, sillä; Meillähän on rakkaat armahtavainen Jumala, joka viimeiseen asti haluaa, että: "Kaikki pelastuisivat!" Siis, nekin, jotka nyt juoksevat väärien opettajien ja oppien perässä, lihansa tahdon vieminä, Sanan totuutta vesittäen, niin hekin saavat tulla takaisin alkulähteelle, ristinsä juurelle ja olla kuin pienet lapset, jotka tulevat Isän eteen häveten ja katuen, anteeksi pyytäen ja tahtoen palata ensirakkauteensa ja pysyä jälleen verisen ristin juurella katsoen vain; yksin Jeesukseen. Ei enää itseään eikä lihaansa ruokkien, ei etsien enää maailmasta tai omista tunteistaan sitä fiilistä. Ei enää mennen keiden vain käsien alle saamaan jopa mahdollisesti väärän voiman ja voitelun, kun luuli saavansa Jumalan kosketuksen ja voiman, mutta saikin väärän hengen voitelun, eksyttäjiltä.. :-o :sad:

Aika on vähissä ja Jeesus voi palata ihan milloin vain noutamaan omansa tuuliin ja pilviin: Karitsan häihin. Ja vain ne, jotka ovat valmiita, ja verellään pestyjä synneistään, sekä odottaen milloin heidän Herransa palaa, sekä: loppuun asti pitäen kiinni Rististä, ristin sanomasta/evankeliumista ja ollen vain palvelijoita, eikä herroina halliten toisia, ei .. Niin he nousevat ylös, ja pääsevät pois; elämään ikuista elämää Herransa Jeesuksen kanssa. Halleluja! :clap: :thumbup:

Ja se joukko, joka vesittää Jumalan Sanaa; elää itseään vain hellien ja rakastaen, juoksee ihmeiden ja väärin opettajien käsien alta hakemassa uutta voimaa, joka vain lisää saatuttaa heitä, eivätkä pelkää enää Jumalan rangaistusta tottelematomille, koska heidän jeesuksensa ja jumalansa on kiltti ja kaiken salliva joulupukki. Nyt voidaan esittää hurskasta ja pyhää ja halveksua niitä, jotka ei ole heidän silmissään heidän lakiensa ja sääntöjensä, oppiensa ym takia yhtään mitään. Mutta he ovatkin itse niitä, joille Jeesus sanoo; Ettei Hän tunne heitä ja taivas ei aukeakkaan. Voi sitä huudon ja itkun määrää, kun vasta silloin tajuaa jääneensä pois Karitsan hääaterialta, pois taivaan ihanuudestakin.. Ja mitä silloin jää jäljelle, heille..? Jää itku ja vaiva, .. :sad:

Mutta silloin se on jo liian myöhäistä. Siksi NYT, niin juuri; Nyt juuri on pelastuksen päivä! Nyt on katumisen ja parannukseen suostumisen päivä, sekä syntisyytensä ja ehkä jopa täysin väärään luuloon uskostaan näkemisen päivä (tulla valoon paljastettavaksi)! Nyt voi Vielä katua, palata, tehdä muutos, tehdä U-käännös ja palata ristin juurelle Golgatalle. Huomisesta ei kukaan tiedä mitään. :roll:

Laitan linkkinä tämän Raamatunpaikan tänne; Johanneksen ilmestys 22:11

Olkaa siunattuja Jeesuksen nimessä ja ristinsä veren voittovoimassa! Rukous voi paljon kun se on harras! :thumbup: :D
rita4
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja rita4 » 16.07.2024 09:24

Nyt ollaan siinä ajassa, jolloin kaikenlainen korvasyyhyoppi vie uskovia väärään, lihansa ruokkimiseen, sekä välinpitämättömyyteen uskonsa todellisesta tilasta. On miellytty väärien opettajien myrkkyoppiin, jotka lukee kuulijoilleen Raamattua sitä vääristellen. Ottavat tuosta Raamatun Sanan kohdasta jotain pois, tai lisäävät Raamatun Sanaan jotain itseltään,tai visukintun mieleensä nostamaa korvasyyhyn mukavaa oppia, joka siten vie kuulijansa kauaksi pois totuudesta. :roll:

Ilm. 22:
18 Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan;
19 ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu.

Minusta tui ilmestyskirjan kohta on paikka, jonka pitäisi laittaa jokaisen sanan julistajan aralle paikalle, niin ettei omiaan puhuisi/julistaisi. Mutta ei, van he vain lisäävät pökköä pesään ja jatkavat pelkäämättä. Ei he pelkää Jumalan rangaistusta, saati sitä; etteivät he itsekään, olekaan niiden joukossa, jotka ylöstemmataan: vaan jäävät tänne itkemään, kun eivät tehneet parannusta vääryyksistään, eikä korvasyyhy saarnoistaankaan, vaan jatkoivat vääristeltyä oppiaan viemällä sekä eksyttämällä suuriakin määriä kuulijoitaan vääränlaiseen rauhan tuntemiseen, sekä samalla myöskin jäämään pois Karitsan hääaterialta, pois taivaastakin. :shifty: :thumbdown:

Huomaatko miten pienelä aikajanalla on maahamme tullut niitä, jotka ovat kansan suosiossa, jossa jopa vanhemmistoveljetkin sallivat tulla seurakuntiinsa opettamaan harhaopettajia ja sallivat seurakuntalaistensa eksyvän, joutuvan harhaan, mierontielle. :cry:

Tai miten koko ajan nousee heitä, jotka luopuvat uskostaan ja alkavat saarnata saatanan valhetta kuulijoilleen ja heihin yhtyvät ne, joita ei kiinnosta pitää kiinni Raamatusta, eikä tutkia itseään Jumalamme edessä. Ei haluta kuolla maailmalle, eikä kuolettaa lihansa tahtoakaan.. Vaan ovat niitä.. mukana kulkijoita, joille ei kelpaa aito ja puhdas Jumalan Sana, vaan se loukkaa heitä, koska he eivät tahdo nöyrtyä, kuolla lihansa tahdolle, elikkäs;Ristiinnaulita lihaansa ristille.He ovat kuin akanoita joita tuuli kuljettaa minne tahtoo, eikä heillä koskaan ole rauhaa sydämessään. He ovat Sanan kuulijoita, mutta eivät tahdo elää, toimia Sanan mukaan. :roll:

Se näky, jonka näin nuorena niin se on vain vahvistunut vahvistumistaan. Ja tänä armon päivänämme näen kuin Hengen silmin, miten ylösotto lähestyy lähestymistään, mutta niin monet, aivan liian monet uskovat ovat paaduttaneet sydämensä, kun elämä ei menekkään niin kuin he itse sen tahtoisivat menevän. Eivätkä tahdo kertoa ulkopuolisillekkaan Jeesuksesta. Tiedän, se vaatii Jumalan voiman ilmestymistä itselle, sekä Pyhän Hengen voimaa, jotta voi puhua/toimia Herran Hengessä. Sekä jaksaa olla kärsivällisiä, eikä heti luovuttaa, vaan jaksaa rukoilla, niin itsensä, kuin niiden puolestakin, jotka Herra on sydämellemme laskenut. Meidän rakkaat täytyy vain Päättää seurata Herraa Jeesustamme, elää lähellä veristä ristiä, pysyä Jeesuksen omana sekä seurassaan. Lukea Raamattua, viipyä rukouksessa ja jos mahdollista, niin pyrkiä pitämään uskovien yhteys. :thumbup:

Jeesus saapuu pian:Olethan valmis ylösottoon sekä tahdot monia muitakin saavuttaa niin, että hekin oisivat kanssamme, kun Jeesus hakee omansa pois ja sen jälkeen alkaa todellinen vaivanaika. Ethän halua jädä siihen aikaan, kärsimään ja kun rakkaus puuttuu, vaan sydämissä on vain vihaa, halu tappaa.. :think: :-o :sad:

2. Piet. 2:
Lukaseppa tuo kokonaan.

:thumbup: :wave: Ole suuresti Siunattu ystäväni kalllis.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Todistuksia, ajatuksia..