Sana ja rukous

Sana ja rukous

ViestiKirjoittaja rita4 » 01.07.2026 19:26

26.6.2026 by Yksin armosta ry

”Herra, neuvo minulle tiesi, opeta minulle polkusi.” (Ps.25:4)

Herra Jeesus katso minun kurjuuttani ja vaivaani, anna kaikki minun syntini anteeksi oman uhrikuolemasi ja sovintoveresi tähden, kun minä kaikesta sydämestäni haluan turvautua Sinuun Vapahtajanani. (Ps.25:18)

Herra Jeesus kiitos, että tiedät ja tunnet neuvottomuuteni tässä elämän tilanteessani, kun itse en osaa ollenkaan navigoida eteenpäin, mutta nöyrästi pyydän vielä, vapahda minut ahdistuksesta ja ole minulle armollinen. (Ps.26:11)

Herra Jeesus anon, neuvothan minulle Sinun tasaisen tiesi, jotta minä voisin vaeltaa Sinun totuudessasi ja, että pyhässä pelossa nimeäsi kunnioittaisin. (Ps.86:11)

Herra Jeesus, opethan minulle myös Sinun käskyjesi noudattamisen polun niin, että jopa voisin juosta siinä ja seuraisin sitä noudattaen aina loppuun asti. (Ps.119:32-33)

Herra Jeesus vetoan iankaikkisen rakkautesi tähden yksin armoosi turvaten, opeta meidät kaikki seuraajasi tekemään sitä, mikä on Sinulle kelvollista ja Sinun hyvä Pyhä Henkesi johtamaan eteenpäin tasaista maata, jolta ei kukaan voi eksyä. (Ps.143:10)

Herramme Jeesuksen Kristuksen Vapahtajamme voimallisessa nimessä.
Aamen.

M.E.
Kuva
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Rukousaiheita,opetusta rukouksesta..