Kiitos Herralle

Kiitos Herralle

ViestiKirjoittaja vaeltaja » 03.05.2026 10:34

Kiitos Herralle että hiukan on nytten terveyshaasteet itsellä ja perheessä parantumassa ja nyt vaan rukousta ja uskoa ja toivoa että näin jatkuu eikä tule takapakkeja.
vaeltaja

Re: Kiitos Herralle

ViestiKirjoittaja rita4 » 03.05.2026 19:25

vaeltaja kirjoitti:Kiitos Herralle että hiukan on nytten terveyshaasteet itsellä ja perheessä parantumassa ja nyt vaan rukousta ja uskoa ja toivoa että näin jatkuu eikä tule takapakkeja.

:thumbup: :clap: Todellakin; kiitos Jeesus, että autat veljeä, että terveys ym asiatkin tulevat autetuiksi. Ja, että; perheessä on tapahtumassa tervehtymistä, se on aina iloinen asia! Näin rukoilen, että kaikki järjestyy, selviää parhainpäin, eikä tulisi niitä ns takapakkeja. :wink: :thumbup: :D

Herra Jeesus Kristus; kiitos, että Sinä näet, sekä tiedät vaeltaja veljen asiat, niin hänen omassa henk koht elämässään, kuin myöskin hänen perheessään. Kiitos Isä, että Sinä olet heidän kanssaan ja autat, vahvistat, sekä annat jokaiseen päivään uuden voiman, sekä toivon siitä, että Sinä olet heidän kaikkien kanssa, nyt ja ainiaan, Amen! :thumbup: :clap: :wink:

Ole turvallisella, sekä luottavaisella mielellä, kiittäen ja rukoillenkin.. Pysyen lähellä ristiäänkin! Olette rukouksissani!! :razz: :wave: :thumbup:
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja vaeltaja » 11.05.2026 08:46

Kiitos ja upeaa että voimme rukouksin kantaa toisiamme ja muistan myös teitä rita ja kaikkia läheisiä siellä.

Tilanne on vielä haasteellinen mutta haluan iloita pienistäkin toivon pilkahduksista. Lapsen tilanne on vielä huolestuttava ja selvyyttä ei ole mutta jatketaan vain rukouksin ja toivoen.

Voimia ja Jumalan rauhaa viikkoon!
vaeltaja

ViestiKirjoittaja rita4 » 11.05.2026 16:24

vaeltaja kirjoitti:Kiitos ja upeaa että voimme rukouksin kantaa toisiamme ja muistan myös teitä rita ja kaikkia läheisiä siellä.

Tilanne on vielä haasteellinen mutta haluan iloita pienistäkin toivon pilkahduksista. Lapsen tilanne on vielä huolestuttava ja selvyyttä ei ole mutta jatketaan vain rukouksin ja toivoen.

Voimia ja Jumalan rauhaa viikkoon!

:thumbup: :D Todellakin veljeni; on todella siunattua, sekä Mahtavaakin, että voimme rukouksissamme kantaa toinen toisiamme saamaan avun, sekä voiman elämän erilaisiin koetuksiinkin! Jotenkin aina sydän kuin iloitsee, kun on saanut itse avun niin moniin erilaisiin asioihini juuri rukoukksienkin kautta ja siksi tahdonkin rukoilla yhä sinun lapsesikin asian puolesta, sillä lapset ovat aina olleet lähellä sydäntäni. Ja onhan lapset Jeesuksellekin tosi rakkaita sekä tärkeitä. Nin kuin sen Raamatustakin luemme. :thumbup: :wink:

:think: Niin, ymmärrän,.. usein ne tilanteet vain tahtoo kestää, ennenkuin muutos parempaan tapahtuu. Siinä tarvitaankin juuri sitä kestäväisyyttä rukouksissamme ja kiitosta Herralle, kun Hän tahtoo auttaa ja auttaakin! :wink: Kaikki vielä järjestyy, sekä saatte vielä perheenä iloita tulevasta avusta asiaan. Luotetaan vain Herramme apuun ja että se saapuu juuri oikealla hetkellä ja oikealla tavallakin teille sinne. :thumbup: Joo, niin pitääkin iloita jokaisesta toivon pilkahduksestakin.. :wink:

1. Joh. 5:14-15
Ja tämä on se uskallus, joka meillä on häneen, että jos me jotakin anomme hänen tahtonsa mukaan, niin hän kuulee meitä. Ja jos me tiedämme hänen kuulevan meitä, mitä ikinä anommekin, niin tiedämme, että meillä myös on kaikki se, mitä olemme häneltä anoneet.

:thumbup: Lohduttakoon, sekä vahvistakoon teitä ja sinua veljeni nuo rohkaisevat Raamatun Sanat! Uskotaan siihen, mitä on kirjoitettu. :wink: :D :clap: :wave:
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Kiitosmieli vallatkoon sydämmemme