HEIDÄN KIELENSÄ ON YLISTYS

HEIDÄN KIELENSÄ ON YLISTYS

ViestiKirjoittaja rita4 » 28.04.2026 17:38

by David Wilkerson | December 27, 2011

Ne, jotka ovat läpikäyneet kärsimystä ja huomanneet Jumalan olevan siinäkin uskollinen, ovat voimakkaita, rauhallisia ja kärsivällisiä. Heillä on Kristuksen lempeys. Minä olen mielelläni lähellä sellaisia ihmisiä! He rohkaisevat minun henkeäni!

Sinä pääset läpi koetuksesi ja olet suureksi avuksi muille, jos luotat Jumalaan kaikessa! Näet sen tapahtuvan työssäsi, perheessäsi ja seurakunnassasi. Ihmiset tulevat lähellesi. He tietävät, mitä olet käynyt läpi ja sen, että olet voittanut yksin Jumalan voimasta!

Monet kärsivät uskovat eivät opi siitä koskaan mitään. Siksi he eivät pääse tuntemaan Jumalaa lohduttajanaan. Heidän puheestaan saa käsityksen, että Jumala on kova, moittiva ja välinpitämätön. He kysyvät: "Miksi minä?" Sitten he kyseenalaistavat Jumalan rakkauden ja alkavat kääntyä pois hänestä. He valittavat, jupisevat ja murehtivat, ja kaikki heidän ilonsa katoaa. Pian heistä tulee katkeria ja kovia.

Minulla on pastori-ystävä, joka palveli vuosia hyvin menestyksellisesti ongelmaisten ihmisten keskellä. Tänä päivänä hän on syvällä synnissä, huumeiden orja ja täysin uskosta luopunut. Hänen vaimonsa jätti hänet, ja nyt hänellä on nainen, joka myös on huumeissa.

Kun kysyt hänellä, mitä tapahtui, hän väittää, että toiset hylkäsivät hänet. Hänen vaimonsa jätti hänet. Jumala ei vastannut hänen rukouksiinsa. Hän pettyi seurakunnan muihin työntekijöihin. Hän sanoo: "Minä todella yritin, mutta en vain pystynyt enempään. Oli liian paljon painetta joka suunnalta ja niin monia teeskentelijöitä. Minut tuomittiin väärin perustein, enkä kestänyt sitä."

Apostoli Paavali, kärsimyksensä pahimmalla hetkellä, siunasi Herran nimeä. Hän tunsi Isän, joka oli täynnä armoa ja kaiken lohdutuksen Lähde. Hän ei epäillyt Jumalaa tai katkeroitunut. Itse asiassa hän ylisti tätä kaiken keskellä!

Parhaimmat opettajat seurakunnassa eivät seiso saarnastuolissa. He istuvat paremminkin penkillä sinun vieressäsi. Ihmiset, jotka ovat kärsineet ja silti ylistävät Herraa. Kieli, jonka he ovat oppineet kärsimyksissään, on ylistäminen!
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Kiitosmieli vallatkoon sydämmemme