1. Joh. 4:
1 Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.
2 Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta;
3 ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa.
4 Lapsukaiset, te olette Jumalasta ja olette voittaneet heidät; sillä hän, joka teissä on, on suurempi kuin se, joka on maailmassa.
5 He ovat maailmasta; sentähden he puhuvat, niinkuin maailma puhuu, ja maailma kuulee heitä.
6 Me olemme Jumalasta. Joka tuntee Jumalan, se kuulee meitä; joka ei ole Jumalasta, se ei kuule meitä. Siitä me tunnemme totuuden hengen ja eksytyksen hengen.
7 Rakkaani, rakastakaamme toinen toistamme, sillä rakkaus on Jumalasta; ja jokainen, joka rakastaa, on Jumalasta syntynyt ja tuntee Jumalan.
8 Joka ei rakasta, se ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus.
9 Siinä ilmestyi meille Jumalan rakkaus, että Jumala lähetti ainokaisen Poikansa maailmaan, että me eläisimme hänen kauttansa.Aloitankin nyt tuolla Raamatunpaikalla. Niin, noh, näitähän itseään jonain pitäviä profeettoina, tai jonain muina esiintyviä lehahtaa esiin tänne suomeen tämän tästä, kun näyttää vahvasti siltä, että;
"Etteivät suomalaiset edes kaipaa kotimaisia julistajia, jotka ehkä ovat heidän mielestään, noiden mielestä, jotka järkkäävät tänne noita ulkomaisia puhujia, niin nähtävästi heidän mielestään suomi ei kaipaa, eikä edes omista; suomalaisia Jumalan miehiä, eikä naisiakaan, vaan ne on aina hankittava isolla rahalla ja isolla kohulla ja kehuilla ulkomailta??"

MIKSI NÄIN?
Oletko koskaan pysähtynyt miettimään, etteivät nuo, jotka kutsuvat ulkolaisia puhujia tänne suomeen, niin he eivät koe, näe, eivät edes tutki, tarkista että: Oisiko täällä joku, jolla on Jumalalta saatu armoitus, vaikkapa nyt parantaa?! Ehei! Pitää olla ulkomaalainen, ihan sama mistä maasta, kunhan ei israelista..Ja miksi on näin? Varmaankin siksikin, että on muka hienoa heidän mielestään tuoda näitä hienostelijoita, isolla rahalla hankittuja owuereita, tms, aivankuin
vain heillä olisi Jumalalta saatu armoitus, mutta ei suomalaisilla. Ja laitetaan rahaa likoon niihin isot summat, kun oman maan julistajat, uskoisin ainakin niin, eivät tahdo uida rahoissa.
Matt. 24:
11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
12 Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.
13 Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.Joo, totta ihmiset kaipaavat parantumista, niin minäkin monien vaivojeni kanssa päivittäin kamppaileva Herran oma. Mutta en kuitenkaan lähtisi yhdenkään ulkolaisen puheita kuunteleen, saati rukoiltavaksi, ei. Liian monet ovat saaneet heidän käsiensä alla ollessaan väärän voiman ja väärän hengen, kun Jumalan Henki ei kelpaa, joka voi vaikka nyt ja tässä sinutkin rakas ystäväni parantaa, tai minut, Jos se on Jumalamme tahto.

Niin tämä Linda Berling On näyttävän näköinen nainen ja oikein perustajajäsen ruotsissa, ok. Siis mainetta on, mutta onko sitä kuitenkaan Jumalamme silmien edessä, kun ei halua puhua, niin kuin Raamattukin opettaa ja jonka jokainen uskova, tai ainakin useammat meistä Herran omista jo tiedämme, ja ymmärämmekin, ettei aina Jumalan tahto ole parantaa, eihän paavalikaan parantunut ja monet muut veljet jo siihen aikaan, ei, vaan niin kuin Paavalin toteaa, että;
2. Korinttolaiskirje 12:
6 Sillä jos tahtoisinkin kerskata, en olisi mieletön, sillä minä puhuisin totta; mutta minä pidättäydyn siitä, ettei kukaan ajattelisi minusta enempää, kuin mitä näkee minun olevan tai mitä hän minusta kuulee.
7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.
9 Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa". Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan.
10 Sentähden minä olen mielistynyt heikkouteen, pahoinpitelyihin, hätään, vainoihin, ahdistuksiin, Kristuksen tähden; sillä kun olen heikko, silloin minä olen väkevä.
11 Olen joutunut mielettömyyksiin; te olette minut siihen pakottaneet. Minunhan olisi pitänyt saada suositusta teiltä, sillä en ole missään ollut noita isoisia apostoleja huonompi, vaikka en olekaan mitään.Minulle tämä Raamatunkohta puhuu, siitä, miten ylpeily siitä mitä on, tai miten esim Herra käyttää ihmistä, niin se ei ole Herramme tahto, ei. Vaan tulla: pieneksi, nöyräksi, paljon Herraa Jeesusta tarvitsevaksi, jotta
voisi olla Hänen käytössään, niin kuin on Isän Jumalammekin tahto, eikä se, mikä on ihmisen oma tahto, joka lopulta vie ylpeyteen ja pois Herramme tahdostakin ja voihan olla jopa niinkin, että; joku muu voima alkaakin käyttää ihmistä, kuin Jumalamme voima, joka myöskin voi tehdä ihmeitä, jotka eivät kuitenkaan useimmiten edes ole kestäviä, pysyviä parantumisia,
vain hetken aikaa ihminen kokee olevansa terve, kun on käynyt väärän profeetan, julistajan, parantajan käsien alla..Sana sanoo, että; Herra vihaa ylpeyttä. Minusta tämä seuraava Raamatunpaikka on herättelevä;
Jaak. 4:
5 Vai luuletteko, että Raamattu turhaan sanoo: "Kateuteen asti hän halajaa henkeä, jonka hän on pannut meihin asumaan"?
6 Mutta hän antaa sitä suuremman armon. Sentähden sanotaan: "Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon".
7 Olkaa siis Jumalalle alamaiset; mutta vastustakaa perkelettä, niin se teistä pakenee.
8 Lähestykää Jumalaa, niin hän lähestyy teitä. Puhdistakaa kätenne, te syntiset, ja tehkää sydämenne puhtaiksi, te kaksimieliset.
9 Tuntekaa kurjuutenne ja murehtikaa ja itkekää; naurunne muuttukoon murheeksi ja ilonne suruksi.
10 Nöyrtykää Herran edessä, niin hän teidät korottaa.Noh tuo mitä nyt tulee mieleeni, niin ihmettelen tämän pastorin pulinat juontajaa, joka tahtoo käyttää sitä -92 raamatun väännöstä, jota en voisi itse käyttää,
on se niin väärä..Joka muokkaa Jumalan Sanan toiseksi, kuin mikä sen pitäisi olla, siis harhauttaa, opettaa ajatteleen väärin ja lopulta ihmisestä joka sitä lukee tulee välinpitämätön sanaakin kohtaan, eikä kaipaa enää totuuden sanoja sydämeensä.

Olen näitä tavannut useampiakin ja tiedän mistä puhun ja suren heitä, jotka mieltyy siihen väärennettyyn sanaan, joka vesittää Jumalan tahdon ihmistä kohtaan.
Katsoin pikku hetken yuo tubesta sitä konferenssia ja on se niin järkyttävää ja puhujat siellä käsi nyrkissä julistavat, ja pääasiassa oli vain vanhaa väkeä, Voiih!?

Herra armahda Suomen Siionia, amen!
Se minkä nyt sanon sinulle, joka mietit, että; pitäisikö mennä tuota naista ym kuunteleen sinne lahteen, niin sanon sinulle; Pysy poissa; ettet eksy pois Raamatun totuudesta. Ei Herra tule koskaan parantamaan kaikkia ihmisiä, vaikka he kuinka juoksisivatkin noiden itse itsensä parantajiksi tekeytyvien kokouksissa, tai käsien alla. Voit vain sairastua pahemminkin, kun saat sieltä vielä väärän voitelun ja väärän hengen oppaaksesi.
Minulle on omat sairauteni olleet sitä, että; Herra koettelee kyllä, mutta myöskin antaa avun ja voimansa jokaiseen elämäni päivään, enkä
enää rukoile, että;
"Paranna minut Herra!" Vaan; Kiiitos Jeesus, että annat voiman jaksaa, kestää, selvitä perille asti, jonka jälkeen olen ikuisesti terve ja onnellinen siellä taivaassa; Halleluja!!
Uusi Taivas, Uusi Maa - Marika.wmv

Pysyttele vain lähellä Jeesusta, sekä Hänen ristiään ja pidä lyhyet tilivälit Herran, sekä ihmisten kanssa, anna anteeksi ja pyydä anteeksi, niin pysyt totuuden tiellä, kaidalla Elämän tiellä!!