Kylläpä minä melkein kuin säikähdin, kun näin tuon otsikon, että;
"Ei voi olla totta, että veli näkisi tuossa naisessa jotain herkkää, koskettavaa, kun itse olen nähnyt vain Jumalan tahdon vastustamista ja Raamatun arvovallan hylkäämistä, sekä erilailla elämäänsä ja rakkauttaan elävien suosimista!"
Mutta; Huh mikä helpotus, eihän se ollutkaan kuin vain käänteisesti käännettynä koko puheensa sisältö, sekä totuuden tuominen siitä missä mennään, kun naiset rynnivät papeiksi ja piispoiksi, ja mikä sekasotku siitä onkaaan tullut, sekä kaiken vääränkin hyväksymistä, vaikka Raamattu puhuu ihan eri sanoin asioista, kuin mitä tuo leppänen ja valitettavan monet naispapit, piispat puhuvat ja muka opettavat, valhetta Jumalan nimissä...
Tulipa mieleeni nämä Paavalin sanat naisista;
1. Tim. 2:
9 niin myös, että naiset ovat säädyllisessä puvussa, kaunistavat itseään kainosti ja siveästi, ei palmikoiduilla hiuksilla, ei kullalla, ei helmillä eikä kallisarvoisilla vaatteilla,
10 vaan hyvillä teoilla, niinkuin sopii naisille, jotka tunnustautuvat jumalaapelkääviksi.
11 Oppikoon nainen hiljaisuudessa, kaikin puolin alistuvaisena;
12 mutta minä en salli, että vaimo opettaa, enkä että hän vallitsee miestänsä, vaan eläköön hän hiljaisuudessa.
13 Sillä Aadam luotiin ensin, sitten Eeva;
14 eikä Aadamia petetty, vaan nainen petettiin ja joutui rikkomukseen.
15 Mutta hän on pelastuva lastensynnyttämisen kautta, jos hän pysyy uskossa ja rakkaudessa ja pyhityksessä ynnä siveydessä.Ja vaikka itsekin olen nainen, niin allekirjoitan sydämeeni veljemme sanat, sillä ne olivat ja ovat yhä Jumalalta saatuja ohjeita..Minä itse naisena tiedostan, miten me naiset olemme kuitenkin heikkoja ja niin helposti omien tunteidemme mukaan meneviä, liiankin herkkiä, eikä minusta naisen päänuppi kestä vallanpitäjänä, vaan alkaa mielistellä, tai toimii vääränlaisella uhmalla koittaen esittää, että on muka miehiä parempi. Ei muuten pidä paikkaansa ja senhän
surullisen näyn näemme, sekä kuulemme nykyään, kun seuraamme mihin suomen kirkot ja vapaatkin suunnat ovat menneet, kun naiset on otettu johtamaan, sekä sarnaajiksi. En nyt halua puuttua tässä muihin naisten tekemiin johtajuuksiin, vaan haluan käsitellä vain ja ainoastaan asiaa hengelliseltä puolelta.
Jes. 3:12 Minun kansani käskijät ovat lapsia, ja naiset sitä hallitsevat. Kansani, sinun johtajasi ovat eksyttäjiä, he ovat hämmentäneet sinun polkujesi suunnan.Niin rakkaat, on se niin surullista kuulla se, miten
ei enää kirkoissa julisteta Raamatun Sanaa, niin kuin se on kirjoitettu, vaan sitä vesitetään ja muokataan ihmisten oman mielen mukaisesti, niin
ettei enää syntiä sanota synniksi, vaan se on mukamas vihapuhetta, tai loukkaavaa jotain etnistä, tms ihmisryhmää kohtaan, jota se ei totisesti ole, vaan rakkautta heitäkin kohtaan, että; Pelastuisivat!
Hes. 33:
11 Sano heille: Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, Herra, ei ole minulle mieleen jumalattoman kuolema, vaan se, että jumalaton kääntyy tieltänsä ja elää. Kääntykää, kääntykää pois pahoilta teiltänne; ja minkätähden te kuolisitte, Israelin heimo!
12 Ja sinä, ihmislapsi! Sano kansasi lapsille: Vanhurskasta ei pelasta hänen vanhurskautensa sinä päivänä, jona hän rikkoo, ja jumalaton pääsee suistumasta turmioon jumalattomuutensa tähden sinä päivänä, jona hän kääntyy pois jumalattomuudestaan, ja vanhurskas ei voi elää vanhurskautensa turvin sinä päivänä, jona hän syntiä tekee.
13 Jos minä sanon vanhurskaalle, että hän totisesti saa elää, mutta hän sitten luottaa vanhurskauteensa ja tekee vääryyttä, niin hänen vanhurskauttansa ei ensinkään muisteta, vaan hän kuolee vääryydessään, jota on tehnyt.
14 Ja jos minä sanon jumalattomalle, että hänen totisesti on kuoltava, mutta hän kääntyy pois synnistänsä ja tekee oikeuden ja vanhurskauden
15 -antaa takaisin, tuo jumalaton, pantin, korvaa riistämänsä ja vaeltaa elämän käskyjen mukaan, niin ettei vääryyttä tee-niin totisesti hän saa elää; ei hänen ole kuoltava.
16 Hänen syntejänsä, jotka hän on tehnyt, ei ensinkään muisteta: hän on tehnyt oikeuden ja vanhurskauden, hän totisesti saa elää.