"JEESUKSESTA PUHUTAAN LIIKAA!"

ViestiKirjoittaja rita4 » 17.09.2025 15:44

:???: Kuuntelimme tämän videon mieheni kanssa ja oikeastaan oli mielenkiintoinenkin, kun siinä oli juuri siitä, mistä itsekin olen saanut Jumalan armosta varoittaa ihmisiä; nimittäin eksytyttävistä paikoista, harhaopeista, vääristä opettajista, sekä tietenkin Jumalan Sanan halveksunnasta ja siitä, missä ei kärsitä Jeesus nimeä. Eikä voidakkaan kärsiä, puhua Jeesuksesta, koska Herramme Jeesus Kristus ei enää vaikuta heissä, koska he ovat eksyneet valheseen..Valheen voimaan ja sen tekoihin. Noh sehän on sitä mennaritouhua, jota on täällä koto suomessammekin vain yllättävän paljon. :think:

Tämä uskova, joka oli siellä käynyt, niin täytyy sanoa, että; "Kiitos Heralle", kun on varjellut hänet eksymästä tuohon kaikkeen muka mukavaan mukaan, tai ainakin sen näköiseen, tai kuuloiseen, mutta siinä on tosi paljon juuri tuota torontolaisuutta ja väärän hengen toimintaa; ääntelyt, kaatumiset, ym epämääräiset kyseenalaiset sanoisinko tapahtumat ihmisten käytöksessä. Saako Herra Jeesus konttaamaan edessään, tai möriseen, uikuttaan, äänteleen eläinten äänilä tms? Ei saa, vaan se on ihan eri henki, kuin miten Jumalan Henki Pyhä Henki toimii uskovissa. Älä eksy!! :cry:
----------------------------------------------------
PASTORIN PULINAT - Tutkivaa paimenuutta
16.09.2025
Äärikarismaattiseen koulutusviikkoon osallistunut kertoo kokemuksistaan.
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Uskalla ottaa asioista selvää, koetella ne; Raamatun Sanalla, rukouksella!