22. MAALISKUUTA
Mittaamattoman omaisuuden perillinen
LUE PSALMI 19
Ja nyt minä uskon teidät Jumalan ja hänen armonsa sanan haltuun, hänen, joka on voimallinen rakentamaan teitä ja antamaan teille perintöosan kaikkien pyhitettyjen joukossa. Apostolien teot 20:32
Olemme varmaan kaikki joskus uneksineet, millaista elämämme olisi, jos saisimme periä valtavan omaisuuden. "Kumpa vain olisin syntynyt rikkaaseen sukuun, niin tulevaisuuteni olisi turvattu."
Luuletko, että ajattelutapasi ja elämäsi muuttuisivat, jos tänään saisit tietää, että olet niin mahtavan omaisuuden perilinen, että kaikkein vauraimmatkin kuolinpesät ovat sen rinnalla vain kalpea varjo?
Uskomaton totuus on nimittäin se, että Jumala on nimennyt sinut omaisuutensa perijäksi. "Ja nyt minä uskon teidät Jumalan ja hänen armonsa sanan haltuun, hänen, joka on voimallinen -- antamaan teille perintöosan kaikkien pyhitettyjen joukossa." (Apt. 20:32)
Mitä Jumala omistaa? Hän omistaa kaiken. Taivaan ja maan Luojana Jumala on koko universiumin ainoa todellinen omistaja, ja hänellä on valta vuodattaa maailmankaikkeuden sanomattomat rikkaudet yllesi.
Jumala on sinun Isäsi, ja sinä olet hänen lapsensa. Koko hänen omaisuutensa kuuluu sinulle. Sinulla on perintöosa, joka ei ikinä kulu tai tärvelly, sillä sinä perit taivaan Isän mittaamattoman suuren oamisuuden.
Jumala, sinä olet minun Isäni. Minä olen sinun lapsesi. Koko omaisuutesi kuuluu myös minulle. Kiitos perinnöstä, joka ei ikinä vähene.