Vakaasti Kristuksen paluun vuoksi

Vakaasti Kristuksen paluun vuoksi

ViestiKirjoittaja rita4 » 04.04.2014 10:51

T.T. Shields

Valvokaa, pysykää lujina uskossa
1. Kor 16:13

Miten paljon iloa toivo Herramme Jeesuksen takaisintulosta pitäisikään tuoda sydämeemme! Sen tulisi myös saada aikaan elämässämme puhdistumista ja pohtimista miten me elämme, että tosissamme pyrkisimme siihen, että meidät havaittaisiin tahrattomiksi ja nuhteettomiksi, rauhassa, hänen edessänsä (2. Piet kirje 3:14)

Sisareni ja veljeni Jeesuksessa, minulle on tärkeätä nähdä ihmisten tulevan uskoon. Jumala suokoon meille tuhansia uskoon tulleita! Me, jotka olemme pestyjä Jeesuksen veressä puhtaiksi, eletään pitäen mielessämme Herran takaisinpaluu. Eletään elämämme joka päivä niin kuin te, jotka odotatte ja joudutatte Jumalan päivän tulemista. (2. Piet kirje 3:12)

Samalla kun pidämme huolen omasta hengellisestä elämästä, rukoillaan ahkerasti ja pyritään osoittamaan pelastuksen tie mahdollismman monelle.

Miksi Herran Jeesuksen tulo viipyy? Syynä on se, että Hän tahtoo antaa meille yhä uudestaan mahdollisuuden olla tosissamme, jotta voimme voittaa lisää ihmisiä Kristukselle.

Jumala antaa meille lisäaikaa, ei siksi, että tuhlaisimme päivämme turhuuteen eläen helppoa ja mukavaa elämää, vaan että joka hetken käyttäisimme ollaksemme valmiita antamaan itsemme niin että joudutamme Herramme Jeesuksen tuloa parhaan kykymme sekä Jumalan meille antaman voiman avulla viemällä evankeliumia eteenpäin.

Kiinnitä mielesi Jeesukseen Kristukseen ja Hänen takaisintuloonsa, mutta älä unohda kuitenkaan niitä satoja miljoonia ihmisiä, jotka eivät ole vielä valmiita Jeesuksen Kristuksen paluuseen.

Pelastetaan heitä niin monta kuin mahdollista. Viedään evankeliumia mahdollismman monelle oman perheen jäsenelle, omassa kaupungissa ja maassamme, aina maailman ääriin asti. Ei unohdeta, että Kristus odottaa taivaallista hääjuhlaa innokkaasti saadakseen kohdata rakkaansa, meidät verellä ostamansa.

Mitä me teemme odottaessamme tätä? Ja lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi. (2. Piet kirje 3:15)

Herra odottaa, että hänen kansansa voisi Hänen Henkensä avulla tuoda paljon ihmisiä Kristuksen luokse. Otetaan nämä Jumalan sanan kehotukset tosissamme!

Ootko valmis? - Pasuunat
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Re: Vakaasti Kristuksen paluun vuoksi

ViestiKirjoittaja rita4 » 21.06.2023 15:09

T.T. Shields kirjoitti:Sisareni ja veljeni Jeesuksessa, minulle on tärkeätä nähdä ihmisten tulevan uskoon. Jumala suokoon meille tuhansia uskoon tulleita! Me, jotka olemme pestyjä Jeesuksen veressä puhtaiksi, eletään pitäen mielessämme Herran takaisinpaluu. Eletään elämämme joka päivä niin kuin te, jotka odotatte ja joudutatte Jumalan päivän tulemista. (2. Piet kirje 3:12)

Samalla kun pidämme huolen omasta hengellisestä elämästä, rukoillaan ahkerasti ja pyritään osoittamaan pelastuksen tie mahdollismman monelle.

Miksi Herran Jeesuksen tulo viipyy? Syynä on se, että Hän tahtoo antaa meille yhä uudestaan mahdollisuuden olla tosissamme, jotta voimme voittaa lisää ihmisiä Kristukselle.

Juuri tuota aihetta olen nyt miettinyt ja rukoillutkin, että: ihmisiä tulisi uskoon, siis; ensin synnintuntoon ja katumukseenkin ja sen myötä sitten antaan elämänsä Herralle Jeesukselle.

Niinpä, kuinka tärkeää onkaan muistaa se, että; Jeesus palaa pian takaisin ja hakee omansa ja vain omansa Karitsan hääjuhliin mukaan. Minä ainakin tahdon kerran olla siellä kun suuri valkopukuisten joukko ryhtyy juhlimaan Karitsan ja morsiamen häitä. :thumbup: :D

Ilm. 19:7-9
Iloitkaamme ja riemuitkaamme ja antakaamme kunnia hänelle, sillä Karitsan häät ovat tulleet, ja hänen vaimonsa on itsensä valmistanut. Ja hänen annettiin pukeutua liinavaatteeseen, hohtavaan ja puhtaaseen: se liina on pyhien vanhurskautus." Ja hän sanoi minulle: "Kirjoita: Autuaat ne, jotka ovat kutsutut Karitsan hääaterialle!" Vielä hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat totiset Jumalan sanat".

Kuinka helposti tämä aika ja elämä kaikkineen saa meidät Herran omatkin uupumaan ja väsymään tiellä.. :roll:

Mieleeni nousi tämä Raamatunpaikka, joka on hyvin surullinen ja pelkäänpä pahoin, että se saattaa kuvata meitä uskoviakin, joille kaikki muu tässä maailmassa ja elämässä onkin tullut rakkaamaksi, ja tärkeämmäksi, kuin olla valmiina päästäkseen Karitsan Hääjuhlaan mukaan.. :???:

Luuk. 14:
16 Niin hän sanoi hänelle: "Eräs mies laittoi suuret illalliset ja kutsui monta.
17 Ja illallisajan tullessa hän lähetti palvelijansa sanomaan kutsutuille: 'Tulkaa, sillä kaikki on jo valmiina'.

18 Mutta he rupesivat kaikki järjestään estelemään. Ensimmäinen sanoi hänelle: 'Minä ostin pellon, ja minun täytyy lähteä sitä katsomaan; pyydän sinua, pidä minut estettynä'.
19 Toinen sanoi: 'Minä ostin viisi paria härkiä ja menen niitä koettelemaan; pyydän sinua, pidä minut estettynä'.
20 Vielä toinen sanoi: 'Minä otin vaimon, ja sentähden en voi tulla'.

21 Ja palvelija tuli takaisin ja ilmoitti herralleen tämän. Silloin isäntä vihastui ja sanoi palvelijalleen: 'Mene kiiruusti kaupungin kaduille ja kujille ja tuo köyhät ja raajarikot, sokeat ja rammat tänne sisälle'.
22 Ja palvelija sanoi: 'Herra, on tehty, minkä käskit, ja vielä on tilaa'.

23 Niin Herra sanoi palvelijalle: 'Mene teille ja aitovierille ja pakota heitä tulemaan sisälle, että minun taloni täyttyisi;
24 sillä minä sanon teille, ettei yksikään niistä miehistä, jotka olivat kutsutut, ole maistava minun illallisiani'."

Onko minulle, tai sinulle rakas kanssamatkaajani tullut jostakin asiasta, tavarasta, ihmisestä, eläimestä, työstä, tai ihan mistä vain tärkeämpi ja arvokkaampai, korvaamaton, kuin, että eläisimme lähellä veristä ristinpuuta, Golgataa ja eläisimme jatkuvassa parannuksessa, sydän vihmottuna puhtaaksi Jeesuksen verellä, niin että synnit ei paina, eikä maailma houkutuksineen vedä niin puoleensa, ettei enää kuin kiinnostakaan kilvoitella hyvää uskonkilvoitusta?!

1. Tim. 6: [Biblian mukaan]
12 Kilvoittele hyvä uskon kilvoitus, käsitä ijankaikkinen elämä, johonka sinä kutsuttu olet, ja olet tunnustanut hyvän tunnustuksen monen todistajan edessä.
13 Minä käsken sinua Jumalan edessä, joka kaikki eläväksi tekee, ja Jesuksen Kristuksen edessä, joka Pontius Pilatuksen alla hyvän todistuksen tunnusti,
14 Ettäs käskyn saastatoinna ja nuhteetoinna pidät, hamaan meidän Herran Jesuksen Kristuksen ilmoitukseen asti,
15 Jonka meille aikanansa osoittaa se autuas ja ainoa valtias, kuningasten Kuningas ja kaikkein herrain Herra

Niin juuri, Herran tulo viipyy senkin takia, että Hän on pitkämielinen ja suuri armossa, sekä tahtoo ettei yksikään hukkuisi, joutuisi kadotukseen: ei uskosta osaton, eikä kerran uskoon jo tullutkaan.. Vaan että me Herran omat eläisimme rukouksesta käsin päivittäin ja hetkittäinkin, viipyisimme rukousalttareillamme päättäväisesti, tuntui tai näytti asiat ja tilanteet sitten miltä muulta tahansa kuin hyviltä. Ei katsota olosuhteisiin, ei toisiin ihmisiin, ei edes omiin tunteisiimmekaan, vaan avataan Raamattu ja luetaan sitä, sekä rukoillaan, eikä unohdeta uskovien yhteydenkäään merkitystä, tärkeyttä uskoamme ajatellen.. :roll:

T.T. Shields kirjoitti:Jumala antaa meille lisäaikaa, ei siksi, että tuhlaisimme päivämme turhuuteen eläen helppoa ja mukavaa elämää, vaan että joka hetken käyttäisimme ollaksemme valmiita antamaan itsemme niin että joudutamme Herramme Jeesuksen tuloa parhaan kykymme sekä Jumalan meille antaman voiman avulla viemällä evankeliumia eteenpäin.

Kiinnitä mielesi Jeesukseen Kristukseen ja Hänen takaisintuloonsa, mutta älä unohda kuitenkaan niitä satoja miljoonia ihmisiä, jotka eivät ole vielä valmiita Jeesuksen Kristuksen paluuseen.

Pelastetaan heitä niin monta kuin mahdollista. Viedään evankeliumia mahdollismman monelle oman perheen jäsenelle, omassa kaupungissa ja maassamme, aina maailman ääriin asti. Ei unohdeta, että Kristus odottaa taivaallista hääjuhlaa innokkaasti saadakseen kohdata rakkaansa, meidät verellä ostamansa.
Amen! Tule Herra Jeesus! :thumbup: :wink:
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Tahdommehan kasvaa uskossamme..?