Parantumisihme osoittautui pysyväksi

Parantumisihme osoittautui pysyväksi

ViestiKirjoittaja rita4 » 14.02.2014 18:39

14.02.2014 12:45 Päivitetty 13:35 | Ristin Voitto | RV Uutiset
Suomalaiset lähetystyöntekijät todistivat aidsin paranemista.

Vuonna 2009 ihmeen kautta aidsin oheistaudeista parantunut kenialaisnainen on edelleen terve, suomalaislähetit kertovat.

Kwa Upangan kylässä Kenian rannikolla asuva Yunis oli saanut HI-viruksen toimittuaan prostituoituna. Infektio oli kehittynyt aidsiksi, ja Yunis oli sen seurauksena mennyt nopeasti hyvin heikkoon kuntoon. Mikään ruoka ja juoma ei pysynyt hänen sisällään, ja hän oli laihtunut lähes luurangonlaihaksi. Hänet oli viety sairaalaan, mutta kun tarjotut hoidot eivät olleet auttaneet, lääkärit olivat lähettäneet hänet kotiin kuolemaan.

Eräänä päivänä Yunis pyysi perhettään kantamaan hänet kylällä sijaitsevaan kirkkoon. Seurakunnan pastoripariskunta ja vanhimpia haettiin paikalle, ja Yunis pyysi heitä rukoilemaan puolestaan.

- Alkoi viikon kestänyt, ympärivuorokautinen rukoustaistelu. Muutaman päivän kuluttua alkoi näkyä merkkejä sairauden väistymisestä. Kävelykykynsä jo menettänyt nainen vastaanotti Jeesuksen pelastajanaan ja palasi kotiin, nyt itse kävellen. Pian hän oli yhtä terveen näköinen kuin kuka tahansa, suomalaiset lähetystyöntekijät Reijo ja Krista Kuokkanen muistelevat.

Kwa Upangan seurakunta kuuluu Suomen helluntailiikkeen kumppaniyhteisöön, Kenian Full Gospel -helluntaikirkkoon, ja Kuokkaset vierailivat seurakunnassa vastikään. Matkalla he tapasivat Yuniksen.

- Hän on säilynyt terveenä. Parantumisen jälkeen hänen HIV-kokeensa oli negatiivinen, eikä hän ole syönyt mitään aidslääkkeitä. Hän on naimisissa ja hänellä on terve lapsi.

- Olemme nähneet paljon aidsia sairastavia uskovia. Olemme olleet heidän kastejuhlissaan ja iloinneet uudesta elämästä Jeesuksessa, mutta useimmiten heidän tiensä päättyy nopeasti kuolemaan, Kuokkaset toteavat.
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Re: Parantumisihme osoittautui pysyväksi

ViestiKirjoittaja rita4 » 16.01.2021 17:35

:thumbup: Olen tässä miettinyt, että laitanko tätä, ei siksi etten uskoisi Jumalan voivan auttaa meitä erilaisin tavoin parantumaankin. Vaan enempikin; etten ensin sano, että niin tapahtui ja kohta sit onkin taas kaikki kuin ennenkin oli. Ehkä se on epäuskoa, mutta olen varovainen, etten anna väärää todistusta. Vai voimmeko edes antaa ns väärää todistusta Jumalan avusta? Emme voi!

Noh, joka tapauksessa tuon tämän viimeinkin esille, kun siitä on jo kulunut viikko ja kaikki on pysynyt ennallaan, sekä siksikin kun koen kuin kehotusta se sanoa ns ääneenkin, muillekin tuoda kiitoksena Taivaalliselle Isällemme joka voi sekä myöskin tahtoo auttaa omiaan monin eri tavoinkin saamaan avun elämässään.

Mulla on ollut jo kuukausia oikea nilkkani tosi kipeänä ja joka askel on tuottanut tuskaa, sekä särky on ollut kaverinani niin päivällä kuin yölläkin. Kuinka monesti öisin heräilin siihen, kun särkee nilkkaa ja koko jalkaa selkään asti.. (lonkka/polvi/varpaat). Mikään ei ole siihen auttanut, kuin lepo jos aina sekään, kun piti asetella jalkaa eri asentoihin että saattoi olla.. :???:

Voiih, kuinka paljon olen rukoillut sen parantumisenkin puolesta!! Kun kaikki lenkit olivat yhtä tuskaa ja autosta pois lähtö sekä usein autoon menokin jo sattui. Muut vaivat siihen vielä päälle ja elämän tilanteet jotka masensivat, jne..

Mutta n viikko sitten olin kumartumut etsimään henkilövaakaa sängyn alta ja menin ns polvilleni, niin silloin yht äkkiä kuului kamala kuin paukahdus/rutina ja en tajunnut ollenkaan mistä se tuli ja miksi koska en ollut ns huonossa asennossakaan ja hyvin hyvin varovasti olin kivun takia polvistunutkin..? Alkoi särkeä hetken nilkkaa mutta otin panadol forten ja lepäsin hetken aikaa ja muutaman tunnin päästä kipu oli poissa ja on pysynytkin poissa. Aivan uskomatonta!! Kuin nilkka ois ollut koko ajan sijoiltaan? :-o Ja se asentoni siinä lattialla sitä ei ainakaan laittanu kuntoon, vaan sen Täytyi olla Herra Jeesus, joka auttoi ja kosketti jalkaani. :think: :roll: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Näin auttaa Herra! Se apu voi tulla meille niin monin eri tavoin. Mutta uskon, että Herra tahtoi jo auttaa mua kun en enää pystynyt käveleen lenkilläkään kuin valtavan tuskan nilkassa ollen koko ajan seuranani! Kiitos Rakas Jeesukseni, halleluja, amen! :clap: :D :lol:
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Jeesus Kristus; Ainoa Auttajamme ja Parantajamme!