Juhani Huotari: Jumala parantaa

ViestiKirjoittaja rita4 » 13.07.2017 15:14

:thumbup: Kuuntelin tuolla lenkillä tätä todistusta. Se niin ihmeellisesti oli siinä kuin heti päällä, kun avasin yuo tubea kuunnellakseni musiikkia nappikuulokkeilla. Ja kohta sit tiesinkin jo miksi se oli kuin valittu minun kuunneltavakseni.. Siinä veli todistaa uudesta sydämestään, kun Jumala paransi hänen pilalle menneen sydämensä. Ollaan itse nyt oltu "jännittyneinä" mieheni sydän vaivojen takia, jotka näyttää koko ajan vain pahenevan. :think:

Ja kun sitä siinä kuuntelin, niin Pyhä Henki kosketti, ja koin miten minua kuin lohdutettiin ja vahvistettiin siitä, miten Jumala Voi parantaa, jos se on hänen tahtonsa. Kiittelin pitkään siinä kävellessäni Herraa, kun näin puhuu minulle ja tahtoo auttaa, rohkaistakin..Varmaan yksi mies aatteli, et sieltä se 'uskova kaheli' tulee, kun puhuu ääneen, kun rukoilin kävellessäni, mutta ei sen katse mua haitannut, päinvastoin.. :lol: :wink:

Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Jeesus Kristus; Ainoa Auttajamme ja Parantajamme!