Vapauteen äärikarismaattisuudesta - Erään totuuden etsijän t

Vapauteen äärikarismaattisuudesta - Erään totuuden etsijän t

ViestiKirjoittaja rita4 » 03.02.2021 14:40

Vapauteen äärikarismaattisuudesta - Erään totuuden etsijän todistus
Ville Tampio
30.5.2020

Ville Tampion todistus siitä kuinka hän näki ja koki menestysteologian eksytyksen omin silmin Helsingissä Elävä Sana -seurakunnassa (ESY Church), ja kuinka sitten Jumala avasi hänen silmänsä totuudelle ja antoi todellisen vapauden synnin orjuudesta sekä menestysteologian eksytyksestä Jeesuksen Kristuksen veren kautta.

- - - - - - - -
3. Kun Jeesus istui yksin Öljymäellä, opetuslapset tulivat hänen luokseen ja kysyivät: ”Sano meille, milloin se tapahtuu. Mikä on sinun tulemisesi ja tämän aikakauden päättymisen merkki?”
4. Jeesus vastasi heille: ”Varokaa, ettei kukaan eksytä teitä.
5. Sillä monet tulevat minun nimessäni ja sanovat: ’Minä olen Kristus’, ja he eksyttävät monia.
(Matteuksen evankeliumi 24:3-5)

3. Pelkään kuitenkin, että niin kuin käärme kavaluudellaan petti Eevan, niin teidänkin mielenne turmeltuu pois siitä vilpittömyydestä ja puhtaudesta, joka teillä on Kristusta kohtaan.
4. Jos joku tulee ja julistaa toista Jeesusta kuin me olemme julistaneet tai jos te saatte toisen hengen kuin sen, jonka olette saaneet, tai toisen evankeliumin kuin sen, jonka olette ottaneet vastaan, niin sen te kyllä hyvin siedätte.
(2. Korinttolaiskirje 11:3-4)

7. Mutta jos me vaellamme valossa, niin kuin hän on valossa, meillä on yhteys keskenämme ja Jeesuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.
8. Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, me eksytämme itsemme eikä totuus ole meissä.
9. Jos me tunnustamme syntimme, niin Jumala, joka on uskollinen ja vanhurskas, antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
10. Jos sanomme, ettemme ole tehneet syntiä, teemme hänestä valehtelijan eikä hänen sanansa ole meissä.
(1. Johanneksen kirje 1:7-10)
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Usko, tai älä. Maailmassamme tapahtuu, mieti?!