Väärät kastajat

Väärät kastajat

ViestiKirjoittaja rita4 » 10.06.2017 15:25

Tässäpä tärkeää kuunneltavaa kasteesta ja mikä se on Raamatunkin Sanan mukaan. Niin paljon on väärää opetusta ja väärän rauhaan tuudittamista, kuten lapsikasteen armoliitto, jossa muka pelastutaankin. Ja höpö höpö. Eikä kaste edes ole pelastava teko, vaan ja vain kuuliaisuuden askel ja hyvän omantunnon pyytämistä. Usko se on joka pelastaa, kun on usko Jumalan Poikaan; Jeesukseen Kristukseen. Ja sen jälkeen tulee vasta kaste.. Upottamalla. Se on lihalleen ja maailmallekin kuolemisen merkki, niin kuin Jeesuskin meni kasteelle ja haudattiin, mutta nousi ylös ja Elää ikuisesti. Niin mekin kasteessa mennään kasteen hautaan ja noustaan sieltä uuteen elämään Kristuksessa Jeesuksessa. :thumbup:

Kun nuorimmaiseni syntyi hätäsektiolla liian aikaisin, niin kauhea mikä hösöstys oli sairaanhoitajilla ollut, kun he olivat soitelleet miehelleni, että; kastetaanko, eli tehdäänkö hätäkaste pojalleen. Minä olin jo silloin tajuttomana menossa ambulanssilla pikavauhtia kohti tehoa Oys,n ja poika keskolaan happikaappiin.

Väärät kastajat
Mauno Mattila
Julkaistu 7.6.2017
Minkälainen kaste pelastaa vai mikä on kasteen merkitys? Mitä uskonnolliset papit, William Branham ja Torben Søndergaard muiden muassa opetat vakavasti väärin kasteesta? Mitä kaste todella on?

"Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen." - Markus 16:16

Viitteet:
Mark. 16:16
1. Moos. 1:1-2
Joh. 6:29
Matt. 19:14
Jes. 7:15-16
Matt. 23:15
Apt. 6:5
1. Kor. 1:13-17
1. Kor. 15:29
Matt. 28:19-20
Hes. 16:4-10
1. Piet. 3:21-22
1. Joh. 5:8 (Biblia)
Room. 10:9-10
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Usko, tai älä. Maailmassamme tapahtuu, mieti?!