Kirjoittaja rita4 » 06.10.2016 15:23
Miksi vihreys on tärkeää uskollemme?
Muistakaa, että heinäsirkkoja on kätketty olla koskettamatta mitään vihreää. Yksinkertaisesti sanottuna he eivät saa vahingoittaa ketään, joka kulkee uskossa. Jopa niiden hyökkäysten huipulla, ne, jotka asettavat luottamuksensa Jumalaan, seisovat korkeina, kuin lujat, vihreät puut. Heitä eivät vahingoita minkäänlaiset heinäsirkat, mukaan luettuna terroristit.
Paras puolustus jokaista helvetillistä hyökkäystä vastaan, jokaista skorpionin pistosta vastaan on hengellinen terveys. Ja tällainen terveys tulee ainoastaan, kun me käännymme Herran puoleen ja luotamme Hänen lupauksiinsa.
Minä kysynkin sinulta:
Luotatko täysin Jumalan anteeksiantamukseen? Luotatko Hänen verensä puhdistavan sinut jokaisesta pahuudesta? Vai kaiveletko edelleen vanhoja syntejä, jotka on kauan sitten annettu anteeksi?
Jos sinusta tuntuu siltä, että olet tuomittu, ja kamppailet jatkuvasti miellyttääksesi Jumalaa, silloin et ole vihreä tai terve. Jumalan ensimmäinen tahto on se, että hyväksyt Hänen anteeksiantamuksen lahjansa ja lepäät siinä.
Elämä on muuttunut voimakkaasti syyskuun yhdennentoista tapahtumien jälkeen. Ennen tuota keskiverto kristitty oli syventynyt työnteon tyydytykseen, hyvän neuvonnan löytämiseen, siihen, että hänellä oli ystäviä, jotka ymmärsivät häntä. Nyt asiat ovat erilaiset. Meiltä vaaditaan toista polkua. Ja selviytyäksemme meidän on täysin luotettava Jumalan liiton lupauksiin.
Meidän täytyy olla vakuuttuneita, Minä olen katunut ja tunnustanut syntini. Ja nyt ne ovat Kristuksen veren alla. Niin minä tiedän, että ne on annettu anteeksi.
Paholainen voi tehdä yhteiskunnalle mitä haluaa, mutta hän ei voi koskettaa minun sieluani. Minä en anna yhtäkään ajatusta syyllisyydelle tai pelolle. Minä luotan ainoastaan Jumalan Sanaan. Ja Hän sanoo, että minä olen puhdas ja kallisarvoinen Hänen katseessaan.
Olet hyväksynyt Jumalan anteeksiantamuksen. Mutta luotatko Hänen ehdottomaan rakkauteensa sinua kohtaan? Meidän Herramme ei leikkaa meitä pois joka kerta, kun epäonnistumme. Hän ei jatkuvasti katso olkapäämme yli vaatien meitä tekemään oikein. Hän yksinkertaisesti pyytää meitä, että me tulemme Hänen luokseen tunnustaen, Minä uskon sinun Sanaasi, Herra. Anna minulle anteeksi, pese minut, pitele minua käsivarsillasi. Jumalan tahto meitä kohtaan on se, että me elämme kaikki päivämme ilman pelkoa. Siksi meidän ei tule antaa saatanan syyttää meitä menneisyyden epäonnistumisella. Jos me olemme katuneet sitä, silloin meitä peittää Kristuksen kallisarvoinen, puhdistava veri.
Vähän aikaa sitten olin kävelemässä kotimme lähellä New Jerseyssä, rukoillen ja laulellen, Sielullani on hyvä olla. Minä kysyin Isältä, Herra, onko Sinulla sanaa minulle? Pyhä Henki kuiskasi minulle, Kyllä minulla on, David. Sinä luotat minun Poikani puhdistavaan vereen. Ja sinä hyväksyt minun anteeksiantamuksen lupaukseni. Tästä syystä kaikki taivaassa laulavat sinun kanssasi. He laulavat, Kyllä, on hyvä olla, on hyvä olla, Davidin sielulla. Rauha tulvi sydämeeni. Tuolla hetkellä minä tiesin, mitä tarkoitti olla vihreä hengellisellä terveydellä. Lauloin sisäisesti, Olen vihreä puu Jumalan huoneessa. Eikä mikään minua vastaan helvetissä muodostettu ase voi minua koskettaa.
Juuri nyt koko maailma on kääritty pelon verhoon. Ihmisiä halvaantuu joka puolella. Surullista, heille asiat ovat menossa huonompaan suuntaan. Saatanan heinäsirkat tuovat tuhon kaikille, joilla ei ole Jumalan sinettiä otsassaan (Ilm. 9:4).
Kirjoituksen mukaan ihmiset vastaavat lisääntyviin onnettomuuksiin kahdella tavalla:
1. Ne, jotka hylkäävät Jumalan, kieltäytyen katumasta, paatuvat niistä kauhuista, joita he näkevät. Ilmestyskirjan luku 9 kertoo meille, että 200 miljoonan miehen armeija tuhoaa kolmanneksen maailman väestöstä. Epäilemättä tämä viittaa ydinsotaan. Emme osaa kuvitella maailmanlaajuista hävitystä ja vitsauksia, joita seuraa. Silti meille kerrotaan, Jäljelle jääneet ihmiset, ne, joita ei tapettu näillä vitsauksilla, eivät tehneet parannusta (Ilm. 9:21). Ne, jotka paaduttavat itsensä Jumalalle, tulevat turtuneiksi tulevista katastrofeista. Jos kansa tai kansakunta, joka on tuomion alla, ei kadu toistuvien herätyskutsujen jälkeen, he eivät tee sitä ikinä. He yksinkertaisesti jäykistävät niskansa.
2. Ne iloitsevat, jotka luottavat Jumalaan. Itse asiassa hävityksen huipulla nämä palvelijat huutavat ilosta. Iloitkoot kaikki, jotka sinuun turvaavat, ja riemuitkoot iankaikkisesti (Psalmi 5:11). Miksi he huutaisivat ilosta? Sillä sinä, Herra, siunaat vanhurskasta, sinä suojaat häntä armollasi niinkuin kilvellä (5:12).
Tässä on Jumalan lupaus kaikille, jotka asettavat luottamuksensa Häneen:
Kuulkoon Herra sinua hädän päivänä, varjelkoon sinua Jaakobin Jumalan nimi. Hän lähettäköön sinulle avun pyhäköstä ja tukekoon sinua Siionista... Nyt minä tiedän, että Herra auttaa voideltuansa, vastaa hänelle pyhästä taivaastansa, auttaa häntä oikean kätensä voimallisilla teoilla. Toiset turvaavat vaunuihin, toiset hevosiin, mutta me tunnustamme Herran, Jumalamme, nimeä. He vaipuvat maahan ja kaatuvat, mutta me nousemme ja pysymme pystyssä (Psalmi 20:1-2, 6-8).
Jotkut ihmiset ovat asettaneet luottamuksena Amerikan puolustusvoimiin. Mutta kaikki, jotka luottavat Herraan, löytävät todellisen levon. Me emme tarvitse pommisuojia, kaasunaamareita tai piilopaikkoja. Meillä on Jumala, joka on meidän rauhamme. Ja Hän kuulee meitä, kun me kutsumme.
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.